Streetfighter PBR

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Oishan noi komeet mut sit tarvis melkeen ite sorvaa takakeskiö että sais hienon, kiinan mankin etukeskiö vois mennäkkin. Mittasinpa vanteiden leveydet edessä 100mm ja takana 90mm :? .
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Pakko muuten kysyy miksi ton perän pistit myyntiin? Ja ihan penkinkin myyt? Meinaatko jotain muuta perää, muuttoko suunnitelmat tyystin (ei streetfighter) vai kokeilu mielessä?
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Tulis uus perä, jos joku vaan ostais tuon vanhan mutta meneehän tuo tuollakin. Uus maski saattaa tulla jo tällä viikolla.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Mikäs maski? :P
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Näätte sitten ku on tullut.
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Astar »

et kai tilannu maskia tuolta kikottimesta?
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Voi ainakin varautua mukaviin paketin odotushetkiin...
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

En,tulee varmaan tän viikon alusta.
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Tullu tass jonku verran laiteltua tota mopoa, perää nostettu vähän. Nostetaan lisää kunhan koulu alkaa niin pääsee nostamaan tuota takahäkkiä. Lampulle tein jo jonkun näkösen telineen jos vaikka istuis maskinkin kanssa jotenkin. Tuossa kuvaa lampun kanssa:
Kuva
Ja sitten vielä siitä hitekistä, tässä sitä teille:
Kuva
QLX
Viestit: 157
Liittynyt: 16.07.2008 17:09
Paikkakunta: Vammala

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja QLX »

aika kisasen näköinen tykkään (Y)
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

On juu kisasen näkönen..:)
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

Tosiaan tuota kannattaa jonkun verran nostaa,ei ole viellä hyvä noin. :)

Ja noita "takakatteen" sivuja jatkaa runkoon kiinni.
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Tuolla aiemmin tais jo lukeakkin jo että ne tullaan sulkemaan jossain vaiheessa. Kuhan sais nyt ton perän oikeeseen kulmaan ja maskin soviteltua hyvin niin vois siirtyä suunnittelemaan loksua ja bugspoileria. Niin ja tonne perään tulee talvella varmaankin aluminiista underi. Ja sit täytyis kattella jos tilais ne vanteet ja renkaat jossain vaiheessa kun on rahaa.
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Maski tuli perille ja laitoin sen jo kiinni. Tosin lamppu täytyy laittaa paremmin ja tehdä jotain ettei jää tuohon lampun sivuille reikiä. Myös uusi etulokasuoja tulee jossain vaiheessa.
Kuva
xValtsux
Viestit: 41
Liittynyt: 19.05.2008 17:51

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja xValtsux »

Maski sopii ku nyrkki silmään. Omasta mielestä olis putken vaihdon paikka?
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Niinku jonski sanokin nin valoa vois vielä asetella, muuten hieno maski. joku semmonen perus manki putki mikä tulee tuonne oikeelle puolelle takahaarukan viereen.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

hyvin sopii tuo maski ku pistät (niinkun jo sanoit että valoa pitää vielä asetella) ton valon tohon melkeen maskiin kiinni 8)
Monkeyt.net vanki numero 1005
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

Ui saakeli tulee hieno :shock: Putki on hyvä, jos sen sais vielä vähän paremmin asennettua(?) ja pyrstöä ehkä osoittamaan vähän ylemmäs.
Flirtin`with Disaster
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Putki tulee niinkun isommissa kyykyissä, änkkä tulee suunnilleen jalkatapin taakse. Putken teen ite koulussa talven aikana. Tulee varmaaan roxin etulokari joku bugspoileri ja tankin viereen jotkut "katteet" tähän tyyliin: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/46053 .
Tolla sää vähän leveyttä mopoon.
Niin ja takahäkkiä nostetaan koulussa niinkun tuolla aikaisemminkin jo luki.
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Ääh, anna olla tommonen vaan. Ei mitään katteita enempää.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Toi alakate sää jäädä pois suunnitelmista, mutta tankkia ainakin levennetään katsoo sit talvella enempi.
Jouluomenajaffa
Viestit: 159
Liittynyt: 24.12.2007 00:14

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja Jouluomenajaffa »

elä sitte tuota perän kulmaa nosta ku ihan vähäsen. tyhymän näkösiä ne faitterit missä perä toimittaa jo selkänojan virkaa...
homer94
Viestit: 222
Liittynyt: 20.02.2008 21:51

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja homer94 »

Jouluomenajaffa kirjoitti:elä sitte tuota perän kulmaa nosta ku ihan vähäsen. tyhymän näkösiä ne faitterit missä perä toimittaa jo selkänojan virkaa...
Täysin samaa mieltä

Jonkunlaiset sivukatteet kyllä tarvitsee, muuten tuo maski on liian "iso" :)
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

Jos tehdään fighteriä niin siinä pitää olla korkea ja lyhyt perä.

Se taas vaatii taitoa ettei siitä korkeesta ja lyhyestä perästä tee sitä selkänojaa...
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Streetfighter PBR

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

EskoMörkö kirjoitti:Jos tehdään fighteriä niin siinä pitää olla korkea ja lyhyt perä.

Se taas vaatii taitoa ettei siitä korkeesta ja lyhyestä perästä tee sitä selkänojaa...

Aamen :smoke:

Ei sitten liian isoja katteita tankin viereen, sellaset sopivat. Jo nyt hieno mutta katteet vois juu parantaa...tai huonontaa jos on liian isot ym.
Flirtin`with Disaster
Lukittu