Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Juuzmo

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Juuzmo »

Kaasua! kirjoitti: Silloin kun ruvetaan vahingoittamaan muita on hauskuus kaukana.
Aamen
Ja sillon se vahingoittamine ei ole mahdollista, kun ajetaan rallia poliiseja karkuun, vielä paikassa missä oli ilmeisesti pikkulapsia? :wink: Ei se multa ole pois jos te ootte tyhmiä, mut niiltä se on pois ketkä tollasesta tyhmyydestä saa kärsiä, tuliko mieleen? Vaikka hauskaa olisikin, niin kannattaa vähän miettiä mitä tekee.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

niin.. tuon jälkeen varmasti on kaikki samannäköiset mopot ainakin vähän aikaa silmätikkuina sillä kylällä. Oliko muuten liikkuvat vai ihan paikallinen poliisi?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
FeraDo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FeraDo »

Tänään ajeltiin MH ryz ja Yamaha Dt kanssa niin tultiin valoihin katottiin että poliisit abc:eella ja ne ajeli meidän perässä jonkin aikaa ja kun pysähdyttiin tulivat kysymään korttia ja papruja, ei testannu.

Ihan rentoja oli ja kaikki neljä kehuskeli mun mankia, yamahasta etti vaan vikoja, MotorHispaniaa ne ei tainnu edes katsoa :D
|> Monkey & Kuvia <|
tinolius
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tinolius »

Mul tapahtu viimekesän sellane munkki että oksat pois.
Kaverit oli hengailemas yhen koulun pihal ja päätin sit lähtee mankil sinne päätin ajaa tien viers pyörätiel tien nopeus rajotus oli 50 ja ajoin vaa heittämällä ohi sit olin ollu jonku aikaa koulun pihal nii päätin lähteä kotiin syömään ja noin 2min lähdön jälkee kytät tuli kysyy että onko tämmöstä mopoa ja ajajaa nähty (kyse oli musta) ja porukat oli vaa ei ei onneks mopos oli 70-luvun kilvet niin en kärähtäny olin 13v sillo ja 72cc pytty mopos :D
yrittäkää saada selvää
Sinä kysyit:

Onks mun mana hieno?

Oraakkeli vastasi:

Pikkulinnut kertoivat että on.
Masi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- »

Voisinpa määkin tänne tän päivän episodini vuodattaa, elikkäs olkaa hyvät:

Aamulla ennen kouluunlähötä odottelin, että kaveri tulis kevarilla mut hakeen, vaan eipä tullutkaan, joten polkaisin mankin käymään ja kouluun. Noh, alkupäivä meni siinä rennosti, niin kuin pitikin, mutta kaikki kääntyi ruokailussa. Meidän koulun erityisopettaja tuli jotain huutamaan mulle siitä, että mopolla tulin kouluun. Se käski mun siitä sitten lähtee sen autolle ja näyttää, että missä mun mopo on. Mentiin sitten katsoon mankia ja jouduin sen taluttamaan koulun pihaan. Kysyin syytä ja vastaukseksi sain: "Täytyy nyt vähän nöyryyttää kun ei kerrasta usko." Päästiin koulunpihaan ja vein mankin parkkikselle ja olin lähdössä pois kun tässä tapauksessa ämmä nousee bemarista pois ja rupee vaatimaan minulta avaimia. Enhän niitä aluksi antanut, mutta kun alkoi kädestä viemään, niin pakkohan siinä oli hellittää. Pikainen soitti isälle, että hae perkele manki äkkiä pois. No hän haki ja kävi ämmältä avaimia kysymässä. Se ämmä siellä sitten oli heti ruvennut jotain huutaan tyyliin: "Poliisit on jo soitettu, et sää niitä tarvi". Ne oli siinä tapellu ja ämmä sitten pikkuhiljaa siitä oli kuulemma kävellyt ja hypännyt pakoon omaan huoneeseensa ja vetänyt vielä oven lukkoon. Viidennen tunnin loppua elettiin kun hän tulee hakemaan minua tunnilta. Sanoi vain, että poliisit tuli nyt. Siihen vastasin vain, että siinähän tulivat sitten. Lähdin siitä pihalle ja ämmä selitti minulle käytävässä kovaa vautia, että minulle tulee sakot ja isälleni syyte kunnianloukkauksesta. Mentiin pihalle ja siihen tuli sitten rehtori. Ämmä siinä sitten antoi avaimet ja lähti jo käveleen ja sanoi, että mopo on tuolla. Siihen minä vastasin, ettei ole vaan kotona jo. Ämmä antoi avaimet poliiseille ja hain kypäräni hänen autostaan, hyppäsin maijan peräkonttiin ja sitten lähdettiin painelemaan kotiin. Päästiin kotiin ja poliisi kysyi, että saisiko nähdä mopon. Siihen isä sanoi, että: "kyllä, tuollahan se on tallissa." Poliisi meni ja istui mankin päälle ja sanoi: "Tänne on kaasutin vaihdettu" johon isä karjaisi: "Mitä vittua!? Ookko vaihtanu?" Lähdin tähän tietysti mukaan ja vastasin häpeillen, että: "joo". Poliisi jatkoi ja kysyi: "Ootkos muuta tehnyt?" En heti huomannut vastata johon ukko karjaisi heti: "Ni, ookko sää tohon saatanan toosaan jotain muutakin tehny?!" "No oon mää rattaat vaihtanu vastasin" jälleen häpeillen. "Ja multa oot kaikki rahat tohon pumminu? Eikö sun perkele tota toista mopoo pitäny nyppiä?" karjaisi ukkeli. Poliisi sanoi: "Noh noh, yritä olla ajelematta pitemmällä. Ajele mieluummin tässä nurkissa, ettet tuolla kylällä paljoo, ku ton mopokortinkin pian saat..." Johon ukko välittömästi: "Vitut se mitään korttia saa, minä en ainakaan maksa" Poliisi alkoi rauhoittelemaan isää: "No no, tää ei välttämättä oo paras ratkaisu". Siinä aikansa rauhoiteltuaan he lähtivät pois, sanoivat vaan, että eiköhän tää oo tällä selvä. Ei tullu sakkoja, eikä suorituskieltoo. Ainoastaan suullinen huomautus. Päästiin kotiin sisälle niin molemmat, sekä minä, että isä ruvettiin niin maan perkeleesti nauraan. Syynä tietysti se, että poliiseja vietiin taas satanolla :mrgreen: Eli näin meilläpäin tänään. Tehosi ihmeesti tuo ns. suuttuminen 8)

Mitä mieltä, tekikö monenkaan mielestä opettaja väärin vai oikein viedessään avaimet ja pakottaessaan minua kuskaamaan mopon koulun pihaan?

EDIT. Tekstiä vähän karsittu ;)
Viimeksi muokannut Masi-, 30.05.2008 08:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BT

Viesti Kirjoittaja BT »

nii miks se "ämmä" sua tollee halus kiusata, mikä sen ongelma oli. :lol:
JUR1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

Sori nyt vaan, mutta perkele tosta tekstistä ei saanut mitään tolkkua.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Rothmans
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rothmans »

Noh.
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
Bati

Viesti Kirjoittaja Bati »

Naikkosella oli huono päivä. Aika rento isä sulla :D Muuten hyvin kirjotettu, mutta kun koko teksti oli yhdessä ja joka lause alkoi Noh-sanalla.
Masi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- »

Eipä se mikään kovin selvä teksti ollu, tuli vähän kiire kirjoittaa sitä. Ja BT, sitä moni on miettiny, että eikö jumalauta opettajalla oo parempaa tekemistä, kun mopo ei kuitenkaan koulun pihassa ollu. Vois noita virheitä vähän korjailla koulun jälkeen :D
Dirtti

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

Ei sillä ämmällä mitään oikeuksia oo sun avaimia ottaa.. Ei helvetti tossa tilanteessa olisin kyllä itte nostanu sentterin pystyyn ja lähteny menee.. Ihme kusipäitä :shock:
Bati

Viesti Kirjoittaja Bati »

Täällä päin yks mopopoikia kiusaava poliisi joka on aina moottoripyörällä, anto yhelle mankimiehelle sakkoa mankin kilvenkulmasta ja se oli vielä vakio.

Sitä ennen toinen poliisi oli pysäyttäny sen ja oli päästäny menee ilman sakkoja, kun hän oli toisen kerran ajanut ohi, toine poliisi (juuri tämä moottoripyöräpoliisi) oli pysäyttänyt ja antanut sakkoa.

Se on oikeesti sellane et se ettii suoraan kaupasta ostetusta moposta virheitä, et vaa jostai voi antaa sakkoa.
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

ylläolevan kaltaisia poliiseja kutsutaan virkaintoilijoiksi...

itelle ei oo poliisit manan kanssa tehny tuttavuutta... kerran vaan tullut vastaan.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Kikles

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Tossa viimeviikolla kun olin menossa kevätjuhliin mankelilla(mankilla)!
Niin kattelin että siin on ratsia, no painoin lämäntiskiin ja ajoin siitä 55km/h ohi.
Niin sitten vähän matkan päästä poliisiauto ajo tielle, ettei pääse ohi ollenkaan.
Siinä vähän aikaa juteltiin, ni ne poliisit kysy että on tässä virityksiä?
Sanoin että on ja naurahdin.
Sitten se toinen poliisi sano että annetaan tän olla ja hyvää matkaa.
Ei kysyny korttia tai mitään.
Huomautti kyllä että pitäs kilpi laittaa paremmin kiinni.
wurdulak

Viesti Kirjoittaja wurdulak »

Joo erittäin järkevää sanoo noin poliiseille suoraan päin naamaa. No ei siinä mitään jos isi makselee sakkoja ihan mielellään...
125cc jincheng
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
homer94

Viesti Kirjoittaja homer94 »

wurdulak kirjoitti:Joo erittäin järkevää sanoo noin poliiseille suoraan päin naamaa. No ei siinä mitään jos isi makselee sakkoja ihan mielellään...
Sekin on vähän tilannekohtaista.Jos ratsian läpi tykittää 55 km/h niin, että ne hyvällä munkilla oli siinä vielä tutkalla, niin kannattaako väittää vakioksi?
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

ja poliisitkin pysyy paremmalla tuulella kun myöntää mopon olevan viritetty ja kulkevan lujempaa kuin vakio.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
wurdulak

Viesti Kirjoittaja wurdulak »

no siis joo joo, jos nyt tykittää tutkaan 100, niin ei sitä vakioksi kannata sanoa, mutta jos mopo menee 55 niin imo turhaa sakkojen kalastelua on mennä kytille sanomaan, että viritetty se on. Ne katsoo samantien kassun ja putken = sakot, jos on vaihdettu.
125cc jincheng
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
homer94

Viesti Kirjoittaja homer94 »

HeeFeeld kirjoitti:Itellä meinas palaa järki päässä ku sylinterissä lukee 49cm3 ja poliisi vahtaa kaasaria.. kysyy kolmeen kertaan "mikäs sylinteri tässä on?" :D Loppujen lopuks 20e rikesakko + kilvet pois..
Mitä viriä oli kiinni?
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

afaik 16mm dellorto ja välit.
tukse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tukse »

Poliisi on tullut vastaan monta kertaa oon ajanu ilmankorttia. Kerran ajeltiin kolmestaan manalla ja poliisi tuli vastaan. Moikkasin vaan ei muuta :D
Honda monkey - it´s a legend
kkjezze

Viesti Kirjoittaja kkjezze »

tukse kirjoitti:Poliisi on tullut vastaan monta kertaa oon ajanu ilmankorttia. Kerran ajeltiin kolmestaan manalla ja poliisi tuli vastaan. Moikkasin vaan ei muuta :D
Kolmepäällä manalla? :D oli kyllä poliisisedällä varmaan täys kahvikuppi kädessä ni ei jaksanu pysäyttää :P
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
pate135

Viesti Kirjoittaja pate135 »

yks päivä istuttii lavangossa parin kaverin kaa ja kateltii ku 3 MP kyttää menee siit ohi pitää tutkaa.
siinä istuskeltii aikamme ku ei viittitty lähtee menee ku ois varmaa pysäytetty nii jäätii venaa et ne kytät lähtis.
sit sielt lähti yks kyttä ajelee meijä suuntaa ja ajo sillee tosi hitaasti meijä ohi sit se heitti vähä ajan pääst uukkarin ja tuli siihen meijän vieree
Kyttä: Terve
Mä: Terve terve...

K:kenes toi Hondan... (oli kusinen paikka)... piikki on?
vittu me ihmeteltii ku mä olin manal (55-60km/h) ja 1 kaveriu oli Hondan X8R (70km/H) skobal ja yks CRB 125R. (vakio :lol: )

sit se kyseli vaa harkka luvat silt piikkikuskilt eikä sanonu mitää mopoist :D

oli aika rento kyttä muutenki. :wink:
ku ei kule nii pakko kiillottaa
jellona-

Viesti Kirjoittaja jellona- »

Mitäs muuten teillä jolla on isompi kone 110 --> kiinni, minkälaisia kommentteija ootte saanu popoilta?
O: USD-keula, ja levyjarru osia monkeliin :)
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

jellona- kirjoitti:Mitäs muuten teillä jolla on isompi kone 110 --> kiinni, minkälaisia kommentteija ootte saanu popoilta?
Woot popoilta ?
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Vastaa Viestiin