**\\Honda goes stunt/talvimonkey//**

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

**\\Honda goes stunt/talvimonkey//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Joo elikkä vois tälläsen pikku (p)rojun nyt tännekki laittaa. Suoraan kopioitua tuolta mototista mutta eipä se varmaan haittaa. :D

Alkua...
Nyt olis taas vuorossa mankin kunnostus/ehostus part 2. Manki on vuosimallia -92. Edellisen kunnostamisen inspiraatio kaatui kun oli ripari juuri tulossa kun ajattelin että nyt laitetaan manki hienoksi. Noh riparin jälkeen innostus hiipui kun sai uusia kavereita ja niiden kanssa sitten aikaa tuli vietettyä. Nyt kuitenkin innostus niinsanotusti palasi, ja päätin heti hakea mankin kotiin ja alkaa purata sitä että saa talvella vähän päästellä.
Ensiksi nyt olen laittanut mankin osiin maalausta varten. Väri paljastuu aikanaan, mutta sitä saapi ehdotella jos vaikka oma idea muuttuisi. Mutta voin kertoa ettei tähän tule mitään kameleonttiväriä.

Tulevaa
Tästä tulee ns. talvi/stunttimanki, eli ei tällä varmaankaan _hirveästi_ kesällä ajeta mutta varmasti minut miitissä tällä nähdään (jos ja kun) tämä valmistuu.
Tämä on ollut jo tositosi kauan mulla ja nytte sit tuli iso tossumopokuume.
Tähän ei varmasti ole tulossa 50cc isompaa pyttyä tai muuta uberviriä, vaan isompi kaasari ja isompaa ratasta eteen ja jotain pientä. Myös katukumit tulee aika varmasti jossain vaiheessa.

Valmiina/tulossa

-12v sähköt
-Uusi takavalo
-Renkaat, talvi mennään duron nappuloilla, kesällä heidenaut, valmiina molemmat
-Maalit, valmiina
-Pidempää takahaarukkaa, (tulee joskus kun jaksan tehdä kun yksi ylimääräinen swingi)
-Uusi ilmanputsari, tekemättä, mutta tulee
-14mm kaasari/19mm kaasari, hyllyssä
-Imukaula, tekemättä
-Samurain putki metran änkällä, tulossa
-Bilteman neliskanttinen peili, valmiina
-Kilventeline, valmiina
-Underi/takalokari, turkkipellistä, valmiina
-Kiillotan osia (konetta, magneetonkopan jne), valmiina
-Uusi penkinpäällinen, valmiina


Kuvia
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va1460.jpg
Kun oli vielä kasassa.
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2107.jpg
Purattuna.
http://s778.photobucket.com/albums/yy6 ... va2090.jpg
Maalausvalmiit osat. takahaarukassa olevat jäljet eivät ole likaa vaan syviä naarmuja. Lisäksi runko on maalauskunnossa.

Sitten vielä loppukevennys; vakiorattaat+ketjut :)
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2099.jpg

Nykyään...
Manki on siis saanut jo vähän maalia päälleen, ja mototissa kun toi väritys paljastui niin voin sen tähänkin sanoa että väritys tulee olemaan oranssi-musta.
Runko, iskarit, takahaarukka on saaneet jo "uuden ilmeen" maalauksen ansiosta.

Voisi tähän pistää pari kuvaa nykyhetkestä:

http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2184.jpg

http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2168.jpg

Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan!


17.1.2010 Uutta putkea ja ilmanputsaria
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Näistä kuvista näkee ton oranssin todellisen sävyn. :)
Viimeksi muokannut toppppppsu, 27.01.2010 20:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Ihan kiva maalausprojekti, varmaan ihan siistin näkönen lopputulos (Y) Onnee rojektille
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Grimnir kirjoitti:Ihan kiva maalausprojekti, varmaan ihan siistin näkönen lopputulos (Y) Onnee rojektille
kiitos, mutta kyllä tähän nyt jotain muutakin tulee kuin pelkkä maalaus mutta joo.. :)
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Semmosta että ehkei tota 14mm kassuu tuukkaa kiinni vaan 19mm kaasari ;) ja myös boost bottle koristeeksi :D
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja juQ »

Me oranssi-musta monkeyliat :)
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Tänään tuli kiillotettua moottori siihen kuntoon että sormet on melkein verillä, joten taitaa olla tarpeeksi kiiltävä. Tuli myös kiillotettua putken lämpörauta. pari kuvaa siittäkin :)
Ennen
Jälkeen

Huomenna turkuun ostelemaan vähän osia, mm. peili, tupet ja takavalo ainakin. Jos löytyy, niin 12v töötti ja 12v jännitteensäädinkin tarttuvat mukaan.

Sunnuntaina moottori varmaankin kiinni runkoon ja pohjamaalit vanteille.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Tänään tosiaan olin käymässä turussa ja mukaan tuli: tangonpehmuste,peili, takavalo,tupet ja jotain vannemaalia ja ihan perusmustaa maalia. Sitten ajattelin että penkkiä muokkaan sen verran että teen tohon vakiopenkin "runkoon" itte pehmusteet ja keinonahkaa päälle.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Äsken lähti tilaukseen keulan muoviholkit, keulan pölysuojat ja duron nappulakumit talveksi. Nyt tallille-->

btw ehdotuksia otetaan mielellään vastaan :)
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

äsken tulin tallista kun siellä olin maalaamassa vanteet ja tekemässä pohjatöitä sarville ja keulalle, tosin sarvet voi vaihtua vielä. kuinkas nopeasti teille on tullut tuolta Mopo-Sportista tilaamanne tavarat kun itte eilen tilasin niin kauankohan kestää vielä...? :)

ja tänään kävin myös katsastuskonttorilla kyselemässä rekisteröinnistä.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Jakke »

topppsu kirjoitti:äsken tulin tallista kun siellä olin maalaamassa vanteet ja tekemässä pohjatöitä sarville ja keulalle, tosin sarvet voi vaihtua vielä. kuinkas nopeasti teille on tullut tuolta Mopo-Sportista tilaamanne tavarat kun itte eilen tilasin niin kauankohan kestää vielä...? :)

ja tänään kävin myös katsastuskonttorilla kyselemässä rekisteröinnistä.
itellä on ylleensä keskimääräsesti menny sen 5 päivää
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Tänään aamulla ennen koulua tuli lakattua lampunkoppa, etuhaarukka ja sarvet. Tänään tuli myös mopo sportin paketti. Suht nopeasti tuli, kiitos siis siitä.
Tosiaan kun noi keulan osat tuli myös niin laittelin keulan kuntoon, huomenna tuskin paljon tapahtuu kun pitäis kokeeseen vähän lukea. :) Mutta perjantaina pitäisi edistyä jonkin verran, mahdollisesti myös kokonaiskuvaa siitä. Sitte tuli löydettyä noi mankin paperit eli mahdollisesti ensi viikolla jo kilpiin!
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Tänään tuli laitettua keula kiinni. Kuvia:

Kuskin näköala


Etuviistosta


Sivulta

Kommenttia.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Tästäkin takahaarukka vääntynyt? :shock: Se nyt näyttää kaikilla vääntyvän..
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Race_ kirjoitti:Tästäkin takahaarukka vääntynyt? :shock: Se nyt näyttää kaikilla vääntyvän..
Hmm, vääntynyt? Ei ainakaa luonnossa näytä kovin vääntyneeltä. :shock: :)
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

se on toi kuva kulma mikä vääristää :roll:
Monkeyt.net vanki numero 1005
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Jep.

Tänään tuli iskettyä motti kiinni ja laitettua vanteet ja renkaat yhteen.
Takas talliin (C)
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
zANTTUj
Viestit: 252
Liittynyt: 23.11.2009 22:33

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja zANTTUj »

Mites olis koneen kunnollinen pesu :|
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Joo kyllä mä sen pesen.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Nyt illalla laitoin kytkimen kuntoon ja laitoin renkaat paikoilleen. Tuli muuten paljon parempi kuin ennen. :shock:
Tallista lähdettyäni manki jäi tähän kuntoon.

EDIT!!!

Käytiin tossa yöllä vielä kaverin kanssa tallisa kun tuli sellanen olo :D

Noh siinä sitte istuskeltiin ja puhuttiin paskaa ja katteltiin nuita sähköjä kun entinen omistaja oli laittanut ne ihan päin helvettiä. Otan kaikki turhat sähköt pois, mutta kuitenkin, tässä vielä yksi kuva.
Nyt näyttää jo vähän Mankilta, mutta jotain pientä puuttuu vielä.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Nyt on kyllä perkeles semmonen rallimanki että tyyliä on :D
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Iina
Viestit: 18
Liittynyt: 25.10.2009 13:21
Paikkakunta: Askola

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Iina »

Söpö oli ensimmäinen adjektiivi joka mulle tuli tästä mieleen :D
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Jakke kirjoitti:Nyt on kyllä perkeles semmonen rallimanki että tyyliä on :D
Hehhe kiitos :)
Iina kirjoitti:Söpö oli ensimmäinen adjektiivi joka mulle tuli tästä mieleen :D
Kiitosta :D
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Iskarit on vähä hönön näköset
Gas, grass or ass. No one rides for free
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Tiesin että noi jakaa mielipiteet kahtia, mutta omaan silmään miellyttää ja ittellenihän tätä teen. Mutta kuitenkin, jokaisella oma mielipide. :)

Tänään tuli laitettua takajarru kuntoon ja kaasari kuntoon ja muuta pikkusta. Muutamia kuviakin räpsäsin.

Kun tota takajarrua laitoin kuntoon niin mietin siinä samalla sitä pidennettyä takahaarukkaa.
Jos tekisi sen niin, että rengas on suunnilleen tässä kohtaa. Mitä mieltä olisitte?

pari kuvaa lisää:
Kuva
Kuva

Mielipiteitä otetaan innolla vastaan.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

On ihan siisti vehe nyt (Y) takahaarukka ois ihan siisti pidennettyna kans. mutta noinkin hyva. :P
Lukittu