Mankivideot

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
panyz
Viestit: 231
Liittynyt: 10.05.2009 15:25
Paikkakunta: Lappajärvi

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja panyz »

Astar: Tuleeko se stuntti video millo :?:
-
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Astar »

panyz kirjoitti:Astar: Tuleeko se stuntti video millo :?:
Sitten joskus.
MahaBomber
Viestit: 125
Liittynyt: 08.03.2009 20:29
Paikkakunta: Keitele

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja MahaBomber »

parempaa ku astar:in stunttivideot :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=04oiqHWGN6Q
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Astar »

Olen pahoillani ettei "julkaisupäivä" pitäny. Ongelma on tässä: Matskut on editoijan muijan koneella, herra editoija asuu Nurmijärvellä ja käy Lohjalla vain viikonloppusin. Eli ne materiaalit pitäis saada Lohjalta Nurmijärvellä, raakamatskuu löytyy melkee 10 gigaa :shock:
Mutta mutta kyllä se video sitten tulee (:
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

no lähetä sit alkajaisiks sitä "raaka matskuu" :twisted:
Monkeyt.net vanki numero 1005
jls
Viestit: 137
Liittynyt: 02.11.2007 22:51

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja jls »

Jottain traileria tulevasta jhuupe&jolssi http://vimeo.com/6091964
tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja tukse »

aika hyvin vetävät (Y) :mrgreen:
Honda monkey - it´s a legend
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Otin pirruuttani (tylsyyttäni) videoo mun manan ohitimmen toiminnasta :)

http://www.youtube.com/watch?v=J18CmnJA4s4
Gas, grass or ass. No one rides for free
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja kurri »

http://www.youtube.com/watch?v=eyDIyeILMmc

kaikkee ne jenkeissä saakin kilpiin :D (vai lieneekö oikeasti...)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

Kyllähän toi ihan hyvin voi kilvissä olla, sahan siellä honda crf50:senkin kilpiin kun laittaa valot ja vilkut :D suurinpiirtein
Flirtin`with Disaster
Masi-
Viestit: 441
Liittynyt: 10.03.2007 12:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Masi- »

http://www.youtube.com/watch?v=QvlP9fF543M

Siinä joku shaisse video joka tuli kyhättyä. Kännylaatu :| Parempaa jahka saan kameranjohdon tilattua :smoke:
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Gas, grass or ass. No one rides for free
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja kurri »

hah, dax vs skyline :D
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

Ja daxi vei :D
Monkeyt.net vanki numero 1005
Arski69
Viestit: 2
Liittynyt: 15.10.2009 23:37
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Arski69 »

:smoke:
Kuva
Monkey on paras :D ja Honda
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Mitä ihmettä tää kuva tekee video-topicissa?
Gas, grass or ass. No one rides for free
toppe
Viestit: 46
Liittynyt: 03.12.2009 20:28

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja toppe »

emt mut tuolla vois olla jo vähän haastavampaa nostaa keulaa?
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja HPT »

Luulin ettei tommosta näkisi vielä moneen vuoteen. Erehdyin.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Hahhah, lol :D vois olla hauskaa ajella tommosella, ko toista alkas pelottaan nii se laittaski takajarrun pohjaan :D
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
sopuli95
Vip-käyttäjä
Viestit: 1054
Liittynyt: 08.10.2009 15:14
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja sopuli95 »

Heh, jos tuo on vakio peli, niin kaks 80kg äijän kansa tuo menee just 20km/h ja kuoppaan osuessa:
-runko poikki :D , aiheeseen...
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Osmo_
Moderaattori
Viestit: 1478
Liittynyt: 29.03.2009 18:08
Paikkakunta: Huittinen/Ilmajoki

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Jep. Tämä on meitin huumorilla tehty bomberivideo :lol: Itsekkin repesin itselleni kun katsoin sen.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Stuntmaniki siel taustalla lopus rassaa mankiansa :D
Gas, grass or ass. No one rides for free
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Mautonta.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
S4MPSA
Viestit: 142
Liittynyt: 23.11.2009 18:07
Paikkakunta: Kotka

Re: Mankivideot

Viesti Kirjoittaja S4MPSA »

Haha! kyllä miä ainakin jaksoin loppuun asti kattoo ku jannut pörräs menemää (Y)
Vastaa Viestiin