Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Rouni89 kirjoitti:
oscar kirjoitti:Niin mutta lyön 49cm merkinnät ja 124cc viilataan pois? Enhän sillon voi saada veroja paitsi jos menee yli 65?
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Juuri tälläiset kysymykset voisi kokonaan jättää pois ja opetella välillä käyttämään sitä ihan ikiomaa päätä tai sitten selata edes vähän tätä topicia, päätellä siitä vastauksen tollaseen kysymykseen. Jos senkään jälkeen meidän Oskarilla ei oo munaa ajaa lifanilla, niin voit pistä sen postipaketissa tännepäin, kiitos!
No eihän tästä ny kannata heesejä vetää mun mielestä kaikki tommonen poliisille viisastelu "ei voi ottaa kilpiä ku ei mee yli 65" tai kaikki keinottelu on turhaa pään rääpimistä :smoke: eine poliisit tyhmiä oo on nekin pentuna mopoja rassaillu
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Haukkeli
Viestit: 402
Liittynyt: 16.10.2009 17:59
Paikkakunta: Hamina

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Haukkeli »

pakko heittää vähä löylyy kiukaalle! ;) Ei ne kyl hirveen viksui oo ku luulee 22mm keihinii vakiokaasariks pelkkien stanssien perusteel(Oli kuitenki 70cc,23/20 kansi virinokal ja sit tyhjä vakioputki) ja ajo rajotinvasten eikä tajun mitää. Totes vaa ''Ei tää ainakaa mikää raketti oo!'' ja hyvät illanjatkot :D
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Näksä »

kyllähän siitä ny pitäis huomata et on 72 ku keulii suht helposti vakiosvingillä :D
Haukkeli
Viestit: 402
Liittynyt: 16.10.2009 17:59
Paikkakunta: Hamina

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Haukkeli »

Vitut ne mitää tajun :D EI kyl tosin ollu vakioswingi vaa +16 alavahvistettu alumiininen ja 10'' vanteet xD
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja haraa »

niin ja toho vielä että mulle väitti kiven kovana että mun jinkussa on ollu rajotin vakiona ja että olisin ohittanu sen.. että eipä ne paljoo tiiä :mrgreen:
1337
Viestit: 214
Liittynyt: 14.03.2007 18:14

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja 1337 »

Ei siihen aikaan kiinankopioista oltu kuultukaan, että perustui kai siihen miten asia aidon hondan kanssa on.
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Mulla poliisit ei tajunnu ees mitään ohitinta tai horissu mistää rajottimesta 8)
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
SaMito
Viestit: 450
Liittynyt: 04.01.2009 21:31
Paikkakunta: Ukicity

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja SaMito »

Nythän on joku tehovalvontaviikko jos nyt ihan väärässä oo.
Onko jo joku ollut jossain ratsiassa tai kilvet lähteny. Täällä vakka-suomessa ei ainakaan vielä ole ruvenneet kunnolla ratsaamaan.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
JuPeYli
Viestit: 586
Liittynyt: 24.06.2009 23:08
Paikkakunta: Tornio

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Täällä on toisela koululla ollu ratsit viime viikolla... meijän koulus ei oo näkyny, sillo tällöin ajaa poliisiauto vaan ohi... mut kattellaa :roll:
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
oscar
Viestit: 88
Liittynyt: 18.12.2008 21:40

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja oscar »

Toissa päivänä kaksi mp-poliisia pysäytti mut ja mun kaverit otti kilvet kaverin manasta kun meni tutkaan 47km/h
Jespe
Viestit: 98
Liittynyt: 20.10.2008 19:53
Paikkakunta: Kuopio

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jespe »

Kilvet siitä ku 47kmh :shock:
Toi o jo iha perseestä että ruvetaan 2kmh takia kilpiä repimään -.-
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja kurri »

saisko käännöksen, tuo ei ole suomea :shock:
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Näksä »

47 kilvet pois?? :shock: kai verot anto kaupan päälle :D
JuPeYli
Viestit: 586
Liittynyt: 24.06.2009 23:08
Paikkakunta: Tornio

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Jos ei oo paikallisia MP pollia niin ei ihme... monet on täälläki päin ottaneet (tulevat oulusta) vaikka on menneet tutkaan 46km/h... en kyl ymmärrä et mitä vitun järkee, vittu vakio mopokinhan menee tota vauhtii
-.-
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Haukkeli
Viestit: 402
Liittynyt: 16.10.2009 17:59
Paikkakunta: Hamina

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Haukkeli »

Niimpää, mut jos ne päättää vetää tiukan linjan niin ne vetää, vaikka vois kyllä tavallaan vedota siihen et meeppä hakee liikkeest uus mopo ja testaa meneek sekää tasan 45km/h. Menee kyllä poikkeuksetta kovempaa.
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Mulla meni 47 tutkaan ku jepet testas(rajotin oli päällä) nii sano vaan et hyvää matkaa, pysäytti sitte vielä uudestaa 2 kertaa samana päivänä koska näki ku ajoin nii kovaa ku lähti manasta loivaan alamäkeen semmoset 60 nii lähtivät perään ku tulin uudestaa vastaa ja onneks laitoin aiemmin taas rajottimen päälle, niin testas 47taas ja siinä sitten miettivät mite on mahollista :)
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Täällä päin on ainakin rentoja poliiseita, kun viime kesänä ajoin derbillä vastaan ja koitti et menee 60, niin käski vaan laittaa etuvalon kuntoon, muttei sanonu nopeudesta oikee mitään.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Nojust. :D Meilläkin oli kaverinkaa poliisienkaa yhteyden otto,mut en jaksa pahemmin kirjoitella,mulle vaan 20e rikesakko,ja kaverille 60e,kortti pois 6viikoks,enään 5viikko jäljellä,onneks ei mennyt kesäloman puolelle... :D
oscar
Viestit: 88
Liittynyt: 18.12.2008 21:40

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja oscar »

Joo tosiaan 47 meni ja kilvet pois ,itellä oli alakauttanen tuplaputkisto niin laitto käyntiin totesi vakioksi. Katto kortin ja paperit.
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

oscar kirjoitti:Joo tosiaan 47 meni ja kilvet pois ,itellä oli alakauttanen tuplaputkisto niin laitto käyntiin totesi vakioksi. Katto kortin ja paperit.
Aina ei mee nallekarkit tasan :lol:
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Ihmemies69
Viestit: 55
Liittynyt: 08.05.2009 08:30
Paikkakunta: lempäälä

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Ihmemies69 »

Maanantaina lähti kilvet ja kortti!Mopossa 107cc sylinteri merkintä eivät uskaltaneet keilla...VEROT ? :shock:
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Näksä »

jos huomas että 107cc niin luultavasti :D
Ihmemies69
Viestit: 55
Liittynyt: 08.05.2009 08:30
Paikkakunta: lempäälä

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Ihmemies69 »

mutta eihän se välttämättä ois menny yli 65.jos olisin vaikka huviks töhertäny merkinnän :D
Plattu
Viestit: 65
Liittynyt: 09.10.2008 21:40
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Plattu »

Ei sen tartte mennäkkää. Ne saa suoraa pistää verot jos sylinteri on isompi ku 50
oscar
Viestit: 88
Liittynyt: 18.12.2008 21:40

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja oscar »

Tänään lähti kilvet manki meni 53km/h tutkaan.
Vastaa Viestiin