kevyt OT
Mankivideot
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mankivideot
Mumut poliisi kattoo ettei tää kulje mihinkä ja huomaa sit, että taakse jääny vaan mustaa viivaa
kevyt OT
kevyt OT
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Re: Mankivideot
Niin, takana musta öljyviivä kun lohkot haljennu
Joo siirrytään vaikka Offtopiktopikkii?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Mankivideot
Jooh. Itsellä on tuolla irc-galleriassa iankaikkisen vanha video mut kai sen vois linkittää
(sekin vain suoraan keulimista) http://irc-galleria.net/view.php?nick=- ... d=89278649 (irc-galleria raiskaa kuvanlaadun). Nykyään siis menee jo muutakin kuin suoraan
Kesällä teen kunnon videon niin linkittelen sitäkin sit tänne 
Re: Mankivideot
Mitäs virii tossa. Märkä asvaltti näyttäs olevan?
Itelläki haaveena saaha kesällä tehtyä noin, uudet jarrukengät pitäs laittaa vaan
Itelläki haaveena saaha kesällä tehtyä noin, uudet jarrukengät pitäs laittaa vaan
Re: Mankivideot
Ex- mankihan tuo, 72cc, vm-kansi, 19mm walbro, tehari, 15/35 ja racing cdi. Itelläki paskat palat mut onnistuu se ku vähä treenaa. 
E: Jarrukengät, ei palat.
E: Jarrukengät, ei palat.
Nyk. BMW 316i -89
Re: Mankivideot
Helpostihan tuollain pyörii vaikka vakiomankilla märällä. 
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Mankivideot
http://www.youtube.com/watch?v=5XeIpKsB ... re=related
Siinäpä näkyy taas vähän tuota englannin mankiharrastusta
Siinäpä näkyy taas vähän tuota englannin mankiharrastusta
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Mankivideot
http://www.vimeo.com/4889882 tuossa jottain kevään settiä kesällä sitten parempaa.. kommenttia? 
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
Re: Mankivideot
Tosi upeest pyörii kyl. Video vaa melko ykstoikkone mut eihä sitä kovi kauaa vissii tehtykää oltu.
Kesä videoo ootelles. 
Re: Mankivideot
Kiitosta, ohitin ja putki vireinä. joo tuo oli vaan tuomonen "hutaisu" video :p . Kesällä sitte parempaa..
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
Re: Mankivideot
hittooko pyöritte vaa joka videossa..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Mankivideot
Näinpä, vähän ykstoikkoista 
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Mankivideot
thaaaaaaaaaanks : )jls kirjoitti:hjuvin pyörii!!
Re: Mankivideot
Vattu ku laitatte aina jonkuu biisin taustalle videoo, paljo mielummin kuuntelee mankin ääniä 
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Mankivideot
Mun mielestä mitä tahansa moottoriurheilu videoo on mukavampi kattella ku soi joku musa taustalla
Gas, grass or ass. No one rides for free
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Mankivideot
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
-
Mannekyyri
- Viestit: 197
- Liittynyt: 18.11.2008 18:22
- Paikkakunta: Saarijärvi
Re: Mankivideot
http://www.youtube.com/watch?v=XIP2w9qevCc aika hieno (wanha??
)
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Mankivideot
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.