-Monkeyn merkki, malli ja vuosimalli: Skyteam Monkey 2011
-Viritykset: Kuristamaton imukaula, powerfilter.
-Miten vika ilmenee: Ei käynnisty.
-Milloin vika ilmenee: Käynnistettäessä.
-Minkä jälkeen vika ilmeni: Yön jälkeen, mopo oli laitettu illalla autotalliin ja aamulla yritetty käynnistää, ei käynnisty.
-Kuuluuko epäilyttäviä ääniä (Jos, niin mistä?): Ei kuulu.
-Oletko kokeillut jo tehdä jotain asian vuoksi? (Jos, niin mitä?): Sylinterisarja on vaihdettu uuteen, kaasari on putsattu, sähköt katsottu,uusi staattori, impulssikäämi, CDI, puola ja tulppa myös.