Kypärät
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Kypärät
Mull on tommonen joku vanha ja naarmunen kypärä jossa lukee MDS. Se on tommonen musta umpikypärä, josta otin tarrat pois. Kelpaa mulle ainakin niin kauan kun ajelen vaan tossa pihassa. Sain sen tuttavalta ilmaiseksi, kun se vaihto uuteen kypärään. 
Mulla on pari kypärää. Käyttökypärä on Fox V2 Race, Oakley Crowbar laseilla.

Sitte mulla on musta Agv Gp1 mustalla visiirillä joka pikkuveli on vieny ja musta HJC joka on mopokypärä.

Sitte mulla on musta Agv Gp1 mustalla visiirillä joka pikkuveli on vieny ja musta HJC joka on mopokypärä.
Tuli tuosa mieleen että aika leija oon vissiin ku yleensä ku ajelen mopolla niin helposti yli 500€ kampetta päällä 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Nostanpa piruuttaan kun koscheck linkitti 
tilasin äsken itelleni uuden potan:
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=29804
Saas nähä millanen on, tähän asti on menty ihan integraalilla smoton kanssa niin tuo on vähän tyyliin sopivampi
(tilasin tosin saksasta, posteineen alle 120e)
tilasin äsken itelleni uuden potan:
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=29804
Saas nähä millanen on, tähän asti on menty ihan integraalilla smoton kanssa niin tuo on vähän tyyliin sopivampi
(tilasin tosin saksasta, posteineen alle 120e)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Mitä mieltä ootte jos manki on sininen ja kypärä on joku valkopunaisen värinen crossikypärä? Kypärä pitäs ostaa ja on niitä hienoja kypäriä mut mietin miten sopii mankelin kanssa.
Ompas kysymys ja minä vastaan...
No mielestäni parhaat värit on kypärä ja mopo samanvärisiä ja jotkut väriyhdistelmät. Kuten musta mopo, valkonen kypärä jne.
Kypäräksi taas paras on ainakin tämän foorumin äänestyksen mukaan melko selvästi crossipotta.
Nämä ovat kyllä niin mielipide asioita, ihan oman maun mukaan. Hyvällä tavalla massasta poikkeava on hienoa, mutta harvoin semmosia yhdistelmiä löytää. Niin vaatetuksessa, kuin muutenkin mopojen "tuunaamisessa."
E: Tuo on kyllä täysin totta.
Kyllä kuitenkin jotkut haluavat saada semmosen "matchäävän" kokonaisuuden.
Kypäräksi taas paras on ainakin tämän foorumin äänestyksen mukaan melko selvästi crossipotta.
Nämä ovat kyllä niin mielipide asioita, ihan oman maun mukaan. Hyvällä tavalla massasta poikkeava on hienoa, mutta harvoin semmosia yhdistelmiä löytää. Niin vaatetuksessa, kuin muutenkin mopojen "tuunaamisessa."
E: Tuo on kyllä täysin totta.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Ei ainakaan kertaakaan muistu päähän että olisin kattonut että "ompas tuolla mopoon sopimaton kypärä"... Parempi kuin ei mitään. Nyt pitäis löytää joku räsään sopiva(musta) umpikypärä kohtuuhinnalla.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Agv:llä on kivan näköinen musta kippo.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Tulipa ostettua itelle Timelessin Metalflip, aika mukava kypärä, ja aika halpakin
Ja sitten Scottin Ajo hanskat, joissa hiilikuitu-vahvistetut rystyset
(hintaakin mukavasti 70€)
Ja sitten Scottin Ajo hanskat, joissa hiilikuitu-vahvistetut rystyset
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Ja täällä se jakke taas egoileen sen hanskoillaanJakke kirjoitti:Tulipa ostettua itelle Timelessin Metalflip, aika mukava kypärä, ja aika halpakin![]()
Ja sitten Scottin Ajo hanskat, joissa hiilikuitu-vahvistetut rystyset(hintaakin mukavasti 70€)
Honda Z50J -90
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Ja itse hain lauantaina tämmöset hanskat, ja koska paikallisessa hanxissa on 50% alennus kaikista tuotteista, sai nuo siis pirun halvallaJakke kirjoitti:Ja sitten Scottin Ajo hanskat, joissa hiilikuitu-vahvistetut rystyset(hintaakin mukavasti 70€)
Muttajoo, älkäähän pojat paljoa enää offtopickia jauhako.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Samalla kun tuli allrightilta haettua monenlaista romua, tuli ohimennen sovitettua Shoein vfx-dt kypärää, ja tykästyin niin kovin, että piti tilata
otin vain tosin kokovalkoisena, saa nähdä kauanko kestää tulla.
On kyllä tosi komee kypärä.
Varsinkin kun kyseessä on vielä umpikypärä. Saakos tähän peilivisiirejä? Joku tumma vois olla hieno. Eihän tässä vielä ole, kun noin näkee sisälle? 
E: Jaa joo, ostamaan vaan, jos ylimäärästä löytyy.
Ei kyl yhtää hullumpi tuo hopeakaan. Iridium on kyllä hintava.
E: Jaa joo, ostamaan vaan, jos ylimäärästä löytyy.
Saahan niitä..Koshceck kirjoitti:On kyllä tosi komee kypärä.Saakos tähän peilivisiirejä? Joku tumma vois olla hieno. Eihän tässä vielä ole, kun noin näkee sisälle?
http://shop.bomber.fi/product_details.php?p=27
http://shop.bomber.fi/product_catalog.php?c=5
Honda Stunting
Joku tuolla kyseli, että pitäisikö kypärän värit sopia mopoon, niin ainakin mulla sopii (: Ittelläni on siis puna-musta krossikypärä, merkistä en tiedä.
Itelläni o tommone Zeus zs 3000, semmone avattava potta.
Tilasin äsken tommosen http://www.mc-scatter.com/hero-redsilve ... 31843.html
Ei pahan näköinen mielestäni ja on kuitua.
Ei pahan näköinen mielestäni ja on kuitua.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Itellä joku THH:n sininen crossi kypärä + musta umpikypärä.. http://vvillle.kuvat.fi/kuvat/beta+raci ... be+088.JPG + hanskatki näkyy kuvassa. 
Mitä vällii? Eine posliinit ikinä kypäriä tutki ja varmasti tuo on turvallisempi, kuin se halpahallin hyväksytty 50e maksava potta.
Joo-o, mutta sitten kun sää kaadut, ja sulle tapahtuu päähän jotain, ja vakuutus korvais normaalisti, nii eipäs enää korvaakkaan kun ei oo E hyväksytty.BT kirjoitti:Mitä vällii? Eine posliinit ikinä kypäriä tutki ja varmasti tuo on turvallisempi, kuin se halpahallin hyväksytty 50e maksava potta.
Jos tuo banditti menee niin huonoon kuntoon kaatues, että sun päähän tulee jtn. Niin silloin olet semmoses kunnos, että niistä korvauksista ei paljoo iloa ole. Mutta hyvähä se hyväksyntä olis olla.
Oletko aivan varma? Itse muistasin, ettei EU-alueelle saa edes tuoda kypäriä, joissa ei ole E-hyväksyntää...Jansson kirjoitti:Kannattaa muistaa noita Banditteja ostellessa ettei niitä ole E-hyväksytty suomen teille.