Monkey-kaupat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
MoParmonster
Re: Monkey-kaupat
Eikös ne lähetä sun emailiin jonkun viestin missä on linkki ja sitte sun pitää mennä sen kautta ja aktivoida se tili 
Flirtin`with Disaster
Kyllähän sieltä sen puole tulikin tilattua 765 eurolla (kaikki ei tosin mulle tullu sentää
)
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
copy pastee nyt tarkalleen mitä se valittaa? Minkä pankin kortti sulla on?kk58 kirjoitti:Kait tää nyt menee oikeeseen paikaan
Oon tilaamassa tuolta ooracingiltä ja mulla on aktivoitu paypal tili.. Sitten kun valitten sen paypalin maksuvaihtoehdon niin se siirty sinne paypal sivulle ja tulee se maksu juttu. Sitten painoin sitä buy now mutta sitten se valittaa jotain että ei voi käyttää tiliä mitä ei oo aktivoitu.. bla bla blaa.. Tilillä on rahaa ja kaikki pitäis toimiikellään muulla käyny näin? Alkaa vaan potuttaan kun osia tekis jo mieli
E: E-mailiin siis tullu jo se juttu ja tili aktivoitu, mut ei toimi kuitenkaan :O Ja tililtä otettu kanssa sen 1,50 € ja laitettu se koodi sinne sivuille
Mulla on tullu ainakin "card denied by bank" "card not accessible"
Toinen oli ongelma sammon systeemeissä, ja toinen oli että tilillä ei o tarpeeks rahaa,
joku kolmaskin on vielä tullut, kun kokeilin säästöpankin korttia... mutta ei hajua mitä se oli.
Op:n visaelectronille pitää laittaa nettimaksu-ominaisuus nettipankista päälle.
e: Sitten on viä se yks vaihtoehto, laittaa sillä top-up:lla rahaa ensin paypalille ja maksaa sieltä.
Kannattaa sit laittaa että oma pankki vaihtaa valuutan maksuissa, paypalin kurssit on vähän huonoja. (toki jotkut pankitkin saattaa periä jotain ihme maksuja...)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
"We were unable to verify your credit or debit card. To proceed with your purchase, please select a different payment method or add a different credit or debit card, then click Continue."
Toi siinä tuli kun painoin Pay now sieltä ooracingin "laskusta"
Niin OP:n tilihän mulla on niin vika on varmaan siinä että sitä ei oo nettimaksu juttua ei oo laitettu päälle.. Miten se siis laitetaan päälle?
Toi siinä tuli kun painoin Pay now sieltä ooracingin "laskusta"
Niin OP:n tilihän mulla on niin vika on varmaan siinä että sitä ei oo nettimaksu juttua ei oo laitettu päälle.. Miten se siis laitetaan päälle?
"Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."
-
kurri
tuo sama tulee juu kun ei o rahaa tilillä, elikkä pankki estää... siellä jossain on kuulemma sellanen hanikka nettipankissa, en mä tiä, ei mulla oo op:ta
guugleta, jossain muropaketissa oli paljon juttua näistä.
guugleta, jossain muropaketissa oli paljon juttua näistä.
Juu kiitoksia
täytyypi tuolta netistä kattella jos löytyis jotain tietoo.
Tilasin ebaysta kromisen 12v etulampun ja levykeulan yhteensä 100£ + toimitus 40£=140£, ei paha.
Nyt tarvis jeesiä ku tilattiin kaverin kanssa opvoerenilta tuolta hollannista ja niillä ei sitten yhtä valosettiä uuteen derbiin ollukkaan niin pyysivät lähettämään IBAN numeron ja BIC-koodin, siis ilmeisesti molemmat (en voi olla varma ku vähä sekasin tuota hollantia tossa viestissä joka ilmeisesti oli tarkoitus olla enlgantia). Joten mistä me nyt löydetään nää numerot vai pitääkö vaan lyyä normi pankkinumero siihen, kun kuitenkin ulkomailta tulee rahat takasin niin käykö se ns. kotimaan numerolla??
Pikaisia vastauksia kaivattas. :/
Pikaisia vastauksia kaivattas. :/
Löydät oman tilisi IBAN-numeron ja pankkisi BIC-tunnuksen tiliotteestasi tai verkkopankista.
Kuvia menopeleistä
juu ei toi Paypalin käyttö oikeen onnistu..
Mites toi Ooracingin 3. maksuvaihtoehto on? Eikös siinä voi maksaa ihan Visa Electronilla? Eikös sinne siinä anneta ne kaikki tilin tiedot niille ja sitten ne ite ottaa sen rahan sieltä? Onko toi ihan turvallinen vaihtoehto maksaa? 
Kolmas vaihtoehto on siis luottokorttimaksu(lue:Ei Visa electron), eli pitää syöttää luottokortin tiedot tonne ja sitte se imasee sieltä tililtä oikean määrän rahaa. Itellä ainakin toimi, kunhan nyt ne kamat vaan tulis
.
Tuolla sivuillahan on toi merkki että voi maksaa visa electronilla :O Missäs sillä voi maksaa?
Visa ja Visa electron on kaks täysin eri asiaa.
Hups, mun moka, kai sillä sitten voi maksaa, ajattelin vaa että "credit card payment". (ja electronhan ei ole luottokortti)
-
kurri
mutta electroni kelpaa moneen ulkomaiseen webbikauppaan vaikka ne ei sitä mainostakaan...
koska se on käytännössä sama kuin visa debit, ja luottokunnan kautta electroninkin tiedot menee.
koska se on käytännössä sama kuin visa debit, ja luottokunnan kautta electroninkin tiedot menee.
Miten voin maksaa tuolta OoRacingista verkkopankin kautta?Kun laitoin tuon 3. vaihtoehdon, niin se meni vaan jollekkin sivulle, jossa oli jotain maksukorttien kuvian joita minulla ei ole. Mites tuo puhelimella tilaus onnistuu?Ei kai tarvitse soittaa?
-
Zapperslam
joudut puhumaan. Tekstailla niitten kanssako meinasit
?
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Tänään tilasin OORacingiltä palikkata. Oli tilauksen kanssa sellasia ongelmia, että ei hyväksynyt minun omaa Visa Electronia, eikä isän "oikeeta" Visaa.. Mastercard piti vetästä isän kukkarosta että sai tilattua..
Liekkö visan päässä ongelmia? Vaiko ruuhkaa?? 
Monkey Z110J
Kiinni: 107cc, 20mm Dell'Orto AS, 16-38, OORacing Alu Oval
Kiinni: 107cc, 20mm Dell'Orto AS, 16-38, OORacing Alu Oval
Ei hyväksyny jostain syystä visaa tuo ooracing
Mutta hei semmonen tuli mieleen, että jos tulosta tuon ekan vaihtoehdon ja menen sen kanssa pankkiin, niin voinko maksaa sen siellä? 
Sori doubleposti mutta tarviisin tosiaan aika pian tuon tiedon
Jos kellään kokemusta niin kertokaa.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
eipä noilla muilla oikeen sillee onnistu, eli ykkönen on luultavasti sama kuin tilisiirto.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Löyty aika mielenkiintonen sivu netistä. Ei oo mopokauppa mut monkey-osaa kuitenki.
http://penkinpaalliset.arkku.net/
http://penkinpaalliset.arkku.net/
Oli kyllä rumia päällisiä suurin osa..