Ohitin
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Ohitin
Siis tämähän on semmoinen rajoitin jolla voit rajoittaa jo rajoittamattoman mopon esim. kyttien testatessa(jos onnistut), eli tuo ei ohita mankin rajoitinta.
Tämä taas ohittaa mankin rajoittimen, ja se pitää säätää oikealle arvolle että se todellakin ohittaa sen ja jaksaa käydä myös tyhjäkäyntiä.
Korjatkaa toki joku jos olen väärässä...
Tämä taas ohittaa mankin rajoittimen, ja se pitää säätää oikealle arvolle että se todellakin ohittaa sen ja jaksaa käydä myös tyhjäkäyntiä.
Korjatkaa toki joku jos olen väärässä...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Ohitin
aijaa. eli sit pitäää ostaa se säädettävä vastus vaa
-
komentaja6666
- Viestit: 186
- Liittynyt: 14.07.2008 20:30
Re: Ohitin
Ja voihan siihen säädettävään vastukseenkin liittää sen katkaisimen, millä rajotin saadaan takaisin käyttöön. Mutta on aivan turha maksaa tuosta moposportin ohittimesta. Ohittimeksi käy parhaiten aivan tavallinen vastus(uusissa 22 kiloa vanhoissa 220). Ja siihen vastukseen sitten liittää kaksi johtoa katkaisimella, niin saa helposti rajoittimen takaisin käyttöön.
Re: Ohitin
Mulla on mankissa ohitin ja se on toiminut moitteettomasti , mutta sillä ledillä/vastuksella on väliä sillä kaverillani oli erinlaisia ledejä ja ne ei vät toimineet eli kannattaa kyselle millaisia ledejä/vastuksia siihen tarvitaan. Kun siinä on oikean lainen ledi tai vastus niin silloin sen pitäisi toimia
!
-
pipsapossu
- Viestit: 125
- Liittynyt: 17.01.2009 00:05
- Paikkakunta: Somero
Re: Ohitin
liian lyhyet välit huutaa hetkessä siihen 10000 mitä sitten kiertääkääTheNightRider kirjoitti:aijaamikäköhän siinä sitten rajottaa menoa kun on jo 72cc pytty 19mm kaasutin ja 16-40 välit ja tuntuu että kierrokset loppuu kesken kun ajaa...
vääntöä on mutta ei huippunopeutta
72cc, reilusti avarrettu & 2mm laskettu vanhanmallinkansi, jäykemmät venttiilinjouset, tappiin syvennetyt venttiilin taskut, virinokka, 20mm Dellorto PHBG, vv-putki, ohitin ja väleillä 16/33. -> hyvin kiihtyi ja väänsi, mutta liian paljon laskettukansi, ja piti ajaa ihan liian suurella pakovenan välyksellä ettei venat ottanu mäntään, mutta kuitenki otti ja löi keinuvivun palasiksi. Eli ei huipuista tullu ikinä tietoo kun meni hermot, myin pois. Vakio manki, se paras manki!
Re: Ohitin
Voiko ohitinta saaha sellasella kytkimellä...? että sen saa pois ja päälle!!
jos joku vois ni piirtäis vaik paintil tai jollaa keevio
??
"säästä luontoa aja takapyörällä"
Re: Ohitin
Onko baotian mankissa rajotinta?
Re: Ohitin
eijole
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Ohitin
Onko sama että laittaa rajoittimen ohittimeksi 22 megaohmisen tai 220 kilo-ohmisen vastuksen?
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Ohitin
ei.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Ohitin
jep. ja kilo-ohmeja.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Ohitin
mitehä ku ennen on toiminu toi 22kohmin vastus nii ei toimi nyt, pätkii täysillä kierroksilla ja monia eri vastuksia koitettu. ilman ohitinta toimii normisti.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Ohitin
Ettei vaan olis kaasari inan rikkaalla?
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Ohitin
haistakaa vittu!!!
Viimeksi muokannut jojjo, 14.02.2010 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
komentaja6666
- Viestit: 186
- Liittynyt: 14.07.2008 20:30
Re: Ohitin
Itse ostin telkkarikorjaamosta.jojjo kirjoitti:tännää sain open luvalla koulusta 22 kiloohmisen vastus ohittimen ku tuo moposportin ohitin meni paskaksi mutta joku paska oli pölliny repun (hakkaan sen) ni mistä muualta niitä saa ku koulu menee huomenna kiini eikä ole teknisen tuntia?
mistä niitä vastuksia saa?
Re: Ohitin
ostakaa ny vittu derbi, älkääkä tuhlakko rahaa tommoseen kääpiömopoo.
Re: Ohitin
Mieluummin ajan mankilla, ku sähkövikasella luumulla..tantan kirjoitti:ostakaa ny vittu derbi, älkääkä tuhlakko rahaa tommoseen kääpiömopoo.
Re: Ohitin
Juuh, ostetaan kaikki derbit ja laitetaan hultoliike korjaamaan ja ISI maksamaan.Maailma pelastuu 
-
komentaja6666
- Viestit: 186
- Liittynyt: 14.07.2008 20:30
Re: Ohitin
Manki ja pv on ainoita kunnon mopomiesten mopoja.
Näistä uusista masai/shassi<3 on se paras. Tosin skyteam ja jinkku -mankitkaan ei ole mitään huonoja vaihtoehtoja. Mutta kaikista paskin on Rieju.
Iha täyttä paskaa koko mopo, maksaakin jotain vaille 3000.
Keskustelu voisi siirtyä nyt offtopicciin..
Keskustelu voisi siirtyä nyt offtopicciin..