Takavalot
-
ukkoperkele
- Viesti:
Re: Takavalot
Mikä vitun eduskunnan kyselytunti UKKOPERKELEELLÄ on? Kai sä ny osaat ite päättää minkä takavalon SÄ ostat SUN mankiis?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
ukkoperkele
- Viesti:
-
HPT
- Vip-käyttäjä
No silloin on helpointa olla ostamatta mitään!
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Ite ostin scatterilta Pv:n(vai yleismallin) takavalon, ei ollu polttimoita eikä johtoja mukana, Piti ite kolvata johdot tohon, ihan hyvä budjettiratkaisu takavaloksi (maksoi muistaakseni 7e).
Näköjään ollut puhetta tuosta twin-takavalosta ja itselläni on sellainen, mutta oon sitä vähän leikellyt ja maalannut + ne johdot yhdistänyt.
Kauheen erillään noi valot
IMO.
Tänään sain tuollaisen Twin-takavalon, ja olen nyt hiukan pohtinut noita piuhoja ja sitä miten sen laittaisin kiinni ja minne... Joten voisiko joku minulle avuttomalle neuvoa/kertoa tarkasti kuinka ne piuhat tungetaan ja minne tuon takavalon kiinnittäisin? Olisko siihen ihme työkaluboxin telineeseen mahdollista rakentaa sellainen härpäke, jossa tuo valo sitten olisi?
Kiitos etukäteen.
-aaPo
Kiitos etukäteen.
-aaPo
Kaikki on mahdollista,käytät vain hieman mielikuvitusta.
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Toi on totta, käytät mielikuvitustas ni voit laittaa sen valon melkeen mihin vaan. Vaikka penkin sisälle
Tosin taitaa olla jo aika homma?
Seleväh... Mites minä ne piuhat laitan, molemmista lampuista lähtee kolme piuhaa..? 
Molemmista lampuista kolvaat virtajohdot tietty yhteen,ja myös maajohdot yhteen.Ja jos mankissas ei oo jarruvaloa niin sitten ne piuhat voi vaikka katkasta ja laittaa jotenkin siististi.
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
sopii mun mielest toi FeraDon valoFeraDo kirjoitti:Näköjään ollut puhetta tuosta twin-takavalosta ja itselläni on sellainen, mutta oon sitä vähän leikellyt ja maalannut + ne johdot yhdistänyt.
voisko joku jolla on toi moposopin twin takavalo nii mittaa kuinka levee on se lamppujen kohalta 
-
tappokinnas
Osaako kukaan sanoa, että toiimiko toi linkin valo 6v. järjestelmällä? Ei sillä sinänsä ole väliä, koska muuta manaan 12v. järjestelmän joskus tulevaisudessa, mutta saisi sitten ainakin heti kytkettyä. Ja eikös tuo e-hyväksytty tarkoita, että kelpaa tieliikenteeseen? Täytyy olla laillinen valo, kun ennen kesälomaa pitäis saada mana kilpiin.
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15426
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15426
Moraali on kahle
Eipä hyvin toimi 6v järjestelmmällä, tossa lukee E-hyväksytty., eli hyväksytty juu laillinen
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Kyllä tuo sen verran 6v sähköillä toimii mitä pitää. Mulla on tollanen valo siinä takalipassa ja kyllä se oli ihan tarpeeks kirkas 6v sähköillä, tosin valo vilkku kierrosten mukaan 
EDIT. Vilkkuminen tosin johtui maaviasta joka löydettiin myöhemmin
EDIT. Vilkkuminen tosin johtui maaviasta joka löydettiin myöhemmin
-
tappokinnas
Onko sulla masi kuvaa heittää siitä valosta mihin oot sen pistänyt? Ei laittaminen ongelmaa tuota, mutta olis kiva nähdä miten muilla on kiinni. 
Moraali on kahle
Ite laitoin sen niihin vakiopaikkoihin kii. Sitä takimmaista reikää suurensin ja sitte porasin kaks reikää niille kohdille, joihin takalampunrauta tulee kiinni siihen lokarin kiinnityksen yläpuolelle. Ja vola, se on siinä kiinni ja johdot oli helppo laittaa. Kunhan täppäs johdot kii. Tossa vähän kuvaa minkä näkönen, tosin manki vähän paskanen:

Ite pistin kans just ledivalon kiinnes, en kyl saanut toimii viel. Mustan maadotin, keltasen ja sinisen pistin siihen yhteen johtoon mikä vanhalle takavalolle antoi virtaa. Eipä toimi. Muita vaihtoehtoja? Täytyy tässä nyt sitten kokeilla kun aikaa on.
E: Kuvaa:
E: Kuvaa:

-
tappokinnas
Onko sulla 6v. vai 12v. järjestelmä? Jos toi on derbin vakio led takavalo ja sulla on 6v järjestelmä niin itse en ainakaan saanut eloa..
Moraali on kahle
Mulla on ihan 6v. Mulle sanottiin et pitäis toimia silti :O Katotaan nyt kun sais ton paskan ensin edes käyntiin ni vois kokeil erilaisii johdotuksii.