Mankivideot

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Mumut poliisi kattoo ettei tää kulje mihinkä ja huomaa sit, että taakse jääny vaan mustaa viivaa :mrgreen:

kevyt OT
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Niin, takana musta öljyviivä kun lohkot haljennu :mrgreen: (C) Joo siirrytään vaikka Offtopiktopikkii?
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
VPee
Viestit: 161
Liittynyt: 08.10.2008 21:05

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja VPee »

Jooh. Itsellä on tuolla irc-galleriassa iankaikkisen vanha video mut kai sen vois linkittää :D (sekin vain suoraan keulimista) http://irc-galleria.net/view.php?nick=- ... d=89278649 (irc-galleria raiskaa kuvanlaadun). Nykyään siis menee jo muutakin kuin suoraan :D Kesällä teen kunnon videon niin linkittelen sitäkin sit tänne :D
Foxi
Viestit: 60
Liittynyt: 02.09.2007 12:13
Paikkakunta: Jns

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Foxi »

Nyk. BMW 316i -89
Apes
Viestit: 320
Liittynyt: 14.09.2006 17:50

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Apes »

Mitäs virii tossa. Märkä asvaltti näyttäs olevan?

Itelläki haaveena saaha kesällä tehtyä noin, uudet jarrukengät pitäs laittaa vaan :D
Foxi
Viestit: 60
Liittynyt: 02.09.2007 12:13
Paikkakunta: Jns

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Foxi »

Ex- mankihan tuo, 72cc, vm-kansi, 19mm walbro, tehari, 15/35 ja racing cdi. Itelläki paskat palat mut onnistuu se ku vähä treenaa. :P

E: Jarrukengät, ei palat. :roll:
Nyk. BMW 316i -89
kananen
Viestit: 307
Liittynyt: 20.09.2005 18:01
Paikkakunta: ylöjärvi

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja kananen »

Helpostihan tuollain pyörii vaikka vakiomankilla märällä. :)
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Foxi
Viestit: 60
Liittynyt: 02.09.2007 12:13
Paikkakunta: Jns

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Foxi »

Jep, mut tuskin kuitenkaan kolmosvaihteella. :P
Nyk. BMW 316i -89
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja HPT »

http://www.youtube.com/watch?v=5XeIpKsB ... re=related

Siinäpä näkyy taas vähän tuota englannin mankiharrastusta :smoke:
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja tukse »

Ihan ok :D
Honda monkey - it´s a legend
jls
Viestit: 137
Liittynyt: 02.11.2007 22:51

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja jls »

http://www.vimeo.com/4889882 tuossa jottain kevään settiä kesällä sitten parempaa.. kommenttia? :)
johetsu*
Viestit: 122
Liittynyt: 05.08.2007 20:42
Paikkakunta: Sauvo
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja johetsu* »

Tosi upeest pyörii kyl. Video vaa melko ykstoikkone mut eihä sitä kovi kauaa vissii tehtykää oltu. (Y) Kesä videoo ootelles. 8)
tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja tukse »

Hyvin vedät (Y) . Mitä virii tossa on?
Honda monkey - it´s a legend
jls
Viestit: 137
Liittynyt: 02.11.2007 22:51

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja jls »

Kiitosta, ohitin ja putki vireinä. joo tuo oli vaan tuomonen "hutaisu" video :p . Kesällä sitte parempaa..
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja juQ »

hittooko pyöritte vaa joka videossa..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja HPT »

Näinpä, vähän ykstoikkoista :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Astar »

jls
Viestit: 137
Liittynyt: 02.11.2007 22:51

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja jls »

hjuvin pyörii!! (Y)
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Astar »

jls kirjoitti:hjuvin pyörii!! (Y)
thaaaaaaaaaanks : )
seppo96
Viestit: 189
Liittynyt: 15.04.2009 17:52
Paikkakunta: lahti

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja seppo96 »

Vattu ku laitatte aina jonkuu biisin taustalle videoo, paljo mielummin kuuntelee mankin ääniä :!:
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Mun mielestä mitä tahansa moottoriurheilu videoo on mukavampi kattella ku soi joku musa taustalla
Gas, grass or ass. No one rides for free
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja kurri »

tää ny ei oo ihan manki, mutta melkein...

http://www.youtube.com/watch?v=7Hvn2m5k0JU
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Mannekyyri
Viestit: 197
Liittynyt: 18.11.2008 18:22
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Mannekyyri »

kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja kurri »

http://www.youtube.com/watch?v=8e6yc-0H78o

ois kiva nähdä vähän speksejä ja suoritusarvoja...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
orgu
Viestit: 315
Liittynyt: 08.11.2008 18:44
Paikkakunta: Salo

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja orgu »

Kivat välitykset(ja tehoo näytti löytyvä).
500 viestiä silkkaa paskaa
Vastaa Viestiin