vilkut

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
Honda is the best
Vip-käyttäjä

vilkut

Viesti Kirjoittaja Honda is the best »

kyselisin että onko vilkut vaikee laittaa Mankiin? mulla on jo 12 v sähköt.. että onko kukaan laittanu vilkkuja?
Hönö
Vip-käyttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hönö »

Mulla on vilkut, oli helppo laittaa monkeyfeverin ohjeiden avulla. Tulee vaan yllättävän kalliiksi, kannattaa harkita onko niille sitten tosiaan käyttöä :wink:
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Honda is the best
Vip-käyttäjä

juu, no pitää viel miettiä..
Tuom4s

Viesti Kirjoittaja Tuom4s »

ihan turhat ne on, mankilla ei sellasia tarvita eikä ne sovi ees tyyliin :D
Honda is the best
Vip-käyttäjä

Tuom4s kirjoitti:ihan turhat ne on, mankilla ei sellasia tarvita eikä ne sovi ees tyyliin :D
niin mut rasittaa aina heiluttaa kättä ku kylällä pilestelee!
kananen

Viesti Kirjoittaja kananen »

heiluta jalkaa :D
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Honda is the best
Vip-käyttäjä

kananen kirjoitti:heiluta jalkaa :D
laitonta
Hekazi

Viesti Kirjoittaja Hekazi »

Mul oli jinkus vilkut mut hajos releet ja etupään vilkkujen kiinnikkeet hakkas tankkii lommoja :evil:
Juuzmo

Viesti Kirjoittaja Juuzmo »

Hekazi kirjoitti:Mul oli jinkus vilkut mut hajos releet ja etupään vilkkujen kiinnikkeet hakkas tankkii lommoja :evil:
Jokin oli sitten vinossa,mulla ei ainakaan kolise siihen ;) Ja tosimieshän ei vilkkuja käytä,"minäpä tuosta pujahdan" :D
Honda is the best
Vip-käyttäjä

Jincheng ;) kirjoitti:
Hekazi kirjoitti:Mul oli jinkus vilkut mut hajos releet ja etupään vilkkujen kiinnikkeet hakkas tankkii lommoja :evil:
Jokin oli sitten vinossa,mulla ei ainakaan kolise siihen ;) Ja tosimieshän ei vilkkuja käytä,"minäpä tuosta pujahdan" :D
noin kait se on.. tuosta pujahdan ja tuosta.. mutta siinä onki se vaara että autoilijat suuttuu...
Hekazi

Jincheng ;) kirjoitti:]Jokin oli sitten vinossa,mulla ei ainakaan kolise siihen ;) Ja tosimieshän ei vilkkuja käytä,"minäpä tuosta pujahdan" :D
No katsos ei oo ollenkaa rajotinta siinä et paljonko ohjaustanko kääntyy,ku on menny paskaks se rajotin.
W

Viesti Kirjoittaja W »

Honda is the best kirjoitti:niin mut rasittaa aina heiluttaa kättä ku kylällä pilestelee!
Minäpäs en oo vielä ikinä heilutellu kättä kääntyessä. Ei poliisitkaan siitä ole huomauttanut. :wink:
Redline

Viesti Kirjoittaja Redline »

Sellaset minivilku olis varmaan hyvät. Mutta ne hajoo äkkiä.
Sellaset vois kiinnittää edes vaikka siihen lyhdyb pidikkeeseen ja taakse vaikka häksiin.
Motormaniac
Vuoden Foorumilainen 2006
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Motormaniac »

Jincheng ;) kirjoitti: Ja tosimieshän ei vilkkuja käytä,"minäpä tuosta pujahdan" :D
Juu eivät käytäkään. :) Mä en käytä niitä lähinnä sen takia koska en ikinä muista että ne vilkutkin on olemassa. Mutta ei kenelläkään ole vielä ollut sanomista. :)
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Redline

Viesti Kirjoittaja Redline »

Ja se on kallista jos ne vilkut hajoo. Kuten joku noobi potkasee ne paskaks
Hekazi

Onko minivilkut minkälaisella kiinnityksellä,että onko niinku jinkun orkkikset et löysä varsi vai on mini vilkuis jykkä se varsi mihkä ne tulee kiinni?
Juuzmo

Hekazi kirjoitti:Onko minivilkut minkälaisella kiinnityksellä,että onko niinku jinkun orkkikset et löysä varsi vai on mini vilkuis jykkä se varsi mihkä ne tulee kiinni?
Niissä on vissiin sellanen jäykkä varsi(?)
Motormaniac
Viesti:

Moottori_Juippi kirjoitti:Ja se on kallista jos ne vilkut hajoo. Kuten joku noobi potkasee ne paskaks
On se lähes aina kallista rikottiin melkein mitä vaan. Mutta onhan niitä halpojakin vilkkuja jos laatu ei merkitse mitään. :D
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
hessu

Viesti Kirjoittaja hessu »

Moottori_Juippi kirjoitti:Ja se on kallista jos ne vilkut hajoo. Kuten joku noobi potkasee ne paskaks
Täyskasko?
Eppeto
Diktaattori @ Monkeyt.net
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eppeto »

Ois tarkotuksena hommata jossain vaiheessa kromiset minivilkut jinkkuun. ;)
Kuva

"Rakastan kaikkea, mitä tämä saari tislaa!"
honda-monkey

Viesti Kirjoittaja honda-monkey »

mydäänköhän vilkkuihin niitä laseja missään kirkkaina :roll:
Motormaniac
Viesti:

Nahkisee kirjoitti:Ois tarkotuksena hommata jossain vaiheessa kromiset minivilkut jinkkuun. ;)
Samaa minäkin olen Jinkuun ajatellut. Tai minivilkkuja kuitenkin vaikkei kromia olisikaan, kun no turhan isot ja silmiinpistävät nuo vakiovilkut. Ei niitä vakiovilkkuja raaski poiskaan ottaa.
Eppeto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eppeto »

Motormaniac kirjoitti: Samaa minäkin olen Jinkuun ajatellut. Tai minivilkkuja kuitenkin vaikkei kromia olisikaan, kun no turhan isot ja silmiinpistävät nuo vakiovilkut. Ei niitä vakiovilkkuja raaski poiskaan ottaa.
Jep olen ollut samaa mieltä että jos mopoon vilkut on tehtaalla laitettu niin ei niitä pois oteta! Laitoin tässä viikoloppuna tilaukseen noi kromiset minivilkut ja hintaa tuli jotain vähän yli 40e yhteensä! Eli ei kovin kallista. Jos hyvin käy niin tiistaina tulee vilkut postiin. Laitan kuvaa heti kuhan on vilkut täällä.
Kuva

"Rakastan kaikkea, mitä tämä saari tislaa!"
Motormaniac
Viesti:

Nahkisee kirjoitti:Jep olen ollut samaa mieltä että jos mopoon vilkut on tehtaalla laitettu niin ei niitä pois oteta! Laitoin tässä viikoloppuna tilaukseen noi kromiset minivilkut ja hintaa tuli jotain vähän yli 40e yhteensä! Eli ei kovin kallista. Jos hyvin käy niin tiistaina tulee vilkut postiin. Laitan kuvaa heti kuhan on vilkut täällä.
Mistä tilasit ja minkämalliset(linkkiä tms.)? Mitä olen katsonut niin kromivilkuista ei pyydetä edes EMC:llä 40€, mutta asia on erikseen siinä tapauksessa jos tilaamasi vilkut ovat über tuningia. :) Itse ajattelin tuollaisia 20-30€ carbon look-minivikkuja. Riittävän halvat ja näyttävät minulle. :wink:
Juuzmo

Nahkisee kirjoitti:
Motormaniac kirjoitti: Samaa minäkin olen Jinkuun ajatellut. Tai minivilkkuja kuitenkin vaikkei kromia olisikaan, kun no turhan isot ja silmiinpistävät nuo vakiovilkut. Ei niitä vakiovilkkuja raaski poiskaan ottaa.
Jep olen ollut samaa mieltä että jos mopoon vilkut on tehtaalla laitettu niin ei niitä pois oteta! Laitoin tässä viikoloppuna tilaukseen noi kromiset minivilkut ja hintaa tuli jotain vähän yli 40e yhteensä! Eli ei kovin kallista. Jos hyvin käy niin tiistaina tulee vilkut postiin. Laitan kuvaa heti kuhan on vilkut täällä.
Jos siinä on ollut vilkut kun se on rekisteröity,niin niitä ei saa ottaa pois ;)
Vastaa Viestiin