Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Tuke

Viesti Kirjoittaja Tuke »

Jones kirjoitti:Mototissa puhuivat että jollakin olisi ollut 27e+kilven säilytys 9e :? Sitä luokkaa se kaiketi on..
Varmaan hauskaa laittaa vakioks ku just saanu viriä lisää kiinni. :D
Keuruun kuumimmasta mankista kuvia -> http://www.motot.net/galleria/16779
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Arvaa.
Eemeli

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

siitä se lähtee... onneks sul ei noit tuloja hirveesti näyttäny olevan. kaverilla tulot 50€ ja sakot päälle 300€
Valmiin osan ostamalla jää paitsi rakentelun viehätyksestä, mutta toisaalta pääsee huomattavasti helpommalla! (4 stroke 4 ever)
Uhtuan Parooni

Viesti Kirjoittaja Uhtuan Parooni »

Ai saatana sentään. No onneks nuin pienillä korvauksil selvisit.. Mut vaivaahan tuo tettää niin saatanasti. :?
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
pikkis

Viesti Kirjoittaja pikkis »

'
Viimeksi muokannut pikkis, 06.02.2006 23:36. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Bld
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Bld »

Joo o.. Eikö ne kytät muka sanonu mitää kun sä huutelit niille rivouksia? :)
SaturdayMorning(B)
Tuke

pikkis kirjoitti:on hyvä viritellä talvella kunnolla ku ne tinanapit ei uskalla testaa mopoo ku on niin liukasta :lol: itse olen päässyt monta kertaa pelkällä sanomisella 8) ai nii kesällä 2 kertaa kyttä pysäytti ja ku se kyttä sano et hän käy nyt testaa mopooni nii sanoin sille et"et saatana saa mennä testaa mun mopoo"nii sit se jätti sen siihe ja lähti menee :wink: :lol: kandeetehä sillee. ja sit ku ne laski välityksii nii huutelee siihe välii kaikkee esim mä tein sillee ku laski välei nii se kyttä vaa "1"2"3"4"sit mietti hetke ja alko taas"5"6"7"8"9"sit aloin vaa huutelee siihe ublulululululululullulululululullulululululullulululululul oli välitykset 15 ja 42 nii se saatanan tunari laski et on 12 ja 42!!!!! :lol: :lol: :lol: vähä alettii nauraa ku se kyttä lähti siitä mondeollaan :lol:

E: siis kytät :roll:
Oottepas te kovia jätkiä. Varotan tosta ku kaveri oli saanu pelkästään virkanvallan halventamisesta 100e. Sitten ne sai selville että siinä mopossa oli vähän palikkaakin, mutta eivät onneksi lähteneet testaaamaan. :roll:
pikkis

:oops:
Viimeksi muokannut pikkis, 06.02.2006 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Tänään kävin hakemassa kilven, 43e + 9e kilven säilytys :? =52e + sakot 48e = 100e. Haistakoot paskan ne vitun poliisit :twisted:
Santa

Viesti Kirjoittaja Santa »

Jones kirjoitti:Tänään kävin hakemassa kilven, 43e + 9e kilven säilytys :? =52e + sakot 48e = 100e. Haistakoot paskan ne vitun poliisit :twisted:
kallista. Ei kannata jäädä kiinni =)
110cc mana löytyy...
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Santa kirjoitti:
Jones kirjoitti:Tänään kävin hakemassa kilven, 43e + 9e kilven säilytys :? =52e + sakot 48e = 100e. Haistakoot paskan ne vitun poliisit :twisted:
kallista. Ei kannata jäädä kiinni =)
Nooh, kesällä pääsee paremmin karkuun ;)
|tomppa|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |tomppa| »

multaki lähti eilen (20päivä) kilvet ku ajelin kaverin kanssa ja kyttä jheitti lintas eteen ja otti niskast kiinni ja koitti lyödä kaverii pampulla mut se lähti karkuun:) 36e+kilvet pois
irc ja galleria nick: Thom-oober
Honda is the best
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Honda is the best »

|tomppa| kirjoitti:multaki lähti eilen (20päivä) kilvet ku ajelin kaverin kanssa ja kyttä jheitti lintas eteen ja otti niskast kiinni ja koitti lyödä kaverii pampulla mut se lähti karkuun:) 36e+kilvet pois

v!tut millään pampulla yrittäny lyyä.
mar-ski!

Viesti Kirjoittaja mar-ski! »

pikkis kirjoitti:on hyvä viritellä talvella kunnolla ku ne tinanapit ei uskalla testaa mopoo ku on niin liukasta :lol: itse olen päässyt monta kertaa pelkällä sanomisella 8) ai nii kesällä 2 kertaa kyttä pysäytti ja ku se kyttä sano et hän käy nyt testaa mopooni nii sanoin sille et"et saa mennä testaa mun mopoo"nii sit se jätti sen siihe ja lähti menee :wink: :lol: kandeetehä sillee. ja sit ku ne laski välityksii nii huutelee siihe välii kaikkee esim mä tein sillee ku laski välei nii se kyttä vaa "1"2"3"4"sit mietti hetke ja alko taas"5"6"7"8"9"sit aloin vaa huutelee siihe ublulululululululullulululululullulululululullulululululul oli välitykset 15 ja 42 nii se tunari laski et on 12 ja 42!!!!! :lol: :lol: :lol: vähä alettii nauraa ku se kyttä lähti siitä mondeollaan :lol:

E: siis kytät :roll: En haluaisi kerskua mut ku näin ne tänään niin oli pakko kertoa.

-Koitahan vähän siistiä tuota kirjotusasua.. -Ylläpito

E:siis miten siistiä? Pisteet ja pilkut vai? ja isot alkukirjaimet.???
kannattaa säätää kytkimen, niin että se luistaa, (jos pysäyttävät) kun koittaa työntää, paha alkaa välityksiä laskemaan :)
mika_master

Viesti Kirjoittaja mika_master »

mar-ski! kirjoitti:
pikkis kirjoitti:on hyvä viritellä talvella kunnolla ku ne tinanapit ei uskalla testaa mopoo ku on niin liukasta :lol: itse olen päässyt monta kertaa pelkällä sanomisella 8) ai nii kesällä 2 kertaa kyttä pysäytti ja ku se kyttä sano et hän käy nyt testaa mopooni nii sanoin sille et"et saa mennä testaa mun mopoo"nii sit se jätti sen siihe ja lähti menee :wink: :lol: kandeetehä sillee. ja sit ku ne laski välityksii nii huutelee siihe välii kaikkee esim mä tein sillee ku laski välei nii se kyttä vaa "1"2"3"4"sit mietti hetke ja alko taas"5"6"7"8"9"sit aloin vaa huutelee siihe ublulululululululullulululululullulululululullulululululul oli välitykset 15 ja 42 nii se tunari laski et on 12 ja 42!!!!! :lol: :lol: :lol: vähä alettii nauraa ku se kyttä lähti siitä mondeollaan :lol:

E: siis kytät :roll: En haluaisi kerskua mut ku näin ne tänään niin oli pakko kertoa.

kannattaa säätää kytkimen, niin että se luistaa, (jos pysäyttävät) kun koittaa työntää, paha alkaa välityksiä laskemaan :)
ja mitäs se siihen vaikuttaa?
Skyteam PBR tuplaputkilla ja aluvanteilla. myynnissä. http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/4643
Aprilia RS 125 Extrema -98 http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=10602
mar-ski!

mika_master kirjoitti:
mar-ski! kirjoitti: kannattaa säätää kytkimen, niin että se luistaa, (jos pysäyttävät) kun koittaa työntää, paha alkaa välityksiä laskemaan :)
ja mitäs se siihen vaikuttaa?
jos sen säätää kunnolla luistamaan, niin mopo menee hädin tuskin 40..ja ei pysty laskemaan välityksiä
ja hankala saada käyntiin :D
mar-ski!

nyt juksaat, puhuit itsesi pussiin :lol: mankin välityssuhde on 16,5
mietityttää kuinka se laski että 12&42...

E: Harvemmin poliisi on yksin mondeolla ja vielä harvemmin pysäyttää, jos on yksin :lol:
mika_master

Viesti Kirjoittaja mika_master »

mar-ski! kirjoitti:
mika_master kirjoitti: ja mitäs se siihen vaikuttaa?
jos sen säätää kunnolla luistamaan, niin mopo menee hädin tuskin 40..ja ei pysty laskemaan välityksiä
nehän ei varmaan tajua mikä on vialla...
Skyteam PBR tuplaputkilla ja aluvanteilla. myynnissä. http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/4643
Aprilia RS 125 Extrema -98 http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=10602
mar-ski!

mika_master kirjoitti:
mar-ski! kirjoitti: jos sen säätää kunnolla luistamaan, niin mopo menee hädin tuskin 40..ja ei pysty laskemaan välityksiä
nehän ei varmaan tajua mikä on vialla...
ei välttämättä
mikäs sinua nyt vaivaa :?

-lainauksien pituus! -Honda is the best
Forum Rules (Säännöstö) kirjoitti:-Jos käytätte lainaus toimintoa nii poistakee hyvät ihmiset siitä kaikki turha pois ja elkää laittako niitä lainauksia "sisäkkäin" kahta enempää.. On helvetin rasittavaa lukee viestiä jonka lainaukset vie puolet sivusta ja sitte lukee yks lause sen perässä. Jos tämä alkaa yleistymään nii joutuu jäähylle..
pikkis

:oops:
Viimeksi muokannut pikkis, 06.02.2006 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Alkaa vituttaa, 9.1. ensimmäiset sakot, ja toissa pnä, 3.2. toiset sakot, vittu. Molemmilla kerroilla kilvet pois.

Eli olis menossa kauppaan ja ajoin IHAN normaalisti tossa yhellä tiellä jotakin 50kmh ja sitten vedin pari kertaa lukkojarrutukset kun siinä oli asfalttia koittaaksenu vähän miten takarengas pitää. Käännyin yhelle sivummalle tielle ja ajelin ihan rauhassa siinä, semmosta kolmeakymppiä, kun oli niin kylmä niin ei viittiny kovempaa ajella.

Sitten aloin kattomaan kun alko näkymään auton valoja takana ja katoin taakse ja rupesin kiihyttämään. Ajoin siinä muutaman kymmenenmetriä ja katoin uudelleen taakse, niin vilkut oli päällä ja eka katoin että siellä on jonkun toisen auton takana tulossa joku ambulanssi. No tinanapithan ne siellä.

No ajoin tien sivuun ja ne rupes siinä sitten kyseleen. Ekaks pyytivät normaalisti ajokorttia ja rekisteriotetta, annoin ne siinä ja sitten ne rupesivat kyselemään kaasarista ja pakoputkesta. Sitten testasivat ja meni 48km/h niitten tutkaan. Nooh, 20e:n rikesakko ja kilvet pois.

Sakot siis tuli 16mm kaasarista, tehopakoputkesta ja rajoittimen ohittamisesta.

Vittu että vituttaa. Ei siinä muuta mutta kun entisetkin sakot vielä maksamatta niin uutta annetaan jo. Tais ajella tämä mies ainakin tämän talven pyörällä, perkele. 170e mennyt siis turhuuten tänä vuonna. 100e uudelleen katastuksiin ja 70e sakkoihin... Mut aika pr0 täytyy olla jos lähtee kahesti kuukauden sisällä kilvet :D

Vielä kerran jos tulee sakot niin lähtee kortti hyllylle :/
Tuke

Sulla ei oo sitten yhtään tuuria. Todella pienestä yli nopeudesta kyllä lähti kilvet pois. Minä olen monesti ajanu poliiseja 50-60km/h vastaan. Kerran kyllä antoivat mullekkin suullisen varoituksen, mutta ei onneks vielä ole tullut enempää vaikeuksia tinanappien kanssa.
Phazer

Viesti Kirjoittaja Phazer »

Kyllä ne poliisit osaa näköjään olla aikamoisia pilkunviilaajia jos 3 km/h ylinopeudestä lähtee kilvet. :?
..err Houston we have a problem here...
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Whazaa kirjoitti:Kyllä ne poliisit osaa näköjään olla aikamoisia pilkunviilaajia jos 3 km/h ylinopeudestä lähtee kilvet. :?
Ei ne kilvet niin nopeudesta, vaan isommasta kaasarista ja teharista...
Uhtuan Parooni

Viesti Kirjoittaja Uhtuan Parooni »

Täytyy sanoa että paskaa tuuria käyny sulla. Mä oon ajellu alkukesäst lähtien eikä oo kertaakaan poliisit pysäyttäny, vaikka oli yhes vaihees 72cc ja tuli vähä kovempaa ajeltua (nii kauan ku se kesti).
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Vastaa Viestiin