Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onko kellään mitää kokemusta/tietoa tosta OOracing 110cc kone paketista?
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2692
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2692
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Muuten täydellinen setti mutta puola puuttuu. Plussaa 5levynen kytkin, cdi, 3venanen, polkimet, valot.
E: Jaa katos se on alennuksessa 190 £, eli jotain 250e sitten postien kanssa, ei paha periaatteessa
E: Jaa katos se on alennuksessa 190 £, eli jotain 250e sitten postien kanssa, ei paha periaatteessa
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onko tommonen lifani 124cc kone hyvä ,kestääkö?
Toimiiko lifani 9mm vakio kaasarilla ?
Huomaako poliisit että on vaihettu kone,jos lyön 49cc merkinnät ja honda monkey magneeton kopan ja rajottaa sillein että menee sen 50km/h?
Toimiiko lifani 9mm vakio kaasarilla ?
Huomaako poliisit että on vaihettu kone,jos lyön 49cc merkinnät ja honda monkey magneeton kopan ja rajottaa sillein että menee sen 50km/h?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Eikö se oo ihan hyvä ja kestävä kone. Mutta miksi ihmeessä ostat 124cc koneen jos rajotat sen 50kmh? Jos pelkäät virittää niin jätä ne hommat kokonaan pois?oscar kirjoitti:Onko tommonen lifani 124cc kone hyvä ,kestääkö?
Toimiiko lifani 9mm vakio kaasarilla ?
Huomaako poliisit että on vaihettu kone,jos lyön 49cc merkinnät ja honda monkey magneeton kopan ja rajottaa sillein että menee sen 50km/h?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Siis voiko lähtee kilvet jos on isompi kaasari ,putki ja välit vaihettu .
Ja toi 9mm siksi kiinni jos tulee tehoratsioita ,niin voi laittaa siks aikaan kiinni.
Ja toi 9mm siksi kiinni jos tulee tehoratsioita ,niin voi laittaa siks aikaan kiinni.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
9mm... kassu kyllä saa olla sitten iso suutin... ja älä aja tehoratsian aikana. eihä se kestä ku viikon tai pari.oscar kirjoitti:Siis voiko lähtee kilvet jos on isompi kaasari ,putki ja välit vaihettu .
Ja toi 9mm siksi kiinni jos tulee tehoratsioita ,niin voi laittaa siks aikaan kiinni.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onkos täälä kellään tota konetta,lähti meinaan tänään tilaukseen
Jos jollain on tommonen niin vois kertoo vähän että miten on kestäny, yms.
Nii ja tässä viä linkki: http://glanspower.fi/tuote/805
Jos jollain on tommonen niin vois kertoo vähän että miten on kestäny, yms.
Nii ja tässä viä linkki: http://glanspower.fi/tuote/805
Matiasssh
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Nyt tarttis NOPEESTI apua,miten toi koneglanssin moottori kytketään skyteamiin?Kun siitä koneesta lähtee 5 johtoo, vakiokoneesta lähtee kuus,ja johdot on ihan eri värisiä. Mikähän johto siitä puuttuu?
Ja sit siitä koneesta lähtee viiden johdon nippu,ja siinä on semmonen valkonen liitin,ja se sopis CDI-boksiin. Harmi vaan että mulla on jo se CDI-boksi kytkettynä
Että mihinkähän ton johtosarjan olis tarkotus mennä?
Voinko laittaa manaan kaks CDI:tä vai meneekö joku paskaks?
Jos joku tietää jotain niin kertokoon ystävällisesti minulle
Ja sit siitä koneesta lähtee viiden johdon nippu,ja siinä on semmonen valkonen liitin,ja se sopis CDI-boksiin. Harmi vaan että mulla on jo se CDI-boksi kytkettynä
Että mihinkähän ton johtosarjan olis tarkotus mennä?
Voinko laittaa manaan kaks CDI:tä vai meneekö joku paskaks?
Jos joku tietää jotain niin kertokoon ystävällisesti minulle
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onko sulla skyteamin mangeettoa, siirrä se tohon uutee koneesees..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Ei tarvi enään, sainkin jo toimiin
Ihan asialliselta koneelta vaikuttaa vaikka ei oo viä kehdannu ees kokeilla kunnolla.Kaiken lisäks hiunta koneella 174 euroo
Ihan asialliselta koneelta vaikuttaa vaikka ei oo viä kehdannu ees kokeilla kunnolla.Kaiken lisäks hiunta koneella 174 euroo
Matiasssh
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
toi ooracingin 110cc kone setti on tosi hyvä tilasin sen ja tehoa on ainkin ja kaikki tarpeellinen tulee mukana. isot plussat ooracingille!
säästä luontoa ja taluta
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Kannattaisko kaverilta ostaa 50cc kinroadin kone 30€, ajettu 150km ja kytkin ei kuulemma välillä irroita(uskon että käyttäjässä vika
).
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Älä osta! Sano kaverilles että miä voin ostaa 
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
eli näköjään kannattaa 
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
no tottkain se 30e kannattaa ostaa =)NosSami kirjoitti:eli näköjään kannattaa
125cc+ koneet
Mistähän saisi halvimmalla 125cc koneen joka olisi manuaalivaitheistolla? minimotoracingilla on lifani 275e ilman kaasutinta, mutta halvempaa etsiskelisin. Ulkomailta tilaus olisi vaihtoehto, mutta ei noista hinnoista saa selvää.
http://www.pitbikeparts.co.uk/125cc-spe ... p-665.html
^ Tuo olisi hyvin kiinnostava, sillä tuossa tulee kaikki tarvittava mukana. Noista hinnoista en oikein saa selkoa, joten voisiko joku vähän tarkentaa? Paljokohan tullaisen postikulut tänne Suomeen oikein olisi?
Ducarin koneet myös kiinnostavat ja isompi kuutiomäärä on aina plussaa
vaikka olenhan 110cc 4 venttiiliseen koneeseen törmännyt, josta irtosi 150cc lifanin verran tehoa että kyllä sellainenkin käy.
Mankigurut, kertokaas minulle vähän speksejä näistä koneista, ja kuinka saan jinkkuun tuollaisen kiinni.
Anteeksi kirjoitusvirheet ja kiitän valmiiksi vastauksista!
http://www.pitbikeparts.co.uk/125cc-spe ... p-665.html
^ Tuo olisi hyvin kiinnostava, sillä tuossa tulee kaikki tarvittava mukana. Noista hinnoista en oikein saa selkoa, joten voisiko joku vähän tarkentaa? Paljokohan tullaisen postikulut tänne Suomeen oikein olisi?
Ducarin koneet myös kiinnostavat ja isompi kuutiomäärä on aina plussaa
Mankigurut, kertokaas minulle vähän speksejä näistä koneista, ja kuinka saan jinkkuun tuollaisen kiinni.
Anteeksi kirjoitusvirheet ja kiitän valmiiksi vastauksista!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Jouni myy halvalla. Tuolt ostamaa. Tällä foorumilla nick sama. (mopo1975) Tosi luotettava.
Tuos sun linkin liikkeen etusivul lukee PLEASE NOTE UK ONLY SHIPPING! Eli eivät lähetä muualle paketteja. Samoten infossa:
Deliveries: Overseas & non-mainland UK: No service availible. UK ONLY!
E: Joo myy tosiaan. Ite oon ostanut 2 konetta, vanteet ja sitten hommasin tält paikkakunnalt ostajan yhdel 140cc koneel.
Tuos sun linkin liikkeen etusivul lukee PLEASE NOTE UK ONLY SHIPPING! Eli eivät lähetä muualle paketteja. Samoten infossa:
Deliveries: Overseas & non-mainland UK: No service availible. UK ONLY!
E: Joo myy tosiaan. Ite oon ostanut 2 konetta, vanteet ja sitten hommasin tält paikkakunnalt ostajan yhdel 140cc koneel.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Vähän OT, mutta myykös Jouni useampiakin koneita, kun itsehän ostin tuolta tuollaisen ja näyttäähän siellä vielä olevan ilmoitus pystyssä?
E: Selvä kiitti
E: Selvä kiitti
Viimeksi muokannut Zepzep, 26.04.2010 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Myy, aika monellakin on häneltä ostettu lifan.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Mites voi tunnistaa ulkoo päin onko tollanen 125cc lifani sitä "vanhempaa" vaiko sitä "uuempaa" mallia 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Eikös vanhempi ole samannäköinen kuin 110cc Loncin ja uudempi taas samannäköinen kuin näksällä?
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Ai että vanhempi siis primalutsilla ja uuempi sit on secklutsilla 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
mulla on primary clutc eli kytkin kampuran päässä, mutta mulla saattaa olla joku kopio lifan.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
-
MahaBomber
- Viestit: 125
- Liittynyt: 08.03.2009 20:29
- Paikkakunta: Keitele
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
HEI!
Pitäs saada pikasta tietoa et meneekö hondan sähköt samurain 110cc koneeseen?
Pitäs saada pikasta tietoa et meneekö hondan sähköt samurain 110cc koneeseen?
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
110cc projekti kesken
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
cdi-koneisten sähköt menee, sähköstarttimalliin on tehtävä kierteet pohjalevylle.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.