Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Katoin kyllä sun allekirkotusta, mut silti - I smell bullshit!
Jaa no elä sitten uskoJuuzmo kirjoitti:Katoin kyllä sun allekirkotusta, mut silti - I smell bullshit!
Edelleen, EI LAINATA EDELTÄVÄÄ VIESTIÄ!!!
Vara Monkey -92 | MYYTY poies 
Käyttö Monkey -93
-72cc,jinkun kansi,22mm walbro,16/35,omatekonen putki,on/off ohitin.
Käyttö Monkey -93
-72cc,jinkun kansi,22mm walbro,16/35,omatekonen putki,on/off ohitin.
Minkälaiset sanktiot saa jos on kortittoman kuskin kyydissä?
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
No se vähän riippuu. esimerkiksi jos sanot TIETÄNEESI kuskin kortittomuuden, kummillekki sakot.
Väität vaan kivenkovaa että luulin kaverilla olleen kortti.
Väität vaan kivenkovaa että luulin kaverilla olleen kortti.
Minäkin törmäsin poliiseihin tossa viime viikonloppuna, just olin kiihdyttänyt aika rajusti niin eikös ne tullut vastaan ja vilauttivat valoja. No en sitten pysähtyny vaan väänsin urun auki. Hyvin pysyi mondeo perässä, pääsin "karkuun" semmosta tietä pitkin mikä muuttuu pyörätieksi eli siinä on portti edessä kun autotie päättyy.
Olisi kiva tietää mitä tutka on näyttänyt parhaimmissa paikoissa, jos se oli edes päällä.
Olisi kiva tietää mitä tutka on näyttänyt parhaimmissa paikoissa, jos se oli edes päällä.
Serkun poika jäi kiinni viri-mankilla. Sillä oli kiinni siinä virivälit ja tyhjennetty ilman putsari, joilla (ainaki sen mukaa) meni 65. Noh, polliisi-setä kokeili Manaa, ja meni tutkaan sen 45. Oli meinaa vähän tukevampi poliisi... Säästy sakoilta.
hajosin, en kirjotusvirheestä vaan "viristä". Noilla sanomillas vireil on aikamoista toiveajatteluu toi 65km/hRikke93 kirjoitti:...ilman putsari...
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Paitsi jos on jäätävän pitkät välit,ja saa kiihdyttää viikon.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Joo en kyllä itekkään usko että menee sen 65... Enemmän se menee ainaki ku mun mana, kun mulla meni täysii, niin sillä meni vasta kolmosella ja "puoli täysillä". Mutta mullapa ei oo mittarii, joten en tiedä et paljo mulla menee... Saatto olla et se kyllä kusetti mua, ja veti nelosellaki....Kaasua! kirjoitti: hajosin, en kirjotusvirheestä vaan "viristä". Noilla sanomillas vireil on aikamoista toiveajatteluu toi 65km/h
-
Leichtmetallfelgen
Eiköhän se sen 65 mene tarpeeksi jyrkkään alamäkeen 
Ilman ohitinta?
No jos melkein pysty jyrkkä alamäki niin sitten. 
Tarpeeks jyrkkä, pitkä ja kytkin pohjassa 
Tuskin siltikään.
Tuossa eräänä päivänä olin tulossa koulusta. Olin saapumassa risteykseen n. 500 metriä ennen kotia. Pari sataa metriä ennen risteystä huomasin että maija oli pysähtyneenä risteyksen viereen. Menin siinä sitten bussipysäkille ja juuri kun olin tekemässä U-käännöstä, vastaan tuli siviilipoliisi ja väläytti vilkkuja.
Poliisi: "Miks sä tähän pysähdyit?"
Minä: "Rupes yhtäkkiä booamaan nii piti pysähtyä."
P: "Oiskos sulla ajokorttia ja rekisteriotetta?"
Kaivoin sitten ne esiin, kun toinen poliisi kysyykin: "Voitkos lainata kypärääs mulle?"
P: "Joo, tässä kaasarissa lukee että 16 ja rekisteriotteen mukaan pitää olla 9mm. Ootkos vaihtanu tän?"
M: "Joo, se taitaa olla toi entinen omistaja. Ja putkiki on vaihdettu tehoputkeen."
Poliisi polkaisi mopon käyntiin ja antoi heti täyden kaasun ja ihmetteli: "Miks tää pätkii?" Minä kerroin että ongelmana on suutin. Poliisi rupesi etsimään ryyppyä ja totesi että se ei ollut päällä.
Toinen poliisi lähti kokeilemaan mopoa, ja tutka näytti 48 (72cc
).
P: "Joo, ei me tästä viittitä sulle sakkoa antaa, kunhan vaan vaihdat ton putken ja kaasarin vakioks nii se on siinä. Ja voisit laittaa ton takavalon toimimaan ja kilven vähän matalampaan kulmaan."
Poliisi: "Miks sä tähän pysähdyit?"
Minä: "Rupes yhtäkkiä booamaan nii piti pysähtyä."
P: "Oiskos sulla ajokorttia ja rekisteriotetta?"
Kaivoin sitten ne esiin, kun toinen poliisi kysyykin: "Voitkos lainata kypärääs mulle?"
P: "Joo, tässä kaasarissa lukee että 16 ja rekisteriotteen mukaan pitää olla 9mm. Ootkos vaihtanu tän?"
M: "Joo, se taitaa olla toi entinen omistaja. Ja putkiki on vaihdettu tehoputkeen."
Poliisi polkaisi mopon käyntiin ja antoi heti täyden kaasun ja ihmetteli: "Miks tää pätkii?" Minä kerroin että ongelmana on suutin. Poliisi rupesi etsimään ryyppyä ja totesi että se ei ollut päällä.
Toinen poliisi lähti kokeilemaan mopoa, ja tutka näytti 48 (72cc
P: "Joo, ei me tästä viittitä sulle sakkoa antaa, kunhan vaan vaihdat ton putken ja kaasarin vakioks nii se on siinä. Ja voisit laittaa ton takavalon toimimaan ja kilven vähän matalampaan kulmaan."
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
Itse ajoin maijaa vastaan tuossa aikoja sitten. Ei ollut rekisterissä, ei papereita ja virityksiä löyty jonkun verran. Empä paljoa hidastellut vaan painoin pikkupolulle mettään 
Kerran ovat pysäyttäneet kun kaverin kanssa ajettiin.Kaverin mopoa syynäsivät koko ajan ja kyselivät että onko tehty muutoksia (mopo oli derbi).minulta eivät kysyneet muuta kun kortin,rekisteriotteen ja puhalluttivat.Eivät mankia katsoneet ollenkaan eivätkä kyselleetkään mitään ja kaverin derbiä oikein käyttivät käynnissä.
Muuten on ollut hiljaista.
Honda - Come Ride With Us!
Re:
D|leR kirjoitti:Jep..![]()
Sillo sitä tuli tehtyy tyhmyyksiä
Itellä oli Aprilia RX vm 98 Kurit pois ja 19mm kaasari. Lähin sivukyliltä kaupunkiin ajelemaan. Sitte ajauduttiin johonkin puistoon. Siellä kaveri lähti testaamaan mopoani huvinvuoksi. Kohta tuli takaisin ja san että poliisit oli ollu jossain tuolla. Sitte otin mopon ja lähin viemään sitä piiloonkun näin että poliisi tuli paikalle. Sain juuri mopon piiloon. Poliisi jutteli vähä ja kyseli onko näkynyt poikaa joka on ajanut mopolla ilman kypärää. Sanoin että ei todellakaan. Sitte viimein ne löysi mun mopon ja sanoin ettei se oo mun. Uhkasivat viedä poliisiasemalle sen nii sanoin että nojoo on se mun. Etuvalo oli rikki, takavaloa ei ollut ollenkaan eikä myöskään kilpiä eikä kilpitelinettä. Ja kusetin vielä poliiseille ettei mopo ollut mun jne. Enkä sanonut niille kaverini nimeä joka testas mopoa. Sakkoja sain huimat 20€ Rikesakko. Se siitä
Keulin 3m tänään ja poliisi näki sen ja anto vaihtoehdoksi kortti pois,tai 25 punnerrusta
.Jouduin punnertaa terveyskeskuksen sisäänkäynnin vieressä 
Mankin kuvat http://www.motot.net/galleria/32254 .
HahaDainese kirjoitti:Keulin 3m tänään ja poliisi näki sen ja anto vaihtoehdoksi kortti pois,tai 25 punnerrusta.Jouduin punnertaa terveyskeskuksen sisäänkäynnin vieressä
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
RepesinDainese kirjoitti:Keulin 3m tänään ja poliisi näki sen ja anto vaihtoehdoksi kortti pois,tai 25 punnerrusta.Jouduin punnertaa terveyskeskuksen sisäänkäynnin vieressä
Tänään kävelin iha rauhassa kotiinpäin aikamoisessa krapulassa ni kyttä auto pysähtyy vieree melkee meijän talon edessä. Avas ikkunan ja kysy et oonko kiltti.
? Vastasin et oon ja sit ne kävi nauraa ja lähti pois. Oli pien ihmetys pääl sen jälkee.
Varmaan jotain niitten polliisien inside-juttuja 
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Tänäänhän ne paskalakit sitten pysäytti.Just lähtivät huoltsikalta kun driftasin ja ei muuta kun tien poskeen ja armotonta vittuilua kuuntelemaan.Ja tänä aamuna lakkasi vielä etuvalokin toimimasta että siitäkin mainihtivat.Jopa kierrättivät ja tuumasivat että on vakio!Eipä siinä sen erikoisempata..

Honda - Come Ride With Us!