Streetfighter PBR
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Streetfighter PBR
Pakko muuten kysyy miksi ton perän pistit myyntiin? Ja ihan penkinkin myyt? Meinaatko jotain muuta perää, muuttoko suunnitelmat tyystin (ei streetfighter) vai kokeilu mielessä?
Re: Streetfighter PBR
Mikäs maski? 
Re: Streetfighter PBR
et kai tilannu maskia tuolta kikottimesta?
Re: Streetfighter PBR
Voi ainakin varautua mukaviin paketin odotushetkiin...
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Streetfighter PBR
Tullu tass jonku verran laiteltua tota mopoa, perää nostettu vähän. Nostetaan lisää kunhan koulu alkaa niin pääsee nostamaan tuota takahäkkiä. Lampulle tein jo jonkun näkösen telineen jos vaikka istuis maskinkin kanssa jotenkin. Tuossa kuvaa lampun kanssa:

Ja sitten vielä siitä hitekistä, tässä sitä teille:

Ja sitten vielä siitä hitekistä, tässä sitä teille:
Re: Streetfighter PBR
aika kisasen näköinen tykkään 
Re: Streetfighter PBR
On juu kisasen näkönen..
Re: Streetfighter PBR
Tosiaan tuota kannattaa jonkun verran nostaa,ei ole viellä hyvä noin.
Ja noita "takakatteen" sivuja jatkaa runkoon kiinni.
Ja noita "takakatteen" sivuja jatkaa runkoon kiinni.
Re: Streetfighter PBR
Tuolla aiemmin tais jo lukeakkin jo että ne tullaan sulkemaan jossain vaiheessa. Kuhan sais nyt ton perän oikeeseen kulmaan ja maskin soviteltua hyvin niin vois siirtyä suunnittelemaan loksua ja bugspoileria. Niin ja tonne perään tulee talvella varmaankin aluminiista underi. Ja sit täytyis kattella jos tilais ne vanteet ja renkaat jossain vaiheessa kun on rahaa.
Re: Streetfighter PBR
Re: Streetfighter PBR
Maski sopii ku nyrkki silmään. Omasta mielestä olis putken vaihdon paikka?
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Streetfighter PBR
Niinku jonski sanokin nin valoa vois vielä asetella, muuten hieno maski. joku semmonen perus manki putki mikä tulee tuonne oikeelle puolelle takahaarukan viereen.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Streetfighter PBR
hyvin sopii tuo maski ku pistät (niinkun jo sanoit että valoa pitää vielä asetella) ton valon tohon melkeen maskiin kiinni 
Monkeyt.net vanki numero 1005
-
MoParmonster
- Viestit: 354
- Liittynyt: 11.07.2008 09:22
- Paikkakunta: Suomen Louisiana
Re: Streetfighter PBR
Ui saakeli tulee hieno
Putki on hyvä, jos sen sais vielä vähän paremmin asennettua(?) ja pyrstöä ehkä osoittamaan vähän ylemmäs.
Flirtin`with Disaster
Re: Streetfighter PBR
Putki tulee niinkun isommissa kyykyissä, änkkä tulee suunnilleen jalkatapin taakse. Putken teen ite koulussa talven aikana. Tulee varmaaan roxin etulokari joku bugspoileri ja tankin viereen jotkut "katteet" tähän tyyliin: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/46053 .
Tolla sää vähän leveyttä mopoon.
Niin ja takahäkkiä nostetaan koulussa niinkun tuolla aikaisemminkin jo luki.
Tolla sää vähän leveyttä mopoon.
Niin ja takahäkkiä nostetaan koulussa niinkun tuolla aikaisemminkin jo luki.
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Streetfighter PBR
Ääh, anna olla tommonen vaan. Ei mitään katteita enempää.
Gas, grass or ass. No one rides for free
-
Jouluomenajaffa
- Viestit: 159
- Liittynyt: 24.12.2007 00:14
Re: Streetfighter PBR
elä sitte tuota perän kulmaa nosta ku ihan vähäsen. tyhymän näkösiä ne faitterit missä perä toimittaa jo selkänojan virkaa...
Re: Streetfighter PBR
Täysin samaa mieltäJouluomenajaffa kirjoitti:elä sitte tuota perän kulmaa nosta ku ihan vähäsen. tyhymän näkösiä ne faitterit missä perä toimittaa jo selkänojan virkaa...
Jonkunlaiset sivukatteet kyllä tarvitsee, muuten tuo maski on liian "iso"
Re: Streetfighter PBR
Jos tehdään fighteriä niin siinä pitää olla korkea ja lyhyt perä.
Se taas vaatii taitoa ettei siitä korkeesta ja lyhyestä perästä tee sitä selkänojaa...
Se taas vaatii taitoa ettei siitä korkeesta ja lyhyestä perästä tee sitä selkänojaa...
-
MoParmonster
- Viestit: 354
- Liittynyt: 11.07.2008 09:22
- Paikkakunta: Suomen Louisiana
Re: Streetfighter PBR
EskoMörkö kirjoitti:Jos tehdään fighteriä niin siinä pitää olla korkea ja lyhyt perä.
Se taas vaatii taitoa ettei siitä korkeesta ja lyhyestä perästä tee sitä selkänojaa...
Aamen
Ei sitten liian isoja katteita tankin viereen, sellaset sopivat. Jo nyt hieno mutta katteet vois juu parantaa...tai huonontaa jos on liian isot ym.
Flirtin`with Disaster