Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Re: Poliisi.
no melkei joka päivä tuo naapurissa asuva konstaapeli tule kysymää missäs kortti..Tuke kirjoitti:Oletteko joutuneet tekemiseen poliisien kanssa? Onko tullut sakkoja/veroja tai varoituksia kertokaa kaikki...Minulta ei ole kysytty kun kerran vaan kortti ja sitä ennen jäin kortitta ajosta kiinni.. silloin ku jäin kiinni manassa oli 72cc+hilut,mut onneks ne eivät testanneet mopoa..
Käytäs edittiä seuraavan kerran poeka.Ei tehdä tupla-postauksia. Korjailin samalla nuo quotet -Hekazi
no mä ajelin viimekesänä vähän pidempiä reissuja ja kerran lähin sukuloimaan tonne parinsadan kilsan päähän ja seuraavan päivänä jo tulin takaste ni ylämäessä tuli vähän kiire vetää kaasua hiljasemmalle kun pari mustaamaijaa tuli perässä ja mulla oli just sillä reissulla sellaset ite väsätyt TUPLAputket , putken läpimitta n. 7cm eikä kuristimia eikä mitään. Ja kauheet pärinät ja äänet siitä tietenkin lähti..
Juu sori, kirjotusvirhe tai ajatuskatkoJuuzmo kirjoitti:Kyl se voi lähettää akelle ne tiedot, vaikka kulkis 25alccu kirjoitti:Tänään ruuvas poliisi kilven pois ja sakkoo 20€, mutta puhu jotain MP-veroistaki, mutta tuohan ei kulje kun joku 60km/HYleinen käytäntö on vaan 60km/h, mitään virallista lakia siitä ei ole
-Eikös se ole 65kmh ;o -Jonke
Eikös ne voi lyödä jo jos mopo kulkee 50 km/h ?Juuzmo kirjoitti:Juu sori, kirjotusvirhe tai ajatuskatkoJuuzmo kirjoitti:Kyl se voi lähettää akelle ne tiedot, vaikka kulkis 25Yleinen käytäntö on vaan 60km/h, mitään virallista lakia siitä ei ole
-Eikös se ole 65kmh ;o -JonkeSitä hain että verot voi lyödä vaikka kulkis vaan 60km/h.
Ei ne täällä päin kauheen tiukkoja ole tuosta
Quotet... -YP
-
Uhtuan Parooni
Ei minun käsittääkseni. Vain jos mopo kulkee yli sen 65km/h taikka jos saavat selville että kuutiotilavuutta on muutettu..jonttuhu kirjoitti:
Eikös ne voi lyödä jo jos mopo kulkee 50 km/h ?
Ei ne täällä päin kauheen tiukkoja ole tuosta
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Sillon pitäis automaattisesti tulla kun kuutiotilavuus muutetaan. Ja tuolla ylempänä sanoin että ei ne aina pistä tietoa akelle jos mopo menee yli 65kmh. Ja tämänkin sanoin ylempänä, eli pari kesää sitten ajoin derbillä 67kmh tutkaan ja ei tullu veroja. Sillon kun se poliisi näytti tutkaan et kuin lujaa ajoin, ni sanoin sille poliisille että tais tulla kalliiks. Se poliisi vaan tokas että ei tästä moottoripyörää tehdä.Uhtuan Parooni kirjoitti: Ei minun käsittääkseni. Vain jos mopo kulkee yli sen 65km/h taikka jos saavat selville että kuutiotilavuutta on muutettu..
-
Uhtuan Parooni
Mutta tämä riippuu taas poliisista, jos ajat yli 65km/h nii poliisi voi iloittaa (sinne johonki) tästä ja sieltä tulee sulle lasku sitten.. Mutta käytäntö on se että jos yli 65 menee nii silloin voi tulla vero.ahmaa kirjoitti:Sillon pitäis automaattisesti tulla kun kuutiotilavuus muutetaan. Ja tuolla ylempänä sanoin että ei ne aina pistä tietoa akelle jos mopo menee yli 65kmh. Ja tämänkin sanoin ylempänä, eli pari kesää sitten ajoin derbillä 67kmh tutkaan ja ei tullu veroja. Sillon kun se poliisi näytti tutkaan et kuin lujaa ajoin, ni sanoin sille poliisille että tais tulla kalliiks. Se poliisi vaan tokas että ei tästä moottoripyörää tehdä.Uhtuan Parooni kirjoitti: Ei minun käsittääkseni. Vain jos mopo kulkee yli sen 65km/h taikka jos saavat selville että kuutiotilavuutta on muutettu..
Forum rules (säännöstö)
mulle on käyny aika sairaan hyvvää mäihää.. esim 1 :olin just sinä päivänä ostanu mankini ja olin ajamassa tossa jonku 1 kilsan päässä pyörä tiellä ilman korttia ja ilman KYPÄRÄÄ.. niin ajoin siinä pyörätiellä ja harjottelin keulimista.. niin joku paketti auto lipui ohitseni autotieltä (pyörätien vieressä oli autotie) sittenhoksasin että ei pers_ tuohan on kyttä auto.. se auto pysähty siihen ja olin aivan kusessa. en lähteny karkuun.. olin vaan siinä tiellä ja sitte se polliisi auto lähti siitä.. HUH! toisen kerran ajoin kaverini kans pyörätiellä (kaverilla viri pv) niin meni kyttä auto ohi ja hiljensi ja laitto jonku aivan sairaan kirkkaan valon katolle.. me oltiin siinä ja meinattiin jo lähtä karkuun niin sitte se auto onneksi ajoin ohi..
oon ollu monta kertaa ajelemassa ja on menny polliisit jostaki läheltä..
mutta ei ole pysäyttäny.(hyvä mäihä ku olen ala ikäinen) PS:sry pitkä ja sekava viesti!
pv:paska vehe
kuvia mun manasta : http://www.motot.net/galleria/45512
Oonha mäki ollu puhallus ratsias ja ei mittää, mönkijäl bileist kesäl kaupungis.aapo-93 kirjoitti:mulle on käyny aika sairaan hyvvää mäihää.. esim 1 :olin just sinä päivänä ostanu mankini ja olin ajamassa tossa jonku 1 kilsan päässä pyörä tiellä ilman korttia ja ilman KYPÄRÄÄ.. niin ajoin siinä pyörätiellä ja harjottelin keulimista.. niin joku paketti auto lipui ohitseni autotieltä (pyörätien vieressä oli autotie) sittenhoksasin että ei pers_ tuohan on kyttä auto.. se auto pysähty siihen ja olin aivan kusessa. en lähteny karkuun.. olin vaan siinä tiellä ja sitte se polliisi auto lähti siitä.. HUH! toisen kerran ajoin kaverini kans pyörätiellä (kaverilla viri pv) niin meni kyttä auto ohi ja hiljensi ja laitto jonku aivan sairaan kirkkaan valon katolle.. me oltiin siinä ja meinattiin jo lähtä karkuun niin sitte se auto onneksi ajoin ohi..oon ollu monta kertaa ajelemassa ja on menny polliisit jostaki läheltä..
mutta ei ole pysäyttäny.(hyvä mäihä ku olen ala ikäinen) PS:sry pitkä ja sekava viesti!
viellä tosta alle 14v kortin suorituskiellosta... Mitä järkeä siinä oikein on jos ei haittaa tuo alle 14v suorituskiellon saaminen? Periaatteessa liikennehän olis täynnä alle 14vuotiaita mopoilla. Siitähän tulee kumminkin vähän sakkoa jne. mut se suorituskielto ei vaikuta kortin saamiseen mitenkää joten se on turha niin miks sitä jaetaan!?
Ehkä hiukan sekava teksti mut en löydä oikein sanoja ajatuksilleni
Ehkä hiukan sekava teksti mut en löydä oikein sanoja ajatuksilleni
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
-
Uhtuan Parooni
Niin ja jos poliisi sattuu kysymään että kuka anto luvan ajaa tällä. Ja vastaat vaikka että äiti, niin tulee entistä kovemmat sakot äipälle. Näin olen kuullu, vahvistaako joku asian 
Forum rules (säännöstö)
Kyllä, koska äiti on antanu laittoman ajoneuvon kortittomalle. Sama kun antais kaljaa alle 18 vuotiaalle.Uhtuan Parooni kirjoitti:Niin ja jos poliisi sattuu kysymään että kuka anto luvan ajaa tällä. Ja vastaat vaikka että äiti, niin tulee entistä kovemmat sakot äipälle. Näin olen kuullu, vahvistaako joku asian
Tuo on taas varmaan aika poliisikohtaistaJuuzmo kirjoitti:Juu sori, kirjotusvirhe tai ajatuskatkoJuuzmo kirjoitti:Kyl se voi lähettää akelle ne tiedot, vaikka kulkis 25Yleinen käytäntö on vaan 60km/h, mitään virallista lakia siitä ei ole
-Eikös se ole 65kmh ;o -JonkeSitä hain että verot voi lyödä vaikka kulkis vaan 60km/h.
Vaikka itsellä ei kyllä ole kokemusta asiasta enkä kyllä haluakkaan
Quotet -YP