Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Ostin tänää runkoo punasta maalii ,ja ohennetta makso aika paljo 40 e
-
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Minkä laatusta? Eikös tollaseen maaliin tuu kovetinkin mukaan kun ohennekin tulee? Eli 2k-maalia? Sen hintasta ainakin....panyz kirjoitti:Ostin tänää runkoo punasta maalii ,ja ohennetta makso aika paljo 40 e
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Se oli jotain tikkurilan maalii joka sopii ruiskulle, ja muille. Se purkki makso jotain 22E ja sävytys jotain 8e. Ohennin makso sitte sen 10E
-
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Ei kestä, maalasin jonkun muoviosan "kromi" spreillä ja kun vedin akryylilakan päälle se vähäinenkin kiilto hävis. Siis ei tuo nyt muutenkaan ole lähellekkään mitään kromia vaan hopeaa.Tobezki kirjoitti:Joo ne on kyllä ihan koriste esineisiin, joihin ei kosketa. En tiedä sitten pysyisikö kiilto, jos lakan laittaisi päälle?
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Joo on sitä nyt ihan turha verrata kromiin... 
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
terve.Millä spray maalilla moottori kannattas maalata? Oisko kuuman kesto musta 600astetta kestävä hyvä.
-
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Minä kyselin tuossa aiemmin kannen maalausta niin kuulemma ruisku kestää hyvin, mutta luonnistuu se kuumankestollakin.
Jump or die
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Kyllä mastonin mustakin kestää aika pitkälle, matta varsinkin...
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Würthin Mattamusta-sprei on paljon parempaa ainetta! tosin kalliimpaa
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
En jaksa selata nyt koko topikkia, (eli voi olla kysytty jo) mutta kysysin että millä vois/kannattaa kypärän maalata?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Riippuu kypärästä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
moro.Millä värillä maalaan vanteet,niinku matta musta vai kiiltävä 
-
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
No haluatko matta- vai kiiltävän pinnan? Maku asia sano musti, kun pallejansa nuoli, mut jos tankki ym. on kiiltävällä, niin vanteet kans. Vai haluatko mielipiteitä vai mitä meinaat?
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
No ku kaveri sano että kiiltävä menis huonoks jos osuu joku kivi tai tammönen.Mutta matta ois taas aika ruma.
-
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Maalaa tai maalauta ruiskulla osat. Tulee kestävä pinta, joka kestää paremmin kiveniskuja kun mitkään sprayt.
Kuvia menopeleistä
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Joo oon hiekkapuhalluttamassa ja maalauttamassa mustaks , otan sitte sen kiiltävän.Ja voisko joku sanoo paljonko maalii riittää 2 (kokonaiseen) vanteeseen.
-
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Mitä kaikkea tarttis tehä jotta vois maalata sylinterin/kannen uudestaan? Ja mimmosilla maaleilla? Hopea/musta väritys niinkuin ennenkin.
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Panyz: Kun vedät hiekkapuhalluksen päälle ruiskulla pohjat ja maalin,lakkaa ei edes välttämättä tartte,niin maalamolta saattaas maalit maksaa 40-50€,jotain 2 dl molempia. Mut sit jos tosiaan maalautat niin kyl se hintoihinsa tulee
Miks et pulverimaalauta kiiltävän mustaks? Saattas maksaa vaan jonkun 30€ sis. hiekkapuhallus
Kuusito: Saattas olla hiekkapuhallus hyväks taikka jossakin myrkyssä liottaminen ennen kun alkaa maaleja veteleen. Maaleista en sit tie mitkä kestäis parhaiten.
Mistä muuten saa laadukkaita kuumankestomaaleja ruiskulle. Jos putken maalais joskus jollakin "kunnon" kuumankestolla.
Miks et pulverimaalauta kiiltävän mustaks? Saattas maksaa vaan jonkun 30€ sis. hiekkapuhallus
Kuusito: Saattas olla hiekkapuhallus hyväks taikka jossakin myrkyssä liottaminen ennen kun alkaa maaleja veteleen. Maaleista en sit tie mitkä kestäis parhaiten.
Mistä muuten saa laadukkaita kuumankestomaaleja ruiskulle. Jos putken maalais joskus jollakin "kunnon" kuumankestolla.
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
EskoMörkö Täällä ei oikee oo mitää maaluas liikettä . Hiekkapuhallutan kaverilla ja maalutan kaverilla. Ja ostan kaupasta maalit(ruisku)
-
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Tikkurilan termalia voi vetää ruiskulla. Pysy mulla ainakin kevarin alkukäyrässä niin kauan kunnes hiekkasuihku eturenkaasta kulutti pois. (ei pysyny spreit)EskoMörkö kirjoitti: Mistä muuten saa laadukkaita kuumankestomaaleja ruiskulle. Jos putken maalais joskus jollakin "kunnon" kuumankestolla.
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tu ... .363.shtml
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Täytyis viedä joskus oma efektivärillä maalattu runko paikkamaalaukseen,joten mitenköhän lähelle maalamolla maalaaja saa maalattua tuolla runkon värillä. Ettei tulis pahaa sävyeroa.
Taitaa olla lähemmäs mahdotonta.
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Jos haluaa spraylla maalata niin mastonin maalit on kyllä parhaita
Mastonin lakka kestää myös bensaa...
Mastonin lakka kestää myös bensaa...
Puolautomaatista tehty 4-vaihteinen!
Ohitin, välit: 15-40, ite tehty alkukäyrä. Imukaula porautettu ja muuta pientä!
Uudet kuvat http://www.motot.net/galleria/albumi3880/
Vanhat kuvat http://www.motot.net/galleria/43689
Ohitin, välit: 15-40, ite tehty alkukäyrä. Imukaula porautettu ja muuta pientä!
Uudet kuvat http://www.motot.net/galleria/albumi3880/
Vanhat kuvat http://www.motot.net/galleria/43689
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Akryyli-sprayt on parhaita. Ne on automaalia verrattuna johonkin tavallisiin 3e kilikaleihin.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Jos maalaa kannen ruiskulla niin tarviiko pohjamaalia ja lakkaa?
Jump or die