Välitykset
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Välitykset
menee kohta off topikiks niin mitkä olis hyvät välit siihen!? 
No jos haluut pysyy perässä nii ne 15 - 40, mutta ilman muita virejä jäät pitkällä matkalla tosi paljo jälkeen. Laita ees ohitin ja isompi kaasari. sitten voi iskee jo 15 - 35
Ahdin määrää tahdin
no se kaverin manki menee jonku vähä alle 80km/h ja mun nyt 65km/h ihmeen kaupalla
eli 15/40??
Ei sitä oikeen pelkällä välityksillä perässä pysy. Kyllä siihen sitä kuuluisaa 72cc tarvis kaveriksi. Jos haluu 50cc pitää niin sitte: 16mm dellu/17mm keke, kisanokka, jäykät jouset, kunnon putki, kanavat avaroiksi ja 16/39 välit niin kyllä perässä pysyy. Kaasari pitäisi vaan olla kunnon säädöissä vielä
125cc jincheng
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
Olisko 16-33 välit sopivat 85cc:n kanssa?
honda monkey 1997: 50cc, um-kansi, 14-39
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
Kyllä aika tiukille menee, mutta voi kiihtyäkki loppuu 
Mitkä olis hyvät välit ton Masecon 88cc setin kanssa? Se on siis se missä on kaasari ja kansi ja kaikki mukana.
Moro!
Mitkä olisi hyvät METSÄVÄLITYKSET eli ajelee välillä metässä ja haluaa kiihtyvyyttä ja vääntöä
seuraavilla osilla : 16mm phbg, kuriton putki ja power filter ja vuosimallia -84? ja paljon menisi ehdottamilla
välityksillä? Kiitos jo etukäteen!
Mitkä olisi hyvät METSÄVÄLITYKSET eli ajelee välillä metässä ja haluaa kiihtyvyyttä ja vääntöä
seuraavilla osilla : 16mm phbg, kuriton putki ja power filter ja vuosimallia -84? ja paljon menisi ehdottamilla
välityksillä? Kiitos jo etukäteen!
15/16-42, luulisi menevän noin 55-60.
Millaiset välit vakiomanaan, niin että se kulkisi about 50-55km/h?
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
ite laittasin vakio manaan 15-42 mutta ei niilläkään yli 50kmh päästä. laita 15-42 ja kaveriks ohitin nii menee sen 50kmh
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
Tuota voisi harkita.. mutta eikös se ollut niin että pitkällä käytöllä tuo ohitin pilaa moottoria yms? Ilman ohitinta mitkä olis hyvät välit joilla pääsis about 50-55kmh?jls kirjoitti:ite laittasin vakio manaan 15-42 mutta ei niilläkään yli 50kmh päästä. laita 15-42 ja kaveriks ohitin nii menee sen 50kmh
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
et sie ilman mitään muuta viritystä saa monkia menemää 50-55kmh. paitsi ehkä joillaki aavikkoväleillä joita ei omasta mielestä mtn järkeä laittaa.. mut ite laittasin vakio monkiin jotku 15-42, 16-40 ja menee sen 45-50kmh
Mulla menee tällähetkellä tasan 45km/h. Jos laittais esim. noi 15-42 niin menisköhän jo about 50km/h? Ehdottakaas mitä vois heittää siihen kylkeen että sais vähän lisää nopeutta.jls kirjoitti:et sie ilman mitään muuta viritystä saa monkia menemää 50-55kmh. paitsi ehkä joillaki aavikkoväleillä joita ei omasta mielestä mtn järkeä laittaa.. mut ite laittasin vakio monkiin jotku 15-42, 16-40 ja menee sen 45-50kmh
laita vaik 15-42 ja sen lisäks vaikka joku 14mm kaasari. niin menee sen 55-60kmh
Juu, jaksaakohan se sitten vetää noilla väleillä, tuskin noi nyt liian raskaat on.. eikös Keihiniltä löydy 14mm kaasaria? Onko hyvä?jls kirjoitti:laita vaik 15-42 ja sen lisäks vaikka joku 14mm kaasari. niin menee sen 55-60kmh
Miksi pitää koko ajan kysellä samat kysymykset monessa eri topicissa ja moneen kertaan?
Keihin on hyvä kaasari ja jos on 15/42 välit niin ei kyllä hyydy, varsinkin, jos on 14mm kaasari!
Keihin on hyvä kaasari ja jos on 15/42 välit niin ei kyllä hyydy, varsinkin, jos on 14mm kaasari!
ei mulla mana hyytyny ku oli kiinni 16mm dellortto,ohitin,tehari,uudenmallin kansi, JA 17 / 35
ja jotkut sano muka että nuilla ei mee mihinkää
olisko kellää arvioo paljo noilla se ois menny?
Me ollaan keijoja vaan,ei löydy muuta parempaa =).
paskaa puhut. mulla samoilla jakso vetää just ja just 16-35. ja ilman teharia ei pystynyt edes suoralla ajaan jos tuuli vastaan
. kiertääkö sulla ajossa yhtä pitkälle kuin jos paikoilteen kierrättelis. meinaa mulla oli ajossa kierroksia ehkä just ja just joku 5000rpm ilman teharia 16-35 + muilla samoilla kamoilla 
Kyllä kyllä siis, painan 50kg ja oon 165 pitkäFantaaja kirjoitti:paskaa puhut. mulla samoilla jakso vetää just ja just 16-35. ja ilman teharia ei pystynyt edes suoralla ajaan jos tuuli vastaan. kiertääkö sulla ajossa yhtä pitkälle kuin jos paikoilteen kierrättelis. meinaa mulla oli ajossa kierroksia ehkä just ja just joku 5000rpm ilman teharia 16-35 + muilla samoilla kamoilla
Me ollaan keijoja vaan,ei löydy muuta parempaa =).
mitkä välit laitan tohon mun manaan(sori oon uus tälle manahommalle ja mopoilulle yleensä) , mulla seisoo tuolla pihalla vakiomana jolle ei tietääkseni ole tehty mitään(ostin sen ilman papruja ja kilpiä ja pitäs kulkee yli 45,ainakin ne niin sano) . niin mitkä välit laitan ja sitten vielä että minkä ketjun laitan siihen.en nähkääs ymmärrä näistä 420-90 asioista mitään vielä :S jos joku nyt viitsisi selittää myös että mitä tuo ketjuissa tarkottaa nuo 420 ja 90(esimerkkejä) koska en tiedä helpottasi varmaan viritystä tulevaisuudessa jos tietäsin:D
Ostat kaupasta vaikka 15-40 rattaat. 420 jaolla olevat ketjut ja noin 90 lenkkiä pitkät, niitäkin saattaa joutua lyhentämään. Kulkee noin 50km/h ja toimii mankissa.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
mitkä o vakiovälit manassa? kaveri sano et sil o 16/35 välit ja kulkee 60km/h.mahollista?siis sillä on muuten vakio.no kiitti avusta katon sit jos saisin onnistumaan 
No ehkä jos ajaa vuoren rinnettä alas, mutta muuten ei jaksa vetää noilla väleillä loppuun asti mitenkään. Vakiovälit on 13-42, vanhassa mallissa 12-42 muistaakseni.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland