vilkut
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
vilkut
kyselisin että onko vilkut vaikee laittaa Mankiin? mulla on jo 12 v sähköt.. että onko kukaan laittanu vilkkuja?
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
noin kait se on.. tuosta pujahdan ja tuosta.. mutta siinä onki se vaara että autoilijat suuttuu...Jincheng ;) kirjoitti:Jokin oli sitten vinossa,mulla ei ainakaan kolise siihenHekazi kirjoitti:Mul oli jinkus vilkut mut hajos releet ja etupään vilkkujen kiinnikkeet hakkas tankkii lommojaJa tosimieshän ei vilkkuja käytä,"minäpä tuosta pujahdan"
-
Motormaniac
- Vuoden Foorumilainen 2006
- Viesti:
Juu eivät käytäkään.Jincheng ;) kirjoitti: Ja tosimieshän ei vilkkuja käytä,"minäpä tuosta pujahdan"
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
-
Motormaniac
- Viesti:
On se lähes aina kallista rikottiin melkein mitä vaan. Mutta onhan niitä halpojakin vilkkuja jos laatu ei merkitse mitään.Moottori_Juippi kirjoitti:Ja se on kallista jos ne vilkut hajoo. Kuten joku noobi potkasee ne paskaks
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
-
honda-monkey
-
Motormaniac
- Viesti:
Samaa minäkin olen Jinkuun ajatellut. Tai minivilkkuja kuitenkin vaikkei kromia olisikaan, kun no turhan isot ja silmiinpistävät nuo vakiovilkut. Ei niitä vakiovilkkuja raaski poiskaan ottaa.Nahkisee kirjoitti:Ois tarkotuksena hommata jossain vaiheessa kromiset minivilkut jinkkuun.
-
Eppeto
- Diktaattori @ Monkeyt.net

- Viesti:
Jep olen ollut samaa mieltä että jos mopoon vilkut on tehtaalla laitettu niin ei niitä pois oteta! Laitoin tässä viikoloppuna tilaukseen noi kromiset minivilkut ja hintaa tuli jotain vähän yli 40e yhteensä! Eli ei kovin kallista. Jos hyvin käy niin tiistaina tulee vilkut postiin. Laitan kuvaa heti kuhan on vilkut täällä.Motormaniac kirjoitti: Samaa minäkin olen Jinkuun ajatellut. Tai minivilkkuja kuitenkin vaikkei kromia olisikaan, kun no turhan isot ja silmiinpistävät nuo vakiovilkut. Ei niitä vakiovilkkuja raaski poiskaan ottaa.
"Rakastan kaikkea, mitä tämä saari tislaa!"
-
Motormaniac
- Viesti:
Mistä tilasit ja minkämalliset(linkkiä tms.)? Mitä olen katsonut niin kromivilkuista ei pyydetä edes EMC:llä 40€, mutta asia on erikseen siinä tapauksessa jos tilaamasi vilkut ovat über tuningia.Nahkisee kirjoitti:Jep olen ollut samaa mieltä että jos mopoon vilkut on tehtaalla laitettu niin ei niitä pois oteta! Laitoin tässä viikoloppuna tilaukseen noi kromiset minivilkut ja hintaa tuli jotain vähän yli 40e yhteensä! Eli ei kovin kallista. Jos hyvin käy niin tiistaina tulee vilkut postiin. Laitan kuvaa heti kuhan on vilkut täällä.
Jos siinä on ollut vilkut kun se on rekisteröity,niin niitä ei saa ottaa poisNahkisee kirjoitti:Jep olen ollut samaa mieltä että jos mopoon vilkut on tehtaalla laitettu niin ei niitä pois oteta! Laitoin tässä viikoloppuna tilaukseen noi kromiset minivilkut ja hintaa tuli jotain vähän yli 40e yhteensä! Eli ei kovin kallista. Jos hyvin käy niin tiistaina tulee vilkut postiin. Laitan kuvaa heti kuhan on vilkut täällä.Motormaniac kirjoitti: Samaa minäkin olen Jinkuun ajatellut. Tai minivilkkuja kuitenkin vaikkei kromia olisikaan, kun no turhan isot ja silmiinpistävät nuo vakiovilkut. Ei niitä vakiovilkkuja raaski poiskaan ottaa.