~2 viikkoa meni, postikulut oli noin 25€.johetsu* kirjoitti:Oisin tilaamassa tuolt daxdodo.comista ni onks joku tilannu sielt tai tietääks joku et kauan kestää paketin tulla ja paljon on toimituskulut?
Monkey-kaupat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Monkey-kaupat
Okei, viel kun tietäs ton svingin pituuden? Ei kellään tietoa?Jns kirjoitti:~2 viikkoa meni, postikulut oli noin 25€.johetsu* kirjoitti:Oisin tilaamassa tuolt daxdodo.comista ni onks joku tilannu sielt tai tietääks joku et kauan kestää paketin tulla ja paljon on toimituskulut?
Mailaappa ja kysy
Joo mailasin, ei kuulemma edes sovi mankiihin ja on +16.
Dodii, tilasin just 300egellä kamaa tuolt monkeybikest. (etu ja 10cm takahaarukka ja penkki) nii ni sitä ett kauanko on teillä kestänyt..ja onko tullut oikeeta osAA YM?? kIITOS :d
Paljos oli postit? Itellä piakkoin lähössä melkeen saman hintanen tilaus.Leipä kirjoitti:Dodii, tilasin just 300egellä kamaa tuolt monkeybikest. (etu ja 10cm takahaarukka ja penkki) nii ni sitä ett kauanko on teillä kestänyt..ja onko tullut oikeeta osAA YM?? kIITOS :d
Ja muuten tuleeko Tässä 2 kokonaista vannetta?
Ja oisko 305mm pamput hyvät +10cm svingin kanssa vakio keulalle?
Ja oisko 305mm pamput hyvät +10cm svingin kanssa vakio keulalle?
Yksi vanne tulee vaan. Saattaa perä olla vähän pystyssä, mut sit kun joskus toivottavasti hankit keula parannusta niin mopo menee sopivaan balannssiin.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Hmm..ku mainitsin jo äsken tuosta minun monkeybike tilauksesta. niin siihein ei ainakaan viälä oo tullut mitään osteja (??) ei ne ainakaa visasta niitä ottanut, tullekohan ne sitten jälkikäteen?
Ihmettelin täs ihan samaa. Onks sulle muuten tullu mitään ilmotusta että ne olis edes vastaanottanu sen tilauksen tms.?Leipä kirjoitti:Hmm..ku mainitsin jo äsken tuosta minun monkeybike tilauksesta. niin siihein ei ainakaan viälä oo tullut mitään osteja (??) ei ne ainakaa visasta niitä ottanut, tullekohan ne sitten jälkikäteen?
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
kyll, s-postii tuli viesti ett on maksettu ja kaikki nä (ei lukenu mitää p-kuluista) ja siihen shopping cartiing:kaan ei tullut lisä-summia. joten en sitten tiedä. mutta hyvä vaan jos ei tuu 
Vois kans äkkiä tilata jos ilman postikuluja saa 
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
joo
voin täsä sitt ku ne on tullu ni sanoo ett tuliko jottai kului
...
...
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Tilasin http://www.monkey-racing.de:stä, homma toimi niinkuin pitikin, ja nopeesti tuli.
(ebay-shopin kautta tosin, omat sivut ei oikein vakuuta
)
(ebay-shopin kautta tosin, omat sivut ei oikein vakuuta
Viimeksi muokannut kurri, 08.05.2008 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Mulle ilmotti 44£. Mut lupailivat 33£ aluksi nii laitoin vähän noottia takasin.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Tilasin tiistaina moposportista ja seuraavana päivänä tuli meili, että tilaus on vastaanotettu.
Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, joten nyt kysynkin,että lähettääkö ne vielä jonkun uuden meilin, kun laittavat tilauksen postiin? Jos lähettävät niin on kyllä turhan hidasta palvelua tuolla kun eivät saa pakettia 4 päivässä postiin. Muilla kokemuksia moposportin nopeudesta? Mainitaan nyt vielä, että kaikkia mun tilaamia tavaroita oli varastossa.
Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, joten nyt kysynkin,että lähettääkö ne vielä jonkun uuden meilin, kun laittavat tilauksen postiin? Jos lähettävät niin on kyllä turhan hidasta palvelua tuolla kun eivät saa pakettia 4 päivässä postiin. Muilla kokemuksia moposportin nopeudesta? Mainitaan nyt vielä, että kaikkia mun tilaamia tavaroita oli varastossa.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Itellä ainaki tullu parissa päivässä ja oikeat osat yms.... 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
löysinpä tälläisen, hinnat ainakin vaikuttaisivat olevan kohdallaan
http://www.monkeyspares.co.uk
(myy myös ebayn kautta)
(myy myös ebayn kautta)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
millä valuutalla noi hinnat on kerrottu? onko eurolla? Jos, niin on ainaskin halpaa!kurri kirjoitti:löysinpä tälläisen, hinnat ainakin vaikuttaisivat olevan kohdallaan
(myy myös ebayn kautta)
Ja tietääkö joku paljonko on postikulut tuonne?
Jincheng Monkey 07
Myynissä olevia osien kuvia löytyy http://vpj.kuvat.fi/kuvat/ Kysele yv
Myynissä olevia osien kuvia löytyy http://vpj.kuvat.fi/kuvat/ Kysele yv
Puntina noi on. 1£ on noin 1.26€ tämänhetkisen kurssin mukaan.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
tilasin moposopista vähä osaa yks päivä ni tavarat tuli kyllä nopeesti mutta tilasin 1 heidenau 4¨8
kumin nii niit tuliki 2 ja sain sit siit toisest alennust 15€.
kumin nii niit tuliki 2 ja sain sit siit toisest alennust 15€.
ku ei kule nii pakko kiillottaa
Kiva tietää.