Virityssylinterit
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Virityssylinterit
Noniin noniin, tossa 72cc alumiini sylkkä sarjassa tulee siis tasapäinen mäntä?
lähetä sinne moposoppii mailii, kysy vaikka
Ei ole.Hal0 kirjoitti:Sitten vielä että onko alumiini ja valuraita sylkällä teho eroja?
Eipä niissä ole.Hal0 kirjoitti:Sitten vielä että onko alumiini ja valuraita sylkällä teho eroja?
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
-
acerbis-92
Pitäs toi 72cc vaihtaa isompaa ni kertokaas mistä sais halvalla tollasen 85-88cc sylinteri sarjan?! Ja onks niissä suurta teho eroa?
osta käytettynä vielä isompi.
Monkey shop Raublingistä saa ainakin 60€ hintaan noita. En tiiä et miten on sopivuudet ja et tuleeko mäntä mukaan.acerbis-92 kirjoitti:Pitäs toi 72cc vaihtaa isompaa ni kertokaas mistä sais halvalla tollasen 85-88cc sylinteri sarjan?! Ja onks niissä suurta teho eroa?
Ahdin määrää tahdin
-
Zapperslam
mäntä ei tule mukaan, 88cc mäntäsarjalla oli joku 119e tuolla sivustollaHolappis kirjoitti:Monkey shop Raublingistä saa ainakin 60€ hintaan noita. En tiiä et miten on sopivuudet ja et tuleeko mäntä mukaan.acerbis-92 kirjoitti:Pitäs toi 72cc vaihtaa isompaa ni kertokaas mistä sais halvalla tollasen 85-88cc sylinteri sarjan?! Ja onks niissä suurta teho eroa?
145.3cc, 28mm mikuni yms...
-
acerbis-92
Nii eli se on sit jo sama suurinpiirtei ku moposopilta.Zapperslam kirjoitti:mäntä ei tule mukaan, 88cc mäntäsarjalla oli joku 119e tuolla sivustolla
Nii voisha sitä tietty jonku viel isomma ostaa mut sit pitäs koko kone ja se ois sit yli 200e jo. Ja niin paljoo ei oo.
Paljonko uudenmallin 72cc männästä voi turvallisesti syventää venttiilientaskuja?
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
joku 1.5mm nii on hyvä. kato ku mulla on kuva motot.netissä missä näkyy ku ite oon sorkkinu mäntää 
Tämä kysymys on varmasti kysytty monesti, mutta kysympä vielä kerran eli:
Olen ajatellut hankkia tollasen 72cc pytyn, mutta vissiin pitäis jotain muutakin hankkia? Siis männän ja tiivisteiden,yms lisäksi? En oikeen nelareiden koneista tiiä yhtään mitään
Tommosta oon ajatellut: http://moposoppi.fi/SYLINTERI3.jpg
niin ja eikös honleihin mee toi 87 ylöspäin olevat mallit?
Olen ajatellut hankkia tollasen 72cc pytyn, mutta vissiin pitäis jotain muutakin hankkia? Siis männän ja tiivisteiden,yms lisäksi? En oikeen nelareiden koneista tiiä yhtään mitään
O: USD-keula, ja levyjarru osia monkeliin 
Riittääkö uudenmallin kannella pelkkä taskujen syvennys vai laittasinko 2 alatiivaria varmuuden vuoks? Varmaan aika kovat puristukset tulee jokatapauksessa?lokitekki kirjoitti:joku 1.5mm nii on hyvä. kato ku mulla on kuva motot.netissä missä näkyy ku ite oon sorkkinu mäntää
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Mitähän tarkotat tolla et jotain muutaki pitäis hankkia? Tietysti isompi kaasari, tehari, kannenavarrus yms. oli suotavia mikäli sit tota tarkotit.jellona- kirjoitti:Tämä kysymys on varmasti kysytty monesti, mutta kysympä vielä kerran eli:
Olen ajatellut hankkia tollasen 72cc pytyn, mutta vissiin pitäis jotain muutakin hankkia? Siis männän ja tiivisteiden,yms lisäksi? En oikeen nelareiden koneista tiiä yhtään mitäänTommosta oon ajatellut: http://moposoppi.fi/SYLINTERI3.jpg
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
Uutta kantta meinasin, jo onha noi siis itsestään selviä noi kaasarit yms. Emmä mikää iha nooBBB oo mut tää nelari homma kusee vaa mulla vähäPetu^ kirjoitti:Mitähän tarkotat tolla et jotain muutaki pitäis hankkia? Tietysti isompi kaasari, tehari, kannenavarrus yms. oli suotavia mikäli sit tota tarkotit.jellona- kirjoitti:Tämä kysymys on varmasti kysytty monesti, mutta kysympä vielä kerran eli:
Olen ajatellut hankkia tollasen 72cc pytyn, mutta vissiin pitäis jotain muutakin hankkia? Siis männän ja tiivisteiden,yms lisäksi? En oikeen nelareiden koneista tiiä yhtään mitäänTommosta oon ajatellut: http://moposoppi.fi/SYLINTERI3.jpg
O: USD-keula, ja levyjarru osia monkeliin 
Ei oo pakko hankkia uutta kantta (isommat venat), mut se on suositeltavaa.
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Kyllä se potkii tollanen 72cc jo ihan kivasti pienivenaisella kannella, mutta huiput jää "paljon" alemmas kun isovenaisella.
Kyllähän se jotenkin menee.Mitää hajua kellään et mikä mäntä mulle tuli 72cc:n mukana ku näytti venttilitaskut paljon isommilta ku tavallisesti.Sopi suoraan ilman mitään patentteja.Toisen alatiivarin vaa laitoin ku yhellä oli puristukset iha helvetin kovat.tuoppi kirjoitti:Kyllä se potkii tollanen 72cc jo ihan kivasti pienivenaisella kannella, mutta huiput jää "paljon" alemmas kun isovenaisella.
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
tuli varmaanki mäntä mikä sopii 70cc kannen kanssa.
E: toisaalta eihän sillä oo mitää väliä kuhan vaan toimii?
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Näin on.On kyllä nyt mukava ajaa kun on enemmän vääntöä.Kaasua! kirjoitti:tuli varmaanki mäntä mikä sopii 70cc kannen kanssa.
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Nostaako muka sovituskitti -86 72cc mäntää että ei ota kanteen kii?
Musta se mäntä tulee reippaasti yli 2mm..
Musta se mäntä tulee reippaasti yli 2mm..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Siis sovituskitillä saat vanhan mallin männän + kannen uuteen/välimalliin eli kyllä.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
-
acerbis-92
Kumpi kannattas ennemmi ostaa:
http://www.motorkit.com/catalog/product ... ts_id=1869 <---- Tollanen ulkomailta ja sopiiks toi jinchengii?
Vai se moposopin 85cc?
KUMPI?
http://www.motorkit.com/catalog/product ... ts_id=1869 <---- Tollanen ulkomailta ja sopiiks toi jinchengii?
Vai se moposopin 85cc?
KUMPI?
ei sovi kumpikaan.