Nyt tulikin sitten keulan kiinnittämisessä ongelma vastaan... Kun eihän monkeyn oma kaasukahvarunko sovi mitenkään tuohon jinkun jarrukahva systeemiin, vai onko joku ratkaissut pulman?
Nesteiskarit heittämällä mankiin?
Re: Nesteiskarit heittämällä mankiin?
Tuota vastausta juuri etsin "sama se mulle on.". 
Nyt tulikin sitten keulan kiinnittämisessä ongelma vastaan... Kun eihän monkeyn oma kaasukahvarunko sovi mitenkään tuohon jinkun jarrukahva systeemiin, vai onko joku ratkaissut pulman?
-
Uhtuan Parooni
Ite vedin rälläkällä kokonaan siitä mankin vakio jutusta sen jarrukahvan kiinnikkeen pois ja nyt käy kun nenä päähän 
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Mullakin tuo mielessä kävi, mutta kun ei millään ehjää osaa viitis rikkoa...Uhtuan Parooni kirjoitti:Ite vedin rälläkällä kokonaan siitä mankin vakio jutusta sen jarrukahvan kiinnikkeen pois ja nyt käy kun nenä päähän
tänään sain omaan mankiin sen skyteamin keulan. on ihan helevetin hyvä ajettava. kerrankin etujarrua voi käyttää ja se kans pitää 
vittu kaikista kaupoista on noi hopperin keulat loppunu eikä kukaan myy niitä edes käytettynä
, voisko joku läittaa linkin jos jossain on myynnissä hopperin keula 
Oh Sh*t, its working
Kannattaa kysellä kaikista purkaamoista jos sattus löytymään.m00nkey kirjoitti:vittu kaikista kaupoista on noi hopperin keulat loppunu eikä kukaan myy niitä edes käytettynä, voisko joku läittaa linkin jos jossain on myynnissä hopperin keula
Ja onko sen ihan pakko olla hopperin. ei nimittäin nuo käytetyt nelari minirossien keulatkaan oo pahan hintasia.
no jos 20e on iso raha tuommosesta ku mulla niin huonosti menee 
niihän mää sanoinki ETTEI ne oo enää mitään pahan hintasialokitekki kirjoitti:no jos 20e on iso raha tuommosesta ku mulla niin huonosti menee
tiiättekö minicrossien keulia jotka menis suoraan ilman mitään asettelemista kiinni mankiin? ja mieluiten hinta jtn 50e max 
eipä taia olla semmosta koska niissä on yleensä levyjarru ja kapee rengas eli mankin rengas paketti ei mahu väliin modaamatta 
No entäpä joku semmonen "setti" jossois kuiteskii sopiva kiinnitys et menis silleen suoraan vaikka renkaitten ja jarrujen kans pitäski vähä kikkailla? Meinaan et jos jostai sais soppelin haarukan ja siihe mukaan renkaan jarruineen.
EDIT: Ja siis kohtuu hintaan, kun nuo mankiin tarkotetut on niin kalliita
EDIT: Ja siis kohtuu hintaan, kun nuo mankiin tarkotetut on niin kalliita
ookko varma että haluut laittaa semmosen, kun ne yleensä on ainaki 15 cm pidempiä mitä vakio keula eli taka pitempi haarukka ja 365 iskarit (vakio vanteilla liika korkee
)
ainoo vaihtoehto on jinkun keula jos ei halua korkeeta
ainoo vaihtoehto on jinkun keula jos ei halua korkeeta
jaah.. :/ paljonko mahtaa olla jinkun keulallakin hintaa? helpoc joku 200e varmaan? mutta oishan se varmaa PALJON parempi..
Itse jinkun keulan sain 80€, kun ostin käytettynä. Siinä oli mukana rengas vanteineen, jarrusysteemi ja itse keula. Omasta mielestäni ainakin sain halvalla.
Eli siis kyllä kun käytettynä ostat, niin voit löytää jostain halvallakin, kun jotkut myy mopojaan osina.
Kyllä sait hyvään hintaanWiikkis kirjoitti:Itse jinkun keulan sain 80€, kun ostin käytettynä. Siinä oli mukana rengas vanteineen, jarrusysteemi ja itse keula. Omasta mielestäni ainakin sain halvalla.Eli siis kyllä kun käytettynä ostat, niin voit löytää jostain halvallakin, kun jotkut myy mopojaan osina.
Ostin samanlaisen paketin joskus 70€:llä. Muuten tuskin olisin koskaan mitään päälle 200€:n arvoista keulaa ostanut, mutta kävi tuuri ja halvalla sain. Joten kannattaa katsella käytettyjä 
Ja nimenomaan kannattaa kysellä ja etsiä mopoja, jotka mahdollisesti voitaisiin myydä osissa. Eli siis kannattaa kysellä ilmoituksista, vaikka olisi koko mopo myynnissä,että myykö keulaa erikseen. Joskus käy tuuri!
-
honda-monkey
määki sain käytettynä täydellisen skyteamin keulan johki tohon hintaa ku ostinWiikkis kirjoitti:Itse jinkun keulan sain 80€, kun ostin käytettynä. Siinä oli mukana rengas vanteineen, jarrusysteemi ja itse keula. Omasta mielestäni ainakin sain halvalla.Eli siis kyllä kun käytettynä ostat, niin voit löytää jostain halvallakin, kun jotkut myy mopojaan osina.
Nyt tarvis nopee vastausta eli:
Meneekö 10" vanne tuommoseen normiin skyteam keulaan? Siis mikä on mankissa? Lokariin varmaa ottaa kii mutta muualle?
Meneekö 10" vanne tuommoseen normiin skyteam keulaan? Siis mikä on mankissa? Lokariin varmaa ottaa kii mutta muualle?
O: USD-keula, ja levyjarru osia monkeliin 
menee se..
Saattaa ottaa kanteen kiinni kun jarruttaa.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
Mistäköhän tähän sais ton keulan stefan? Keulana on siis se perus skyteam keula. Mitkä olis hyvät keulaöljyt?
O: USD-keula, ja levyjarru osia monkeliin 
En ymmärtäny tota, että meneekö tommone 10" rengas vanteineen, tommoseen skyteamin keulaan ilman mitään modausta?jellona- kirjoitti:Nyt tarvis nopee vastausta eli:
Ahdin määrää tahdin
jos sää ostat niin laita pbr pumpuilla niin hienompi ja menee suoraa..
Vois miettiä, mutta mistä noita PBR:n pumppuja saa?
Ahdin määrää tahdin