Alkua...
Nyt olis taas vuorossa mankin kunnostus/ehostus part 2. Manki on vuosimallia -92. Edellisen kunnostamisen inspiraatio kaatui kun oli ripari juuri tulossa kun ajattelin että nyt laitetaan manki hienoksi. Noh riparin jälkeen innostus hiipui kun sai uusia kavereita ja niiden kanssa sitten aikaa tuli vietettyä. Nyt kuitenkin innostus niinsanotusti palasi, ja päätin heti hakea mankin kotiin ja alkaa purata sitä että saa talvella vähän päästellä.
Ensiksi nyt olen laittanut mankin osiin maalausta varten. Väri paljastuu aikanaan, mutta sitä saapi ehdotella jos vaikka oma idea muuttuisi. Mutta voin kertoa ettei tähän tule mitään kameleonttiväriä.
Tulevaa
Tästä tulee ns. talvi/stunttimanki, eli ei tällä varmaankaan _hirveästi_ kesällä ajeta mutta varmasti minut miitissä tällä nähdään (jos ja kun) tämä valmistuu.
Tämä on ollut jo tositosi kauan mulla ja nytte sit tuli iso tossumopokuume.
Tähän ei varmasti ole tulossa 50cc isompaa pyttyä tai muuta uberviriä, vaan isompi kaasari ja isompaa ratasta eteen ja jotain pientä. Myös katukumit tulee aika varmasti jossain vaiheessa.
Valmiina/tulossa
-12v sähköt
-Uusi takavalo
-Renkaat, talvi mennään duron nappuloilla, kesällä heidenaut, valmiina molemmat
-Maalit, valmiina
-Pidempää takahaarukkaa, (tulee joskus kun jaksan tehdä kun yksi ylimääräinen swingi)
-Uusi ilmanputsari, tekemättä, mutta tulee
-14mm kaasari/19mm kaasari, hyllyssä
-Imukaula, tekemättä
-Samurain putki metran änkällä, tulossa
-Bilteman neliskanttinen peili, valmiina
-Kilventeline, valmiina
-Underi/takalokari, turkkipellistä, valmiina
-Kiillotan osia (konetta, magneetonkopan jne), valmiina
-Uusi penkinpäällinen, valmiina
Kuvia
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va1460.jpg
Kun oli vielä kasassa.
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2107.jpg
Purattuna.
http://s778.photobucket.com/albums/yy6 ... va2090.jpg
Maalausvalmiit osat. takahaarukassa olevat jäljet eivät ole likaa vaan syviä naarmuja. Lisäksi runko on maalauskunnossa.
Sitten vielä loppukevennys; vakiorattaat+ketjut
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2099.jpg
Nykyään...
Manki on siis saanut jo vähän maalia päälleen, ja mototissa kun toi väritys paljastui niin voin sen tähänkin sanoa että väritys tulee olemaan oranssi-musta.
Runko, iskarit, takahaarukka on saaneet jo "uuden ilmeen" maalauksen ansiosta.
Voisi tähän pistää pari kuvaa nykyhetkestä:
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2184.jpg
http://s778.photobucket.com/albums/yy63 ... va2168.jpg
Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan!
17.1.2010 Uutta putkea ja ilmanputsaria




Näistä kuvista näkee ton oranssin todellisen sävyn.