Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
rakastan ku janne ja kaitsu raiskaa tota rotikkaa <333333
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Oor:lta tulossa turbo manki. Kova peli varmaan... Pyytävät siitä varmaan aivan helkkaristi jos myyvät...
http://www.ooracing.com/Cafferacerturbo.htm
http://www.ooracing.com/Cafferacerturbo.htm
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2601 siitä runko.Sä voisitkin lähettää mulle vähän mittoi? =)
E: Onnea vain sitten laitolle.
Viimeksi muokannut Pärtsääjä, 27.02.2010 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä enemmän ääntä sen enemmän tehoa. Honda Monkey vm.90
Uu,harmi ku sitten menis kauhee määrä rahaa että sais ostettua kaikki vitun pikkutankit jne..
Mutta khyl mä suunnittelin että tuo lähtee jossain vaiheessa tilaukseen
Mutta voi olla et ruoste tyylisen'ä niinku ukkoperkele kans miettis. 
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1627
Taas tollanen keula ois ostossa tohon monzooliin. Ajatuksena ois vaan lyhentää vakiopituiseksi toi keula. Onko kukaan tehny tollasta tolle kys. keulalle?
Sitten tarkotus ois maalata samalla valkoisella toi kampunkiinnikesydeemi ja pumput, kellään kokemusta maalatuista pumpuista? Linkatkaa mulle jostain levykeuloja, joissa maalatut pumput.
Taas tollanen keula ois ostossa tohon monzooliin. Ajatuksena ois vaan lyhentää vakiopituiseksi toi keula. Onko kukaan tehny tollasta tolle kys. keulalle?
Sitten tarkotus ois maalata samalla valkoisella toi kampunkiinnikesydeemi ja pumput, kellään kokemusta maalatuista pumpuista? Linkatkaa mulle jostain levykeuloja, joissa maalatut pumput.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Ei liukupintoja voi maalata jos sitä meinasit. Ja kromiosatkin taitaa vaatia hiekkapuhallusta tms. ennen kuin ne voi maalata.
Ei noissa paljon varaa oo ainakaan jousista napata, putkia ehkä voiskin pari senttiä lyhentää.
e:
täälläkin oli jollain valkoseks maalatut alaosat, mut en ny muista kellä.
Ei noissa paljon varaa oo ainakaan jousista napata, putkia ehkä voiskin pari senttiä lyhentää.
e:
täälläkin oli jollain valkoseks maalatut alaosat, mut en ny muista kellä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
-
MoParmonster
Mulla on nykyään valkoseks maalattu tollanen keula(pumput ja t-palat), kuvia laitan topicciin lähipäivinä.
Kyllä kromiosissa pysyy maali kun ne hioo kunnolla karheeks hiekkapaperilla.
Lyhennyksen voi tehä lyhentämällä liukuputkia tai sitten laittaa sisään sellaset holkit että ei pääse kokonaan ulosjoustamaan, jälkimmäisessä on se huono puoli että joustomatka lyhenee, parempi vaihtoehto on toi liukuputkien lyhennys.
E: tollasen jäykkisrungon vois joskus tilata
Lyhennyksen voi tehä lyhentämällä liukuputkia tai sitten laittaa sisään sellaset holkit että ei pääse kokonaan ulosjoustamaan, jälkimmäisessä on se huono puoli että joustomatka lyhenee, parempi vaihtoehto on toi liukuputkien lyhennys.
Flirtin`with Disaster
Joo pistäppä kuvia asapMoParmonster kirjoitti:Mulla on nykyään valkoseks maalattu tollanen keula(pumput ja t-palat), kuvia laitan topicciin lähipäivinä.
-
MoParmonster
Juu pistän huomenna
Holkituksessa on myös se plussa että jouset painuu enemmän kasaan(jos ei lyhennä) ja tulee jäykempi keulasta (se on nimittäin suht löysä, mutta ihan hyvä ajettava)
Flirtin`with Disaster
Se kellä on eniten romua, voittaa!
-
ukkoperkele
- Viesti:
Ei kellään olis kuvaa missä tämä penkki olis mankissa kiinni?
Gas, grass or ass. No one rides for free
VartaPowerillahan on ton tyyppinen penkki (?)
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Aito vai ei?
Onko kuvassa oleva monkey:n kone aito Honda vai kopio? Nykyinen omistaja väittää olevan ehta Honda.. asiantuntevaa?
Honda Monkey Z50J
Aidolta Hondalta näyttää. Mitä mg -kopassa lukee?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
En keksinyt äkkiseltään mitään muuta lukevan kun Honda itsessään, esim. Jingchengin ja Skyteamin kopat olivat erilaisia..
Vuosimallia väittää olevan -90, mutta onko kyseinen mopo 3 vaihteinen? Kytkintä ei missään.
Vuosimallia väittää olevan -90, mutta onko kyseinen mopo 3 vaihteinen? Kytkintä ei missään.
Honda Monkey Z50J
No tuo ei kyllä todelta kuulosta. Tai siis rungoltaan ja papereiltaan voi olla -90, mutta kone on sitten jälkeenpäin vaihdettu. Kone on 1982-1986 vuodelta peräisin oleva 3v puolautomaatti.
En keksinyt itekkään muuta selitystä asialle, että kone olisi vanhempi kuin itse runko. Onko kokemuksia tuon vaihteiston luotettavuudesta?
Honda Monkey Z50J
No tuolla oppaissa on listattu + ja - puolautomaatista:
+Kaksilevyinen kytkin.
+Todella hyvin vääntävä kone.
+Kestävä alakerta.
+-0 Keskipakokytkin. Ei voi keulia kytkinpommilla, mutta on kätevä kun käy kaupassa tai hakemassa bensaa kanisteriin.
-Kärjellinen sytytys.
-(Jotkut sanovat, että kytkinkeskiö hajoaa helposti. Tiedä sitten kun itsellä ei ole ikinä vielä kymmenessä vuodessa hajonnut)
Ikäväkseni täytyy todeta ettei itellä oo mitään kokemusta vanhanmallin Monkeystä.
+Kaksilevyinen kytkin.
+Todella hyvin vääntävä kone.
+Kestävä alakerta.
+-0 Keskipakokytkin. Ei voi keulia kytkinpommilla, mutta on kätevä kun käy kaupassa tai hakemassa bensaa kanisteriin.
-Kärjellinen sytytys.
-(Jotkut sanovat, että kytkinkeskiö hajoaa helposti. Tiedä sitten kun itsellä ei ole ikinä vielä kymmenessä vuodessa hajonnut)
Ikäväkseni täytyy todeta ettei itellä oo mitään kokemusta vanhanmallin Monkeystä.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
tai sit mopo on vasta kilvitetty 90 ja on vanhempi...
Puolarihan se näyttäs olevan. Moottorista näkee mallinumeron jalkatapinrungon vierestä magneeton kopan alapuolelta, sen pitäs olla ABO jotain
Runkonumero on toinen, jos papereissa lukee honda ja runkonumero täsmää niin tuskinpa se väärä mopo on. Runkonumero löytyy ohjainlaakerin putkesta oikeelta puolelta.
Penkki ja takavalo lienee uudemmasta kotoisin, luultavasti myös lokarit.
(voi keulia kytkimellä, kytkin toimii jalalla painamalla poljinta, jos pitää kierrokset korkeella ja painaa vaihdepoljinta, kytkin irrottaa mutta keskipakokytkin pitää kiinni)
Puolarihan se näyttäs olevan. Moottorista näkee mallinumeron jalkatapinrungon vierestä magneeton kopan alapuolelta, sen pitäs olla ABO jotain
Runkonumero on toinen, jos papereissa lukee honda ja runkonumero täsmää niin tuskinpa se väärä mopo on. Runkonumero löytyy ohjainlaakerin putkesta oikeelta puolelta.
Penkki ja takavalo lienee uudemmasta kotoisin, luultavasti myös lokarit.
(voi keulia kytkimellä, kytkin toimii jalalla painamalla poljinta, jos pitää kierrokset korkeella ja painaa vaihdepoljinta, kytkin irrottaa mutta keskipakokytkin pitää kiinni)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Tyyppikilvestä näkee rungon iän. AB02 alkuiset ovat puolarikoneisia ja AB02E manuaalikoneistolla.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Mistä puoltomaattii halpa penkinpäällinen?
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
noniin,tulihan se runko(tai siis käytiin hakemassa) reilun odottelun jälkeen.
lasikuulapuhallus+pulverimaalaus 20€,minun mielestä pirun halpa.se on joku firma heinävedellä mikä sen teki
kuva:

E:vissiin heinäveden metallilaite tai joku vastaava,yritä ettii.toi minun runko meni silleen et sukulain kun kävi täällä se vei sen kun sinne meni jotain tunturi super sportin osia samaan operaatioon+saman väriseksi.sit kun käytiin siellä niin haettiin runko samantien pois.
lasikuulapuhallus+pulverimaalaus 20€,minun mielestä pirun halpa.se on joku firma heinävedellä mikä sen teki
kuva:

E:vissiin heinäveden metallilaite tai joku vastaava,yritä ettii.toi minun runko meni silleen et sukulain kun kävi täällä se vei sen kun sinne meni jotain tunturi super sportin osia samaan operaatioon+saman väriseksi.sit kun käytiin siellä niin haettiin runko samantien pois.
Viimeksi muokannut flame1995, 15.03.2010 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hondalla mennään..
Kylläpä sait halvalla
Täällä päin 48€ tunti ku Faija kyseli jostain liikkeistä. Minkä niminen firma sen teki?
Tietäskö kukaan mitää paikka lahen läheltä? Pitäs saada toi manki maalauksee ku on jo osissa
Täällä päin 48€ tunti ku Faija kyseli jostain liikkeistä. Minkä niminen firma sen teki?
Tietäskö kukaan mitää paikka lahen läheltä? Pitäs saada toi manki maalauksee ku on jo osissa
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-Z5 ... 500wt_1182
Mistä lähtien jenkeissä manki on käynyt kaasulla? Eikö tuo gas tank ole kaasu tankki
Mistä lähtien jenkeissä manki on käynyt kaasulla? Eikö tuo gas tank ole kaasu tankki
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Et oo tosissas...