Pikkuviat

Huolto, korjaus, vianhaku ja muu ylläpito.
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Kaasua!

Re: Pikkuviat

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

sillä perusteella että hänen tekstistä päätellen ei oo tarpeeks puristuksia niin ensimmäisenä tuli mieleen venttiilivarren kumit.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
wurdulak

Viesti Kirjoittaja wurdulak »

Mites venanvarren kumit merkkaa puristuksiin (C)
125cc jincheng
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
Kaasua!

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

ainekaan mulla ei vääntäny manki yhtään kun ne oli menny paskaks. Mut voihan se olla että oon käsittäny jotain pahasti väärin :roll:
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
wurdulak

Silloin jos ne on paskana, niin kone savuttaa, koska öljyä saattaa päästä palotilaan. Puristuksiin ne ei kyllä mitään merkkaa (Y)
125cc jincheng
_E_Z_

Viesti Kirjoittaja _E_Z_ »

Ei öljyn tarvitse välttämättä edes päästä palotilaan, pakokaasun kuumuus saa jo sen palamaan. Olettaen että pakovenan varren kumi vuotaa. :)
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
wurdulak

No joo musta tuntuu, ettei se pääsisi pakovenan puolelta palotilaan, vaikka pakokaasu ei sitä öljyä sytyttäisikään :lol: Ei helvetti. Omalta osaltani lopetan tämän pilkun nussimisen ...
125cc jincheng
Eki

Viesti Kirjoittaja Eki »

Mites tota kun säädöt on 17mm kekessä hyvät ja toimii hyvin, paitsi että ryypyllä ei pysy lainkaan päällä. Kannattaako sille jotain tehrä. :|
_E_Z_

Viesti Kirjoittaja _E_Z_ »

No eikös se ole normaalia että ei pysy ryypyllä käynnissä. Menevät nimittäin aika rikkaalle nuo seokset kun kääntää sen päälle.
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
wurdulak

Sulla käy mopos rikkaalla, jos noin tekee.
125cc jincheng
Wiibo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Mä en tajua mitä porukat ihmettelee ku ei toimi ryypyllä... Eihän sen kuulukkaan toimia. Tai jos toimii ni on pikkasen laihalla ilman ryyppyä :lol:

Kun ajattelee, niin ryyppyhän vähentää moottorin ilmansaantia varmaan 20-40% Kun eikös ryyppy ole vain käynnistyksessä avuksi, jos ihan kylmänä on kone niin ryyppy kyllä auttaa kummasti.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
wurdulak

No joo, mutta ei ryyppy sellainenkaan saa olla, että mopo sammuu heti, jos ryyppyä vetää.
125cc jincheng
suklaamonni

Viesti Kirjoittaja suklaamonni »

moro
mulla on skyteam monkey jossa ei toimi etuvalot, ei pitkät eikä lyhyet.
akku on täynä, sulake on ehjä, vilkut toimii, takaata olen ottanut vilkut pois tarakan takia, johdot on ehjät. olen kerran ostanut jo uudet polttimot mutta paloivat vain 10min ja poksahtivat taas :/
missä vika?
BT

Viesti Kirjoittaja BT »

suklaamonni kirjoitti:moro
mulla on skyteam monkey jossa ei toimi etuvalot, ei pitkät eikä lyhyet.
akku on täynä, sulake on ehjä, vilkut toimii, takaata olen ottanut vilkut pois tarakan takia, johdot on ehjät. olen kerran ostanut jo uudet polttimot mutta paloivat vain 10min ja poksahtivat taas :/
missä vika?
jännitteensäädin pask. :?:
suklaamonni

Viesti Kirjoittaja suklaamonni »

^
I
I
I
Tietääkö kukaan?
wurdulak

Oletko varma, että valosi poksahtivat, ettei sieltä ole vain sen lampun kantaan osuvat kosketuspinnat hapettuneet? itselläni teki suunnilleen samanlaista, kun oli ne hapettunut.
125cc jincheng
ahietanen

Viesti Kirjoittaja ahietanen »

Kuinka on muilla nuo skyteamin koneet kestäneet?

Tulin vain miettineeksi että kuinkahan kauan tuolla kannattaa ajaa ilman koneen avaamista jos huoltaa todella hyvin... Kannattaisiko tehä koneremppa 15t km kohdalla? --- jos tuo nyt todella semmosia lukemia kestää.
Zapperslam

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

eipä varmaa joudu sun aikana ku tuo kone on sulla niin mitään kone remppaa tekemään, jos kerran huollat hyvin sitä. Ellet meinaa kone remplla sitä että säädät venat ja vaihat männät niin, venat säätä 5k välein ja männän vaikka 10-15k välein.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Kuru

Viesti Kirjoittaja Kuru »

Ois semmone ongelma tän lähesvakioritsan (kurit heivattu) kanssa, että savuttaa valkeahkoa savua ja puskee veden ja noen sekoitusta putkesta melko reilusti. Venavarren kumit menossa luultavasti kohta vaihtoon, mutta tuon (kondensio?)veden määrä hieman hämmästyttää. Kuitenkin käy todella nätisti, eikä mitään ääniä/lussumaisuutta havaittavissa.

E: avasin pytyn ja havaitsin, että sielläkin jokapaikka sen märän paskan peitossa. Vaihdoin venttiilinkumit, mutta sekään ei auttanut, ja testivaiheessa koko ruoska hyyty kokonaan. Sen jälkeen ei ottanu enää jenkkaa juuri ollenkaan. Missä kelessä vika?
Viimeksi muokannut Kuru, 19.04.2008 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vartapower
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja vartapower »

Haittaakohan ku mulla kuulu kytkimestä melkonen kolina, mut silti se toimii ihan oikein? ja mistä moinen kolina vois johtua? (siis tiedän sen että se on kytkin koska vetää kytkinkahvan pohjaan niin se kolina loppuu melkeenpä kokonaan)
Masi

Viesti Kirjoittaja Masi »

Tiiätkö että onko sulla sielä kytkimesä se "outside" prikka paikallaan? Itellä kuulu semmosta nakutusta ilman sitä prikkaa, mutta kytkin toimi ihan normaalisti.
vartapower
Vip-käyttäjä

Kyllä se mun mielestä pitäs olla paikallaan, saas nyt nähdä johtuuko öljyistä ku mulla on Hondan omat 10w40 öljyt ja aattelin nyt näin kesäksi vaihtaa 15w50 Repsolit.
Kuru

Viesti Kirjoittaja Kuru »

Kuru kirjoitti:Ois semmone ongelma tän lähesvakioritsan (kurit heivattu) kanssa, että savuttaa valkeahkoa savua ja puskee veden ja noen sekoitusta putkesta melko reilusti. Venavarren kumit menossa luultavasti kohta vaihtoon, mutta tuon (kondensio?)veden määrä hieman hämmästyttää. Kuitenkin käy todella nätisti, eikä mitään ääniä/lussumaisuutta havaittavissa.

E: avasin pytyn ja havaitsin, että sielläkin jokapaikka sen märän paskan peitossa. Vaihdoin venttiilinkumit, mutta sekään ei auttanut, ja testivaiheessa koko ruoska hyyty kokonaan. Sen jälkeen ei ottanu enää jenkkaa juuri ollenkaan. Missä kelessä vika?
Kukaan tiejä?
wurdulak

vartapower kirjoitti:Haittaakohan ku mulla kuulu kytkimestä melkonen kolina, mut silti se toimii ihan oikein? ja mistä moinen kolina vois johtua? (siis tiedän sen että se on kytkin koska vetää kytkinkahvan pohjaan niin se kolina loppuu melkeenpä kokonaan)
Hui saatana, lopeta se ajaminen heti, ja avaa kytkinpuoli. Sulla on kytkinkellon ruuvit hiukka auki. Ittelläni teki juuri samaa, enäk jaksanut avata, niin vähän ajan päästä oli ruuvit läpi kytkinpuolen kopam.
Kuru kirjoitti:Ois semmone ongelma tän lähesvakioritsan (kurit heivattu) kanssa, että savuttaa valkeahkoa savua ja puskee veden ja noen sekoitusta putkesta melko reilusti. Venavarren kumit menossa luultavasti kohta vaihtoon, mutta tuon (kondensio?)veden määrä hieman hämmästyttää. Kuitenkin käy todella nätisti, eikä mitään ääniä/lussumaisuutta havaittavissa.

Purappa koko yläkerta, ja katso, onko männänrenkaat kunnossa.
125cc jincheng
vartapower
Vip-käyttäjä

Hui saatana, lopeta se ajaminen heti, ja avaa kytkinpuoli. Sulla on kytkinkellon ruuvit hiukka auki. Ittelläni teki juuri samaa, enäk jaksanut avata, niin vähän ajan päästä oli ruuvit läpi kytkinpuolen kopam.
No oon mää tuolla jo kesästä asti rullannu että se on kolissu eikä oo vielä tullu mitään :lol:, mut pitää öljyn vaihdon aikana kurkata.
wurdulak

No joo, mutta muista sitten, että mää olen varoittanut, kun ne pultit iskee sieltä kytkinpuolen paskaks :lol:
125cc jincheng
Vastaa Viestiin