Honda monkey projekti.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Honda monkey projekti.
Joo oon kokeillu mutta se menee sitten taas toiseen reunaan. 
Ok.. Aattelin että laitan sinne jarrurummun puolelle vaikka pari prikkaa tai jotai nii että se tulis keskelle.. mutta sitä ei paljoa saa koska sitte ottaa hammasratas toisella puolella..
Ja muuten isä oli hakenu poratun pytyn minkä vein ja siihen uus mäntä.
Ja nyt vähä katoin miltä näyttää nii laitoin tankin ja katten ja rengas on kiinni nii ei näytä tuo swingin kulma enää nii isolta.
Ja muuten isä oli hakenu poratun pytyn minkä vein ja siihen uus mäntä.
Ja nyt vähä katoin miltä näyttää nii laitoin tankin ja katten ja rengas on kiinni nii ei näytä tuo swingin kulma enää nii isolta.
Tein penkin valmiiks. Olin sen hiekkapuhaltanu nii maalasin mustaks ja tein uudet pehmusteet ja laitoin uuden päällisen. Tuli aika hyvän näkönen mutta taidan vielä lisätä siihen penkin keskelle täytettä ku jäi päällinen vähä löysäks siitä.
Laitoin pari kuvaakin jos jotai kiinnostaa missä mennään
Laitoin pari kuvaakin jos jotai kiinnostaa missä mennään
- Liitteet
-
- tangonpidikkeet
- mopo2.jpg (93.11 KiB) Katsottu 5706 kertaa
-
- tankki ja penkki
- mopo3.jpg (90.77 KiB) Katsottu 5705 kertaa
-
MoParmonster
Näyttää niin perkeleen hyvältä
Haarukka, rengas/vanne suhde on täydellinen, ja penkki on hieno.
Flirtin`with Disaster
Kiitos todella paljon! laitan sitte taas ensviikon aikana kuvaa ku laitan sarvet ja kaikkea muuta 
Ymmärsin muuten nyt vasta ku kävin kattomassa ja miettimässä että mitä jonski tarkotti tuolla että se tanko kapenee alas mentäessä. Eli en voi lyhentää sitä. Huomasin myös kun koitin sarvia kiinni nii eihän se etujarruvipysysteemi yltäny sinne sarviin. Eli otan noista tangonpidikkeistä nuo tapit pois että tulee normaalit. koropaloja en ota etupäästä mutta ostan varmaa uudet sarvet nii että yltäis se jarru.. Pitää vielä miettiä mitä tekee..
Ehdotuksia?
Ehdotuksia?
Viimeksi muokannut ukiR, 07.03.2009 20:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pidempi jarruletku?
Mistä saa sitä?
Oisko semmoset Motor Powerin kromiset sarvet hyvät?
Oisko semmoset Motor Powerin kromiset sarvet hyvät?
Omasta mielestä ne motorpowerin kromi sarvet on rumat (pbr:än?) koska se alajuttu on aivan liian levee
tiätteks?
Mutta osta jonkun minikrossin jarruletku. Niin minä ainakin tein, ja hyvin toimii.
Joo on ne sarvet aika rumat
Vois koittaa kysyä kaverilta ku sillä on semmonen joku krossi nii jos ostais siltä sen..
Vois koittaa kysyä kaverilta ku sillä on semmonen joku krossi nii jos ostais siltä sen..
Nyt oon saanu koko koneen kiillotettua ja laitan sen kasaan viikonlopun aikana. Kuvaa voin laittaa sitte ku niitä tulee. 
E: tilasin koneeseen vielä parit osat ja sitte tulee vielä monkeybikeltä magneetonkoppa ja putkeen se lämpörauta. Sen takia sieltä ku mistää muualta ei löyä.
E: tilasin koneeseen vielä parit osat ja sitte tulee vielä monkeybikeltä magneetonkoppa ja putkeen se lämpörauta. Sen takia sieltä ku mistää muualta ei löyä.
Aitoo Hondan lämpösuojaa Moposoppi myy 27e:n hintaan. Ei ole nettikaupassa mut paikanpäältä bongasin...
Nyt on kone suurinpiirein kasassa. Laitan vielä pytyn ja kannen nii se on valmis..
Kuvaa voin laittaa sitte ku on edenny vähä enemmän.
Kuvaa voin laittaa sitte ku on edenny vähä enemmän.
Aika yksinpuhelua tää on mutta tuossa on nyt yks kuva koneesta.. lohkot ei oikee kiillä ku vähä rasvaset ja likaset muutenki. 
- Liitteet
-
- moottori
- konekasattuna.jpg (78.92 KiB) Katsottu 5960 kertaa
Toi vakio imukanava jaksaa aina nostattaa hymyn huulille 
Juu onhan se aika pieni
Kyllä se nyt menee ainaki jonku aikaa
Tuossa eteni taas jonku verran. Sain siirrettyä takarattaan oikealle kohalle nii että ei ota renkaasee.
Mulla on semmoset Jinchengin sähköt nii niissä on vähä kaikkea turhaa eli mulle voi yv:llä tarjota mankin aitoja sähköjä ilman cdi,puola ja jännitteensääditä.
Mulla on semmoset Jinchengin sähköt nii niissä on vähä kaikkea turhaa eli mulle voi yv:llä tarjota mankin aitoja sähköjä ilman cdi,puola ja jännitteensääditä.
- Liitteet
-
- mop0
- mopo1.jpg (82.43 KiB) Katsottu 5847 kertaa
Pirun hieno tulossa
. Tohon pulttaat vielä jonkun tehdasvalmisteisen koneen (lifan, yx etc.)!
Ensviikolla tulee iha uus magneeton koppa tuohon nii voi näyttää paremmalta!
Uskon että ku saan valmiiks nii ajelen enkä sitte enää oikee laita mitää
E: oishan tietysti joku kireä kone tossa komee
Uskon että ku saan valmiiks nii ajelen enkä sitte enää oikee laita mitää
E: oishan tietysti joku kireä kone tossa komee
Koitin laittaa penkin tankin ja nuo muut kiinni ja kyllähän se aika komealta näyttää..!
Sähköt vaa kii enää.. ja takalampun pitää hommata jostai..
Sori tuplapostaus.
E: sarvet on hiottuna kuvassa mutta maalaan ne mustaks. Ja takalokaria leikkelen vähäsen joskus
Sähköt vaa kii enää.. ja takalampun pitää hommata jostai..
Sori tuplapostaus.
E: sarvet on hiottuna kuvassa mutta maalaan ne mustaks. Ja takalokaria leikkelen vähäsen joskus
-
MoParmonster
Kiitän
Nyt ostan varmaan ihan aidon mankin sähköt ku nuo jinkelin omat ei oikee vakuuta.
Tai laittasin ne varmasti muuten mutta en jaksa alkaa pähkäilemään ylimääräsiä johtoja.. ku niitä on nii paljon.. eli tulee mankin omat sähköt luultavasti.
Tai laittasin ne varmasti muuten mutta en jaksa alkaa pähkäilemään ylimääräsiä johtoja.. ku niitä on nii paljon.. eli tulee mankin omat sähköt luultavasti.
Joo, ihan kivan näkönen peli