mulla ois osina koneita
Kampiakseli / sylinteri / mäntä -listausta
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Kampiakseli / sylinteri / mäntä -listausta
miten kammen ja alakerran oot rikki saanu?
mulla ois osina koneita
mulla ois osina koneita
sen kun tietäis.
onko sulla sitten yhtään kokonaista alakertaa mikä on toimiva?
onko sulla sitten yhtään kokonaista alakertaa mikä on toimiva?
muuten mut ei ole lohkoja ja en taitais muutenkaan osata etes kasata enää sitä 
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Itse ostin tohon mun mankii(90vm) uuden kampuran ja tiivisteiden ja stefojen kanssa oli euromotorcentteristä koko paketti 222€.Fantaaja kirjoitti:myydäänkö mankiin enään uusia kampiakseleita ja missä? ois kiire! vm siis 87
Mistä sais 51mm mäntäsarjoja 85cc sylinteriin + 72cc kanteen?
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
moposopista Mäntäsarja DRP 51mm <--86 59.00e?
tuo on hyvä jos sulla on 23 20 venat..
tuo on hyvä jos sulla on 23 20 venat..
Rovazalla 52.50€, mutta jäät posteissa kuitenkin häviölle (35€) 
Joku mode tai joku päivittää listaan että Honlein alakerta, tasapäämäntä ja vakio kansi/uudenmallin kansi=toimii.
Sit tarvis tietää että paljoko puristukset kärsii vai saako vanhankannen toimimaan tasapää männän kans millään?
E: niin siis 72cc sylkkä ja honlein alakerta, tasapäämäntä ja vakiokansi/uudenmallin...
Sit tarvis tietää että paljoko puristukset kärsii vai saako vanhankannen toimimaan tasapää männän kans millään?
E: niin siis 72cc sylkkä ja honlein alakerta, tasapäämäntä ja vakiokansi/uudenmallin...
Viimeksi muokannut Hal0, 10.08.2008 02:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuohan setti on ihan vakio mankisaki 
ei saa ja ei kannata ku ei ole sen tehokkaampi.
ei saa ja ei kannata ku ei ole sen tehokkaampi.
tarkoitti moposopin 72cc 87--> sarjaa
Pitäskö Skyteam kansi toimia uudenmallin Monkeyssä tasapäisellä männällä normaalisti? Mul on skytarin kansi (venat aika isot ja nokka kireempi ku aidossa mankissa) eikä oikeen toimi kunnol...
MÄNTÄSARJA, HON Z50J 87- H.47,00 13T, niin tuo mäntä moposportilta sopii 72cc sylkälle ja vanhanmallin kannelle?
en tiiä sopiiko tuo, mutta EMC:llä maksaa 33,5e mäntäsarja joka on sopiva 72cc+vanhakansi. 4vaihteiseen koneeseen siisHal0 kirjoitti:MÄNTÄSARJA, HON Z50J 87- H.47,00 13T, niin tuo mäntä moposportilta sopii 72cc sylkälle ja vanhanmallin kannelle?
http://shop.emc24.fi/WebRoot/495016/sho ... arent4=565
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Vanhanmallin kannelle uudenmallin kupumäntä, jos toi on semmonen niin hyvä niinHal0 kirjoitti:MÄNTÄSARJA, HON Z50J 87- H.47,00 13T, niin tuo mäntä moposportilta sopii 72cc sylkälle ja vanhanmallin kannelle?
Sitä kupumäntää nyt olen lähinnä tilaamassa mutta jotku sanoo että tuon kanssa liian vähä puristuksia.. Ja moposportilla ei lue "kupumäntä":ää tuossa "otsikossa".
oikea mäntä olis ollu tuo emc:n mäntä. ite tilasin sen sieltä pari vk sitte ja just sopiva
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
tuo moposportin on sama mikä emc:n.
Miten musta näyttää että tuosa mun 72:sen männäsä on normaalia pienempi kupu? Eli tuo oli 72 kannen kans. Tuosa kuva http://www.motot.net/galleria/kuva345312
Sen verran on kummiski kupua ettei uuenmallin kannen kans passaa
Sen verran on kummiski kupua ettei uuenmallin kannen kans passaa
Niimpä näyttää! Eikä oo hinnalla pilattu, mutta eikö tulis puristuksia eli tehoa jos laittais kupumännän mitä yleesä nuisa isolla palotilla olevisa kansisa on?
Joo, mutta harvoin semmoinen kupumäntä menee sinne ilman muokkauksia, joskus ei muokkauksillakaan.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
tuosta männästä varmaan pystyis sorvaamaan reunasta sen vähän että se mahtuis uudenmallin kanteen, se meinaan ei oo paljosta kiinni... (Oon hajottanutkin yhen tollasen männän paloiks, materiaalivahvuus laella on ainakin 4mm.)
Ja palotilassa kyllä varmaan ois tilaa isommallekkin kuvulle, mutta kaippa tuo setti on tehty sellasille puristuksille että sillä pystyy huoletta ajamaan 92 oct bensalla... suomessa ei ois mitään ongelmaa vähän nostaakin puristusta.
Ja palotilassa kyllä varmaan ois tilaa isommallekkin kuvulle, mutta kaippa tuo setti on tehty sellasille puristuksille että sillä pystyy huoletta ajamaan 92 oct bensalla... suomessa ei ois mitään ongelmaa vähän nostaakin puristusta.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.