Renkaat

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

Löytyykö 100-90/65-50/10 kumeja lähempää ja halvemmalla ku masecolta.

Masecolta löytys 100/50/10 hintaan 75€. Ja tuollanen takana 130/70/10 ja edessä 100/>60/10 olis mielessä. :think: Matalallaprofiililla.....
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Scatterilta löytyypi ainakin

E: en tiedä sittenkään kun matalaprofiili.

E2: Motorpowerilla on ainakin jotain
130/60/10 http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1138

110/70/10
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1137
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

Tosiaan leveyttä sais olla alle 100 ja profiilia alle 70. 10" vanteelle...

Omasta mielestä tulee heti menevämmän näkönen kun edessä on matala profiili. :smoke:
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Leveyskin laskee profiilia niin tuo 100 70 on ihan tarpeeksi.
Esimerkki:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/42887
Kujumi
Viestit: 106
Liittynyt: 21.07.2009 22:42

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Kujumi »

Miltä sivulta sais vakion kokoisia talvirenkaita, joissa tulis vanteet yms muut härpäkkeet mukana?
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Onko kellään kokemusta noista savan valkosivuisista renkaista:
http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=4843
Tossa oli jo vähän puhettakin näistä aikaisemmi. Vähän on kalliita kyl.
konkar
Viestit: 135
Liittynyt: 10.07.2008 22:59
Paikkakunta: Kihniö

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja konkar »

Kysy rouni89:ltä Muilla täällä foorumilla ei taida olla noita renkaita..?
~Supermoto ready monkey~
Pozoy
Viestit: 30
Liittynyt: 12.07.2009 18:51
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Pozoy »

Mitkä kaikki rengasmerkit valmistaa/myy 4.00x8 renkaita. Ainakin Heidenau ja Duro, mutta mitä muita näitä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn :mrgreen:
Jincheng on Manki, muttei välttämättä Monkey.
http://www.motot.net/galleria/82462
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Various
Kings Sports
Mitas
Bridgestone
Continental

Tuli nuo mieleen, Varioussia saa ainakin Ruotsista, KS ainakin Englannist, loppuja 3 TOSI kalliilla Suomesta.
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Ja Savalta saa jotain kisakumeja minisupermotoihin ja muihin vehkeisiin. Hintaa niilläkin ihan sopivasti. Minimotoracing myy.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja kurri »

IRC, Kitaco (duro), Cheng shin, Kings tire, Michelin...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Missä Michelinin 4.00 myydään?

Kiitän vastauksesta jo kurria (?) etukäteen.

E: Aa, no kyllä 3.5 löydän itekki, esim tmi jani kaasalaiselta, alkuperänen kysymys kun oli "Mitkä kaikki rengasmerkit valmistaa/myy 4.00x8 renkaita." Pozoylta.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja kurri »

3.50 / 8 micheliniä löytyy ainakin mpt:ltä, 4.00 en äkkiseltään löytänyt mistään.

http://www.mpt.fi/index.php?productID=26746

e: löytyi sittenkin reliateciltä: http://www.reliatec.fi/cgi-bin/v2/shop?categories,2594
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
KuuSiTo
Viestit: 101
Liittynyt: 03.09.2008 19:18

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

Saako jostain Michelin S1 kumeja kahdeksan tuuman vanteelle?

-Kiitos
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja kurri »

pienin s1 on kymppi, ei saa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

Nii siis käykös noi http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=158 sisukumit noihin vee rubberin saman levyisiin renkaisiin vaikka onkin eri profiililla :think:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Mitenköhän saisin nuo renkaat vaihdettua helpoiten tuohon mankiin?
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Jericho »

No helpointa itel on kai viedä rengasliikkeesee. Ite sain ilmaseks renkaanvaihdo ainakin, joten eikai se paljoo maksa. (kysees oli yks endurorengas)
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Bilteman rengasrudoilla onnistuu aikas hyvin! (Y) Ja seuraavaa kertaa ajatellen kannattaa laittaa sitä sinistä möhnää mikä liukastaa rengasta(en muista nimeä).
Gas, grass or ass. No one rides for free
anapoolis
Viestit: 262
Liittynyt: 20.12.2007 19:20

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja anapoolis »

Ei mitään rengasrautoja kannata käyttää jos vaihtaa manan vakiovanteisiin renkaat. Mielestäni kaikista helpoin tapa on kyllä irrottaa rengas mankista, keskiö pois, ilmat sisäkumista pois, läpipultit aukaiset vanteista ja sitten vain nykäset vanteita.
Voi olla kyllä tiukassakin vanteet jos ovat ruostuneet yhteen (tuppaa mankeissa olemaan aika yleistä).

Jos sitä ruostetta sitten on siinä vanteessa sisäpuolelle, nii kannattaa ne ottaa pois ja vaikka kevyt sipaisu vaseliinia, nii ei ihan nii ruostu. Ja uuden renkaan kun asennat, niin kannattaa laittaa vaikka saippuaa renkaan "huulelle" paljon paremmin asettuu vanne :wink:
Kuvia menopeleistä
konkar
Viestit: 135
Liittynyt: 10.07.2008 22:59
Paikkakunta: Kihniö

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja konkar »

Skyttari kirjoitti:Nii siis käykös noi http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=158 sisukumit noihin vee rubberin saman levyisiin renkaisiin vaikka onkin eri profiililla :think:
Ne vee rubberit on tubelessei, eli ei oo sisäkumia ollenkaa.
~Supermoto ready monkey~
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja HPT »

Mutta voi niihin sisäkumitkin laittaa. Itelläkin on pebsussa molemmat ulkokumit tubelesseja mutta sisärenkaat löytyy. Muutenkin paljo varmempi tapa laittaa, ainakin jos on kiinankumit. Mönkkärissä joskus vuoti molemmat takarenkaat vaikka kuinka monesta paikasta ja korjaantui helposti laittamalla sisäkumit.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

konkar kirjoitti:
Skyttari kirjoitti:Nii siis käykös noi http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=158 sisukumit noihin vee rubberin saman levyisiin renkaisiin vaikka onkin eri profiililla :think:
Ne vee rubberit on tubelessei, eli ei oo sisäkumia ollenkaa.
Ai no tuota en tiennykkään mutta hyvä että nyt tuli selväks tuokin :shock: Kylhän nuo sisukumitkin vois tilata :roll:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Nyt on ongelmana lähinnä se että ei taho saada tota kumi irti noista vanteista sitte millää. Kyllä vanteet lähtee toisistaan irti ihan siististi.
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Renkaat

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

leikkaa matto puukolla 8)
Monkeyt.net vanki numero 1005
Vastaa Viestiin