No eihän tästä ny kannata heesejä vetää mun mielestä kaikki tommonen poliisille viisastelu "ei voi ottaa kilpiä ku ei mee yli 65" tai kaikki keinottelu on turhaa pään rääpimistäRouni89 kirjoitti:Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Juuri tälläiset kysymykset voisi kokonaan jättää pois ja opetella välillä käyttämään sitä ihan ikiomaa päätä tai sitten selata edes vähän tätä topicia, päätellä siitä vastauksen tollaseen kysymykseen. Jos senkään jälkeen meidän Oskarilla ei oo munaa ajaa lifanilla, niin voit pistä sen postipaketissa tännepäin, kiitos!oscar kirjoitti:Niin mutta lyön 49cm merkinnät ja 124cc viilataan pois? Enhän sillon voi saada veroja paitsi jos menee yli 65?
Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Re: Poliisi.
pakko heittää vähä löylyy kiukaalle!
Ei ne kyl hirveen viksui oo ku luulee 22mm keihinii vakiokaasariks pelkkien stanssien perusteel(Oli kuitenki 70cc,23/20 kansi virinokal ja sit tyhjä vakioputki) ja ajo rajotinvasten eikä tajun mitää. Totes vaa ''Ei tää ainakaa mikää raketti oo!'' ja hyvät illanjatkot 
Re: Poliisi.
kyllähän siitä ny pitäis huomata et on 72 ku keulii suht helposti vakiosvingillä 
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Poliisi.
Vitut ne mitää tajun
EI kyl tosin ollu vakioswingi vaa +16 alavahvistettu alumiininen ja 10'' vanteet xD
Re: Poliisi.
niin ja toho vielä että mulle väitti kiven kovana että mun jinkussa on ollu rajotin vakiona ja että olisin ohittanu sen.. että eipä ne paljoo tiiä 
Re: Poliisi.
Ei siihen aikaan kiinankopioista oltu kuultukaan, että perustui kai siihen miten asia aidon hondan kanssa on.
Re: Poliisi.
Mulla poliisit ei tajunnu ees mitään ohitinta tai horissu mistää rajottimesta 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Re: Poliisi.
Nythän on joku tehovalvontaviikko jos nyt ihan väärässä oo.
Onko jo joku ollut jossain ratsiassa tai kilvet lähteny. Täällä vakka-suomessa ei ainakaan vielä ole ruvenneet kunnolla ratsaamaan.
Onko jo joku ollut jossain ratsiassa tai kilvet lähteny. Täällä vakka-suomessa ei ainakaan vielä ole ruvenneet kunnolla ratsaamaan.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Re: Poliisi.
Täällä on toisela koululla ollu ratsit viime viikolla... meijän koulus ei oo näkyny, sillo tällöin ajaa poliisiauto vaan ohi... mut kattellaa 
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Re: Poliisi.
Toissa päivänä kaksi mp-poliisia pysäytti mut ja mun kaverit otti kilvet kaverin manasta kun meni tutkaan 47km/h
Re: Poliisi.
Kilvet siitä ku 47kmh
Toi o jo iha perseestä että ruvetaan 2kmh takia kilpiä repimään -.-
Toi o jo iha perseestä että ruvetaan 2kmh takia kilpiä repimään -.-
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Poliisi.
saisko käännöksen, tuo ei ole suomea 
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Poliisi.
47 kilvet pois??
kai verot anto kaupan päälle 
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Poliisi.
Jos ei oo paikallisia MP pollia niin ei ihme... monet on täälläki päin ottaneet (tulevat oulusta) vaikka on menneet tutkaan 46km/h... en kyl ymmärrä et mitä vitun järkee, vittu vakio mopokinhan menee tota vauhtii
-.-
-.-
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Re: Poliisi.
Niimpää, mut jos ne päättää vetää tiukan linjan niin ne vetää, vaikka vois kyllä tavallaan vedota siihen et meeppä hakee liikkeest uus mopo ja testaa meneek sekää tasan 45km/h. Menee kyllä poikkeuksetta kovempaa.
Re: Poliisi.
Mulla meni 47 tutkaan ku jepet testas(rajotin oli päällä) nii sano vaan et hyvää matkaa, pysäytti sitte vielä uudestaa 2 kertaa samana päivänä koska näki ku ajoin nii kovaa ku lähti manasta loivaan alamäkeen semmoset 60 nii lähtivät perään ku tulin uudestaa vastaa ja onneks laitoin aiemmin taas rajottimen päälle, niin testas 47taas ja siinä sitten miettivät mite on mahollista 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Re: Poliisi.
Täällä päin on ainakin rentoja poliiseita, kun viime kesänä ajoin derbillä vastaan ja koitti et menee 60, niin käski vaan laittaa etuvalon kuntoon, muttei sanonu nopeudesta oikee mitään.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Poliisi.
Nojust.
Meilläkin oli kaverinkaa poliisienkaa yhteyden otto,mut en jaksa pahemmin kirjoitella,mulle vaan 20e rikesakko,ja kaverille 60e,kortti pois 6viikoks,enään 5viikko jäljellä,onneks ei mennyt kesäloman puolelle... 
Re: Poliisi.
Joo tosiaan 47 meni ja kilvet pois ,itellä oli alakauttanen tuplaputkisto niin laitto käyntiin totesi vakioksi. Katto kortin ja paperit.
Re: Poliisi.
Aina ei mee nallekarkit tasanoscar kirjoitti:Joo tosiaan 47 meni ja kilvet pois ,itellä oli alakauttanen tuplaputkisto niin laitto käyntiin totesi vakioksi. Katto kortin ja paperit.
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
-
Ihmemies69
- Viestit: 55
- Liittynyt: 08.05.2009 08:30
- Paikkakunta: lempäälä
Re: Poliisi.
Maanantaina lähti kilvet ja kortti!Mopossa 107cc sylinteri merkintä eivät uskaltaneet keilla...VEROT ? 
Re: Poliisi.
jos huomas että 107cc niin luultavasti 
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
-
Ihmemies69
- Viestit: 55
- Liittynyt: 08.05.2009 08:30
- Paikkakunta: lempäälä
Re: Poliisi.
mutta eihän se välttämättä ois menny yli 65.jos olisin vaikka huviks töhertäny merkinnän 
Re: Poliisi.
Ei sen tartte mennäkkää. Ne saa suoraa pistää verot jos sylinteri on isompi ku 50
Re: Poliisi.
Tänään lähti kilvet manki meni 53km/h tutkaan.