Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Tomi

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Menkää jo sinne putki topikiin prkl.
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
JUR1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

OMGWTFBBQLOL!

105kmh(108)@50kmh, 24 päiväsakkoa eli 144€ tulottomana :D ja kortti pois ties kuinka kauaksi aikaa.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Hacksen

Viesti Kirjoittaja Hacksen »

Eipä oo kummempia kokemuksia. Kerran on pysäyttäneet. Lähtivät seuraamaan mua ja mun kaveria ja sitten jonku puolen kilometrin seuraamisen jälkeen löivät valot päälle. Pyysivät mopokortit, puhalluttivat ja sanoivat, että laittakaapa valot kuntoon. Vilkuilivat kylläkin moponi takaosaan, luultavasti katsoivat onko edes kilpeä. Eivät katsoneet sen kummemmin mopoja. :)
kkjezze

Viesti Kirjoittaja kkjezze »

JUR1 kirjoitti:OMGWTFBBQLOL!

105kmh(108)@50kmh, 24 päiväsakkoa eli 144€ tulottomana :D ja kortti pois ties kuinka kauaksi aikaa.
Jestas. Seisoko ne skoudet puskissa vai? :) otan osaa.
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Spedr
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Spedr »

Onneks en lähteny sun perään :D Meitin lompsa ei olis kestäny tollasia summia just nyt. Ja kkjezze, puskissa nimenomaan. Sellanen kaartuva mäennyppylä jonka laelle ei nää kummastakaan suunnasta puskien/puiden takia.
1337

Viesti Kirjoittaja 1337 »

Taidat olla rahamiehiä kun noin käytät maksullista lisänopeutta 8)
JUR1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

No vituttaahan se. Mulla mitään rahaa ole, tulotonkun olen. Olisin kyllä keksinyt 144 muuta tapaa käyttää nuo rahat mutta minkäs enää teet.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
nicki877

Viesti Kirjoittaja nicki877 »

pari kymmentä minuuttia sitten pysäyttivät kun olin skootterilla liiikenteessä, no kurvasin just kyttien eteen yhdessä risteyksessä, en ensiksi huomennu että kytät siinä oli.. noo ajelin sellasta 50km/h nopeudella ja hetken päästä pillit päällä.. Kysyvät paperit ja puhalluttivat sekä tiedustelit mistä olin tulossa. tutkivat siinä mopoa ja kysy missä toinen takavalon kupu on (tippu juuri matkalla) ja rekisterikilven paikasta (variaattorinkopassa) sekä hienoista spoteista etumaskissa. Eikä myöskään peiliä ollut. No sitten tuli pitkä hiljaisuus ja siinä ihmeteltiin ja hetken päästä toinen polliisi sanoi toiselle, että tuolla kehä 3 tänne päin tulossa rekka joka pitäisi pysäyttää. Ja sen jälkeen totesivat, että hyvää matkaa :P Ei ihan vakio skootteri ollut :wink:
Mana -99: 72cc, 16mm dellu (isompaa tulossa), 16/35, tehari.
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
1337

Viesti Kirjoittaja 1337 »

JUR1 kirjoitti:No vituttaahan se. Mulla mitään rahaa ole, tulotonkun olen. Olisin kyllä keksinyt 144 muuta tapaa käyttää nuo rahat mutta minkäs enää teet.
Jea, aika rankat päiväsakot, varmaankin ainakin melkein maksimit mitä moisesta voi antaa?
Nyt vain pitämään tunteisiin vetoavaa puhetta kyttikselle, niin ajokielto pienenee minimiin :)

Ja täällä tulee ainakin melkein kokoajan vettä, eli ei tee mieli edes ajella, ei sillä, että pyöräkään olisi kasassa (vaihteeks)
Keinone
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Keinone »

Vai että 105km/h 50 alueella :D Vauhtia vain 110% liikaa
homer94

Viesti Kirjoittaja homer94 »

Paska munkki.Tolla projumanallako vedit?

Nyt kävi kaikista kauhein tilanne 14 vuotiaana kortittomana ajajana jinkulla.Ajelin jossain tuolla ruåttalaisten puolella aika suuressa keskustassa.Ihmettelen, että miksi tuossa tiellä on 4-5 autoa jonossa, ja meinasin lähteä ohittamaan.No, justiin kun meinaan lähteä niin etummaisen auton ikkunalle ilmestyy POLIISI!!
Mietin siinä alle 1 min, että teenkä laittoman u-käännöksen, vai puhallanko nollat pokalla ja ajelen hetken aikaa siellä, ja etsin toisen tien kotiin.
No, pollari alkaa kirjoittelemaan lappua ensimmäisessä autossa olevalle kuljettajalle, niin tein u-käännöksen, lähdin kiihdyttämään hitaasti poispäin.Mutkan jälkeen kaasu pohjaan, 50 km/h mittarinopeutta jonkun aikaa ja pysähdyn jäähdyttelemään moottoria.Kasasin siinä itteni, ja olin kääntymässä takaisin yleiselle tielle.
Sitten uusi ylläri pylläri.Vastaan tulee musta moottoripyörä, jonka kuskilla oli oudot liivit (siviilimoottoripyöräpoliisi?), joka onneksi ajoi ohi.Nopeasti tielle ja pois.

Edit: Kiitän tästä tietosta :)
Viimeksi muokannut homer94, 15.06.2008 13:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

homer94, tais JUR1 ihan hussella tykittää noita nopeuksia :P
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
vormsi

Viesti Kirjoittaja vormsi »

Tossa maanantaina ajeltiin manoilla ilman korttia mökiltä lähin frendin kanssa honkkariin oli tosi täydellinen päivä 30km mökiltä honkkariin no ajettiin ihan rennosti ennenkun tuli kulman takaa maija vilkut päällä mut ilman ääniä ajo 20-30km/H ajateltiin et etsi jotai meni vaa ohi .Sitten lähettiin ihan rauhallisesti ajaa yhtä äkkiä kuulu pillien äänet ajatellin et ei kannata lähtee karkuun joku 500-1000m niin kyttä ajo ihan pokkana mun eteen kaveri kuitenki pääsi haneen joku 500m niin 3 mp poliisia oli vastassa ja toi sen siihen paikalle . En saanut mitään seurauksia ,mutta jos jään joskus alaikäsenä ajamissesta kiinni niin kortti lykkäänyy.

hyvä mäihä:D
anapoolis

Viesti Kirjoittaja anapoolis »

Oliko teillä mankissa mitään virityksiä? Jos ei ollu nii se sun kaveri oli tyhmä ku lähti vakio mankilla karkuun :lol:
Kuvia menopeleistä
kkjezze

Viesti Kirjoittaja kkjezze »

homer94 kirjoitti: Nyt kävi kaikista kauhein tilanne 14 vuotiaana kortittomana ajajana jinkulla.Ajelin jossain tuolla ruåttalaisten puolella aika suuressa keskustassa.Ihmettelen, että miksi tuossa tiellä on 4-5 autoa jonossa, ja meinasin lähteä ohittamaan.No, justiin kun meinaan lähteä niin etummaisen auton ikkunalle ilmestyy POLIISI!!
Olit ruotsissa mopolla? :D sori jos en oikee ymmärtäny.
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Holappis

Viesti Kirjoittaja Holappis »

homer94 kirjoitti:Paska munkki.Tolla projumanallako vedit?

Nyt kävi kaikista kauhein tilanne 14 vuotiaana kortittomana ajajana jinkulla.Ajelin jossain tuolla ruåttalaisten puolella aika suuressa keskustassa.Ihmettelen, että miksi tuossa tiellä on 4-5 autoa jonossa, ja meinasin lähteä ohittamaan.No, justiin kun meinaan lähteä niin etummaisen auton ikkunalle ilmestyy POLIISI!!
Mietin siinä alle 1 min, että teenkä laittoman u-käännöksen, vai puhallanko nollat pokalla ja ajelen hetken aikaa siellä, ja etsin toisen tien kotiin.
No, pollari alkaa kirjoittelemaan lappua ensimmäisessä autossa olevalle kuljettajalle, niin tein u-käännöksen, lähdin kiihdyttämään hitaasti poispäin.Mutkan jälkeen kaasu pohjaan, 50 km/h mittarinopeutta jonkun aikaa ja pysähdyn jäähdyttelemään moottoria.Kasasin siinä itteni, ja olin kääntymässä takaisin yleiselle tielle.
Sitten uusi ylläri pylläri.Vastaan tulee musta moottoripyörä, jonka kuskilla oli oudot liivit (siviilimoottoripyöräpoliisi?), joka onneksi ajoi ohi.Nopeasti tielle ja pois.

Edit: Kiitän tästä tietosta :)
Mitenkäs Ruotsin puolella ajelit jos asut suomessa? Miten pääsit esim. rajatullin läpi jos oot -94 ja ilman korttia ajelet jinkulla. Täyttä bullshittiä sanon minä.
Ahdin määrää tahdin
jls

Viesti Kirjoittaja jls »

Siis ite asun rajan tuntumassa niin ei ne tullit pysäytä jos ajat mopolla ruotsin puolelle tai ruotsista suomeen
anapoolis

Hollappis muistaakseni torniossa on vaan sellanen silta suomen ja ruotsin välissä, ajat siltaa pitki tavallisesti ruotsiin eikä siinä ollu muistaakseni mitään tulleja ym. Pienenä poikana olin ukin mukana ku käytiin ostaa ruotsista hyvää päärynä mehua asiakseen (Y)
Mut OT loppuu multa nyt tähän paikkaan
Kuvia menopeleistä
jls

Viesti Kirjoittaja jls »

ite asun torniossa, ei siinä siltaa oo siinä vain rajalla on ruotsin ja suomen tulli ja ajaa vaan siitä läpi. munki osalta loppu ot
vormsi

Viesti Kirjoittaja vormsi »

e ise ihan vakio ollut huiput 70km/h
anapoolis

Tossa äsken kävin paikallisella Nesteellä syömässä. Ajelin siinä masailla tollasta 65 km/h katoin taakse nii MP kyttä siinä 30m päässä, siinä sitte äkkiä hiljensin vauhtia ja käännyin. Onneksi poliisi ei lähteny seuraamaan.

Ois ollu tollanen mukava Juhannus lahja ku ois sakot ja verot napsahtanu :wink:
Kuvia menopeleistä
homer94

Viesti Kirjoittaja homer94 »

Anteeksi väärinkäsitys, olin suomalaisten puolella, mutta ruottalaisella alueella.
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
zaku
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zaku »

poliisit pysäytti tänään. tai siis eilen. ajoin 40km/h alueella sen mitä manki kulkee (n. 65km/h), näin poliisin, nopeesti hiljensin vauhtia. ne tietysti teki U-käännöksen ja lähti perään. ajelin sitten ihan rauhallisesti sen vähän matkaa mitä kerkesin, kunnes ne löi vilkut päälle. pysähdyin yhdelle bussipysäkille. kysy kortin, paperit ja puhallutti. sitte katteli kilven kulmaa :D "toi sun kilvenkulmas on vähän tollanen". vastasin: "juu oon tekemäs siihen just uutta telinettä niin et se tulee kunnolla näkyviin" :mrgreen:. sitten kysy "kellä täälä päin on sellanen punanenmanki joka kulkee yli 70km/h?". tarkotti siis mun mopoo, olin ajanu ilmeisesti samojen poliisien tutkaan pari kolme viikkoo sitte jotai 72km/h :D vastasin tohon "ei ainakaan tää, voitte käydä vaikka testaamas". toinen katteli siina kaasaria ja sano et kyllä mää sua uskon, ei tarvi kokeilla. tässä olis paperis ja kortti, jatka matkaas" :D

toivottavasti tästä saa jotain selvää, pienis höyryis kun oon :lol:
nicki877

Viesti Kirjoittaja nicki877 »

Mankis kulkee 65 ja oot kumminki tutkaan vetäny 72.. nojoo aika hyvi sellane :lol:
Mana -99: 72cc, 16mm dellu (isompaa tulossa), 16/35, tehari.
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Vähä aikaa sitte kävin tossa heittää pienen lenkin (tiellä) mankilla ja tulin sitte siihe pihaan, ni about 2min sen jälkee ajo maija ohi :D Nii ja 13w olen...
Vastaa Viestiin