Pitkät matkat mankilla
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pitkät matkat mankilla
Ensi perjantaina sotkamosta kuhmoon matka käy..70km yhteen suuntaan ja illalla takaisin
Honda - Come Ride With Us!
viime vkl kävästiin kaverin kans semmonen 70km lenkki. yhteen suuntaan 50km ja takas 20km ni manki sano sopimuksen irti.
kannen tiiviste ja tulppa meni. koko ajan tietenki lämä tiskissä.
Tuli käytyä 2 eri reissua Kuhmossa viikonlopun aikana..Eipä siinä kun piti pari taukoa että jäähtysi kone.Ei tosin kovin kuumana kone käynyt edes.
-
TRD_Racing
Eikö raastanut hermoja yhtään ajella (lähes?) vakiomankilla 65 km suuntaansa?
Minä päivänä kävit toisen kerran?
Ole rohkeasti oma itsesi. Honda. Ex.
Ei pahakaan matka..Pari tupakkitaukoa niin mikäs siinäTRD_Racing kirjoitti:Eikö raastanut hermoja yhtään ajella (lähes?) vakiomankilla 65 km suuntaansa?Minä päivänä kävit toisen kerran?
Joku 60km on tullut ajettua putkeen, sekin johtui että eksyin johonkin käpykylään 
pisin matka mitä oon ajanu putkeen on ollut joku 65km, eikä tuntunu ees viellä pitkältä 
Ajoin pari kilsaa ja bensa loppu. No mikäs siinä helteessä mopoo mökille työntämään.
Jump or die
tähän mennessä pisin matka on reilu 15km yhteen suuntaa...
tarkotus olis elokuussa tehä reissu tampereelle kavereitten kans
No joo musta on aika hyvin ku pisin matka mitä oon ajanu niin on 30 kilsaa ja ilman korttia tai kilpiäzaku kirjoitti:tähän mennessä pisin matka on reilu 15km yhteen suuntaa...
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Putkeen oon ajanu 90km. Tänä kesänä käyny toissä 30km päässä. Ihmettelen vaan ku joku ajo tankillisella 45km? Ittellä menee lähes 200km tankillisella. 170 ainakin.
Monse on masiina!
Nytte on tullu täsä viikon ajan ajettua 40km per päivä, ku töissä pitää kulkea 
Tuli tehtyä tuolla upouudella Baotian mankilla 44 km lenkki. Kyllä siinä perse puutu, mutta välillä pysähdyin kahveelle, kun sitä mukaan otin.
Tänää saa manki nähdä uusia maisemia. Lähden noormarkusta nokialle. Matkaa on n.100km yhteensuuntaan. Pari tulppaa mukaan ja työkalut ni eiköhän se siitä. Perse varmasti hellänä. Noh puolivälissä on onneks abc.
Kävin tänään mankilla ostosreissulla (vaikka en mikään himoshoppaaja ole) Pyhäsalmessa 50km:n päässä kotoa. Eli yhteensä matkaa tuli n.100km +kaikki kylä-ajot siellä naapurikunnassa. Mankin kanssa ei ollut mitään ongelmia, itseäni piti käydä tankkaamassa Pyhäjärven hyvinvarustellulla abc:llä
!
Ps.Vakiomankilla mentiin, tai no onhan siinä noi 14/39rattaat mutta matkavauhti oli 40-45km/h ja mukavasti tuo matka taittui 1.5h, suuntaa kohden pidin yhden 10min tauon.
Huomenna sitten ehkä viitasaarelle jos paikat kestää!
Ps.Vakiomankilla mentiin, tai no onhan siinä noi 14/39rattaat mutta matkavauhti oli 40-45km/h ja mukavasti tuo matka taittui 1.5h, suuntaa kohden pidin yhden 10min tauon.
Huomenna sitten ehkä viitasaarelle jos paikat kestää!
Siihen loppui kiire kun mä Mersun hommasin!
En itse ole ajanut, mutta täältäpäin yks tyyppi kävi Luvialta Oulussa mankilla. 16h Putkeen ajoi (pieniä taukoja tietysti välissä). Aivan vakiomanki. Kilometrimääriä en muista. 
E: 517km yhteen suuntaan
E: 517km yhteen suuntaan
Jos tuo on totta niin ei voi sanoo muutakun että ei jumalauta.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze."
Totta on. Meni töihin viikoks ja tuli viikon päästä takas.Riki kirjoitti:Jos tuo on totta niin ei voi sanoo muutakun että ei jumalauta.
Ja ylihuomenna uusiks. 
Kouluun mankilla, 25km sinne ja takasi. Mukavaa ku alamäkeen 60 ja muuten 45-50. Kaverin riejun mittariin 55, kaverin pvn mittariin 60, omaan mittariin 52.. Suoralla siis
Mitähä noista sitten uskois. Mut joo yhteensä tuli varmaan 50-60km yhteensä, välillä abc onneksi. 
-
monkey-speed
kevarimankilla 200km putkeen, sitten piti pysähtyä jalottelemaan
Kaikkia vammoja ei voi korjata. Asennevamman voi. Käytä turvavyötä.
syyllinen.fi
Turbo-Saabin ratissa kelpaa hymyillä!
syyllinen.fi
Turbo-Saabin ratissa kelpaa hymyillä!
Mulla menee alamäkeen 60, muuten 45-50, kaverin riejun mittariin 55 ja kaverin PV:stä en tiedäHal0 kirjoitti:Kouluun mankilla, 25km sinne ja takasi. Mukavaa ku alamäkeen 60 ja muuten 45-50. Kaverin riejun mittariin 55, kaverin pvn mittariin 60, omaan mittariin 52.. Suoralla siisMitähä noista sitten uskois. Mut joo yhteensä tuli varmaan 50-60km yhteensä, välillä abc onneksi.