Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Tomppeli

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Tomppeli »

Kas kummaa. Me kyl pyörittii koko yö jossain siä vaan. Kai ne päivysti enemmän koskenrannassa, kun sielä sitä porukkaa oli aikas paljon. : D
Wiibo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Tänään oli mulla vähän toimintaa kun kävin testaamassa tota mankia.

Ensiksi ajelin pari kertaa siinä kylän läpi (putkesta lähtee kivat pörinät) ja siitä sitten lähdin kotiappäin n. 60kmh 40 alueella. Ajattelin koukata vielä yläasteen pihan kautta, ja juuri kun olin kääntymässä yläasteen pihaan, takaa pöläyttää maija ohi. Eihän siinä mitään, luulin että se meni ohi, mutta hetken päästä se tulikin sinne yläasteen pihalle. Tässä vaiheessa meinasin jo paskoa housuuni. Siinä sitten repäsin kilven irti ja survoin taskuun ja lähdin mukamas huomaamattomasti pois siitä pihalta. Maija yritti kääntyä poikittain siihen tielle, mutta pääsin pujahtamaan pientareen kautta ohitse ja painelin siitä sitten kaverille päin, ja juuri kun olin tulossa kaverille, näen sen saman maijan taas tulevan takanani. Tässä vaiheessa päätin painaa karkuun, ja en mennytkään kaverille vaan lähdin suoraan täysiä takaisin himaan pienen lenkin kautta. Kun olin lähtenyt "karkuun" poliisit löivät vilkut päälle ja lähtivät perään. Siinä sitten menin keskustan läpi ja bussiaseman ohi n. 60kmh ja maija seurasi vähän matkan päässä perässä. mahtoi olla bussia odottavilla hauskaa. Kuitenkin, pääsin sinne minne halusinkin, eli pienelle metsäpolulle, josta pääsin taas toiselle tielle, ja maija lähti ilmeisesti kiertämään jotain toista kautta. En kuitenkaan nähnyt poliiseja enää kun olin mennyt sen polun läpi. Siitä sitten menin "rauhallisesti" kotiin ja äkkiä talli lukkoon ja sisälle.

Olin aivan hiki perseessä varmaan tunnin sisällä. Päätin myös pitää pienen tauon tossa ajelussa kun ei ole korttiakaan vielä... Nyt vaan täytyy toivoa ettei poliisit nähneet kilpeä ennenkuin survoin sen taskuun. Kerrankin mun huonosta kilpitelineestä oli hyötyä.

Koittakaa saada selvää.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Carbon

Viesti Kirjoittaja Carbon »

On mahtanu olla jännittävää 8) Itseäni ei ole pysäytetty kertaakaan vaikka kesällä tulee vuosi kun sain kortin. Eipä kyllä harmitakaan, vaikka tuskinpa mä sakkoja saisin kun manki kulkee ~50 (ja poliisin alla 45 :D )
Siihen loppui kiire kun mä Mersun hommasin!
pate135

Viesti Kirjoittaja pate135 »

se pitää paikkansa et kytät on hommannu sellasen R1 yamahan kyttäprätkäks, tuli eilen vastaa ku olin ajelee siinä Jumbon lähellä.
ku ei kule nii pakko kiillottaa
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

juu, mäkin näin täällä sellaisen sinisen ratsaamassa bemaripoliisipyörän kanssa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
FeraDo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FeraDo »

Eikös se ollut all rightin mopo/piikki miitissä? ajeli letkassakin kuulemma välillä.
|> Monkey & Kuvia <|
Masi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- »

pate135 kirjoitti:se pitää paikkansa et kytät on hommannu sellasen R1 yamahan kyttäprätkäks, tuli eilen vastaa ku olin ajelee siinä Jumbon lähellä.
Juu, niin on. Ja tuostakaan ei ole aikaa kuin pari kolme vuotta :mrgreen:
kurri

Tuo mun näkemäni oli kyllä ihan tänvuotinen malli... :?

Masi-
Viesti:

Jaa, kyl minä niitä pari vuotta sitten jo bongasin... liekö sitten, että silmissä vikaa :mrgreen:
kurri

http://siviilit.blacksnake.info/

onhan tuolla muutama listattuna tosiaan... mutta ei yhtään sinistä :P

VPJ

Viesti Kirjoittaja VPJ »

Käykäähän laittaa nimet, vaikkei siitä mitään hyötyä ookkaan, mutta jos... Mutta tuskimpa.
http://www.adressit.com/timba
Jincheng Monkey 07
Myynissä olevia osien kuvia löytyy http://vpj.kuvat.fi/kuvat/ Kysele yv
Wiibo
Vip-käyttäjä

Tuo adressi nyt on yhtä tyhjän kanssa.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Rothmans
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rothmans »

Wiibo kirjoitti:Tuo adressi nyt on yhtä tyhjän kanssa.
Ei mun mielestä. Virittäminen vähentyisi varmasti todella paljon, onnettomuudet ja muut vaaratilanteet pienenisivät roimasti kun autojen ei tarvitsi enää lähteä tekemään ohituksia.
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Kyllähän ne vähentyisi, jos tuo vain toteutuisi, mutta kun ei toteudu.

Ja tarviiko sitä edes 45km/h päästä kuapungissa. Kyllähän se hidas jurnuuttaminen nakertaa mut kaupungissa vauhti on aivan riittävä.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Wiibo
Vip-käyttäjä

Tarkoitin juurikin sitä, että tuo adressi ei vaikuta YHTÄÄN siihen jos ne sitä nopeutta muuttaa. Ja toivottavasti ei muuttaisikaan. Ja onnettomuudet juuri noissa ohitustilanteissa vähenisivät, mutta entäs sitten kun se 15v. mopopojan terbi kulkee sen 60km/h, niin pakkohan sillä on joka paikassa se 60km/h ajaakkin. Koska olen huomannut, että mopoissa ei ole kuin täyskaasu... Ja virittäminen vähentyisi... Mitäs sitten... Valtiolta jää poikien sakkorahat saamatta.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3
VPJ

Viesti Kirjoittaja VPJ »

jos valtio haluaisi sakko rahoja, niin ne vahtisivat mopoja, eikä täällä päin ainaskaan semmosta oikeastaan tapahu. Tytöillläkin on viritettyjä mopoja. Ja jos valtiolla oi rahasta pula, niin ne kävisivät joskus tyhjentämässä noita peltipoliiseja ja vaihtamassa kameroita niistä. JA laittasivat sitten entistä isommat sakot jos mopo kulkis vaikka yli 75km/h.
Ja toi 45Km/h on ihan riittävä kaupungissa, muttei tosiaan maaseudulla. Miettikää jos ite joutusitte ajamaan vaikka jotain 20km koulu matka sitä 45km/h.
Jincheng Monkey 07
Myynissä olevia osien kuvia löytyy http://vpj.kuvat.fi/kuvat/ Kysele yv
Keinone
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Keinone »

Niin kauan kun lakeja on olemassa, niin niin kauan niitä myös rikotaan. :D

Jos vaikka mopojen nopeusrajoitus olisi 80km/h, niin aika moni tältäkin foorumilta ajelisi varmasti yli 80km/h, ihan vain vaikka kiusallaan. :D
Marde

Viesti Kirjoittaja Marde »

sakke10

Viesti Kirjoittaja sakke10 »

Lottovoitto tuli torstaina! Torstai iltana lähdin kuntosalilta himaan ja jonkun 1km kerkesin (vauhtia noin 70@40) ajaan ja mp-kyttä ajo vierelle ja sano että "ajappa tien sivuun". Noh, meikäläinen vetihirveen äkki jarrutuksen ja kyttä ei siihen kerennyt vastata vaan ajoi jonkun 10m viel eteenpäin. Vedin nopeasti uukkarin ja ajoin nopeasti mettään yhtä mini polkua pitkin aika pitkälle. Ajoin mettä polkua pitkin yhelle maantielle ja siitä ajoin sitten vielä kierto-tietä pitkin kotiin. Kotiin tullessani äkkiä mopo talliin ja itse sisälle. Seuraavana päivänä poliisit ajoivat meidän pihaan ja faija avasi oven ja pollarit tuli juttelemaan minulle. mp-kyttä oli saanut sittenkin rekkarini ylös :x vaikka olinkin kilpeä hieman taivuttanut. Itselätni oli muuten kortti pari viikkoa sitten lähtenyt koska keulin piikillä tiellä ja sivarihan sen tietty näki. Noh, poliisit siirtivät kortin saantia takaisin 2kk ja ajokortti siirtyi vuodella, ja sakkoa ylinopeudesta, poliisia pakoon ajosta, kortitta ajamisesta ja liikenteen vaaranatamisesta (yht. 252 €). Kilvet hondast pois ja piikki-verot tulos. Eipä siinä mitään täytyypi otta mummon vanha jopo tuolt varastosta ja painella sillä menemään :lol: :lol: :lol: .
Wiibo
Vip-käyttäjä

Jos poliisilla on pienikin mahdollisuus nähdä rekkarisi, niin silloin ei todellakaan kannata ajaa karkuun. Olisit selvinnyt varmaan 60% pienemmillä sanktioilla jos olisit pysähtynyt.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3
nicki877

Viesti Kirjoittaja nicki877 »

ei saatana, vai luulit että ei nähny kilpeä kun ajo vieressä :lol:
Mana -99: 72cc, 16mm dellu (isompaa tulossa), 16/35, tehari.
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
Juuzmo

Viesti Kirjoittaja Juuzmo »

VPJ kirjoitti:Käykäähän laittaa nimet, vaikkei siitä mitään hyötyä ookkaan, mutta jos... Mutta tuskimpa.
http://www.adressit.com/timba
Ei näitä, tosta itkemisestä ei ole mitään apua... Niin kauan ku suurimmalla osalla ei pysy edes se 45 kulkeva mopo lapasessa ni ei sille asialle kannatakkaan tehdä mitään. Naurettavinta on vielä toi, että olisi "turvallisempaa" ajaa mopolla jos se kulkis 60 :D
Apes

Viesti Kirjoittaja Apes »

10km matkassa kestää 60km/h vauhdilla 10min, 45km/h vaudlilla 15min.

Ihan hyvin tuolla 45km/h ehtii, ja jos nopeusrajoitus siirrettäisiin 60km/h, niin aika pian tulisi uusi adressi tuonne jossa vaadittaisiin nopeusrajoituksen muuttamista takaisin :D
Masi-
Viesti:

Apes kirjoitti:10km matkassa kestää 60km/h vauhdilla 10min, 45km/h vaudlilla 15min.

Ihan hyvin tuolla 45km/h ehtii, ja jos nopeusrajoitus siirrettäisiin 60km/h, niin aika pian tulisi uusi adressi tuonne jossa vaadittaisiin nopeusrajoituksen muuttamista takaisin :D
Miten sinä kelloa katsot? Kysympähän vaan. Ite menin vakiomankilla joka kulki sen 45km/h niin hieman vajaa 20km 15 minuuttiin :D
pikkutankki

Viesti Kirjoittaja pikkutankki »

Masi- kirjoitti:
Apes kirjoitti:10km matkassa kestää 60km/h vauhdilla 10min, 45km/h vaudlilla 15min.

Miten sinä kelloa katsot? Kysympähän vaan. Ite menin vakiomankilla joka kulki sen 45km/h niin hieman vajaa 20km 15 minuuttiin :D
Vakio manki joka kulki vajaa 80km/h?
Vastaa Viestiin