
Action- kuvat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Action- kuvat
Komee kuva
, ollu nopee kameramies 
Re: Action- kuvat
Sama ku Juziii:lla, eli yritystä ja ens kesänä tempuntoivossa : D (Tarkotus ois siis manki hankkia taasen)


EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Action- kuvat
Hyvä topic
kuvapläjäys








http://www.youtube.com/user/Monkeyrider ... kW9T7Sro74 Videoo
http://s836.photobucket.com/albums/zz289/abduuli/ Kuvaa
Volvo 765 & 740
KTM EXC 300
"STOCK SUCKS,REALLY"
http://s836.photobucket.com/albums/zz289/abduuli/ Kuvaa
Volvo 765 & 740
KTM EXC 300
"STOCK SUCKS,REALLY"
Re: Action- kuvat
On komeeta settiä abduulilta ja astarilta 
Re: Action- kuvat
Yritin joskus iskeä kameramiestä.. Harmi ku ei löytyny ku tuo yks kuva. Ehkä kesällä sitten taas jotain jännempää kuvaa ku vaan perse penkillä ajelemista.


Re: Action- kuvat
Komee kuva. Minä olen tuolla taustalla puna-valko-musta skootterilla 
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Re: Action- kuvat

Kuuhun lähdössä. Rakettina toimi 110cc kone. Jännä keulia tolla +13 takahaarukal ja 60cm keulal, perse meinaa hieman korkeella
Honda monkey -80, -82, -84x2, -87x3, -89x2, -90, -92 EX: 82,82,88roth,89roth
Honda Dax ST70 -73,-73 & -74 Candy Ruby Red + -73 sapphire blue
Honda CB350 -72
Honda Dax ST70 -73,-73 & -74 Candy Ruby Red + -73 sapphire blue
Honda CB350 -72
Re: Action- kuvat
Tosi siisti kuva, tosiaan ihankun kuuhun menossa 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Re: Action- kuvat
Paras topic
Mull ei oo ku yks kuva laittaa tänne

Jossai vaihees vois ottaa vähä parempaa

Jossai vaihees vois ottaa vähä parempaa
Re: Action- kuvat
Joo!! itelläni ei ole vielä yhtään keke kuvaa missäänseppo96 kirjoitti:Paras topicMull ei oo ku yks kuva laittaa tänne
![]()
Re: Action- kuvat
Eipähän multa löydy kewlkuvia med manki, mutta tänään saatiin muutama aksöön-foto med krossi:


Kameramies kusi nuo kuvat, joten ylempi kuva on napattu videolta, sen takia täynnä rakeita. Alempi kuva on otettu niin perkeleen kaukaa, ettei siitäkään saa selvää. Ja myös semmoinen seikka, että enhän mä oikeasti osaa keulia, mutta nää kuvat on tän päivän treenisessioista.
Jos olen nyt ollut tuhma ja laittanut sopimatonta sisältöä (= krossimopetia mankipuolelle) niin arvoisat sääntölakien valvojat saavat poistaa.
Onhan siinä sentään tuo mankikone ja runko perustuu kanssa samaan rakenteeseen, että jos pilkkua viilataan...
E: Onhan se vähän bugisen näköinen, ku tuo pilotti on ulkopuolelta todella tumman sininen ja sisäpuolelta räikeän oranssi.


Kameramies kusi nuo kuvat, joten ylempi kuva on napattu videolta, sen takia täynnä rakeita. Alempi kuva on otettu niin perkeleen kaukaa, ettei siitäkään saa selvää. Ja myös semmoinen seikka, että enhän mä oikeasti osaa keulia, mutta nää kuvat on tän päivän treenisessioista.
Jos olen nyt ollut tuhma ja laittanut sopimatonta sisältöä (= krossimopetia mankipuolelle) niin arvoisat sääntölakien valvojat saavat poistaa.
Onhan siinä sentään tuo mankikone ja runko perustuu kanssa samaan rakenteeseen, että jos pilkkua viilataan...
E: Onhan se vähän bugisen näköinen, ku tuo pilotti on ulkopuolelta todella tumman sininen ja sisäpuolelta räikeän oranssi.
Viimeksi muokannut MB93, 06.03.2011 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Action- kuvat
Ja nokka nousee
Katoin ekana, et siulla on hirveesti jotain kasseja tossa matkassa, mut taitaakin olla vaan takki auki 
Re: Action- kuvat
Mää taas repesin kääkän kommentille. 
-
toppppppsu
- Moderaattori
- Viestit: 1362
- Liittynyt: 19.11.2009 20:58
- Paikkakunta: Rauma
Re: Action- kuvat
perkele että toi monkibomber ossaa olla kyl häjyn näköne!
tru bombar
tru bombar
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Re: Action- kuvat
Hiljaa siellä. Väkisinkin näyttää typerältä ku näin iso jätkä istuu pienen menopelin päällä.
Ja mikä pomperi? Enhän mä osaa ees keulia, toisin ku vaikka toi Topppsu tosa ylempänä.
Ja mikä pomperi? Enhän mä osaa ees keulia, toisin ku vaikka toi Topppsu tosa ylempänä.


