Action- kuvat

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Astar »

Kuva
onde
Viestit: 563
Liittynyt: 29.08.2009 14:04

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja onde »

Komee kuva (Y) , ollu nopee kameramies :D
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Sama ku Juziii:lla, eli yritystä ja ens kesänä tempuntoivossa : D (Tarkotus ois siis manki hankkia taasen)

Kuva
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
mikkk0
Viestit: 84
Liittynyt: 01.07.2010 20:07
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja mikkk0 »

jotai yritystä
Liitteet
30647_120143094677014_100000439733590_195390_8237836_n.jpg
Honda monkey-76-89-92
jincheng monkey 04
abduul
Viestit: 82
Liittynyt: 06.04.2009 18:00

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja abduul »

Hyvä topic (Y) kuvapläjäys
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Riku
Viestit: 369
Liittynyt: 29.11.2009 17:53

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Riku »

nättiä settii abduul
zANTTUj
Viestit: 252
Liittynyt: 23.11.2009 22:33

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja zANTTUj »

3 kuva abduulilla nätti (Y) jotenkin jännä :D
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Astar »

Pari lisää
Kuva
Kuva
70M1
Viestit: 358
Liittynyt: 21.06.2010 17:34
Paikkakunta: Tornio

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja 70M1 »

Hienoa settiä astar (Y)
-
onde
Viestit: 563
Liittynyt: 29.08.2009 14:04

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja onde »

On komeeta settiä abduulilta ja astarilta (Y)
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Komeeta settiä ja hienot mankit! (Y)
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Juziiii
Viestit: 107
Liittynyt: 30.11.2010 14:58

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Juziiii »

Maugasta!! ,D
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Yritin joskus iskeä kameramiestä.. Harmi ku ei löytyny ku tuo yks kuva. Ehkä kesällä sitten taas jotain jännempää kuvaa ku vaan perse penkillä ajelemista.
Kuva
Scaleo1
Vip-käyttäjä
Viestit: 517
Liittynyt: 01.11.2009 22:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Scaleo1 »

Komee kuva. Minä olen tuolla taustalla puna-valko-musta skootterilla :mrgreen:
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Atte24
Moderaattori
Viestit: 384
Liittynyt: 15.08.2010 14:37
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Atte24 »

Kuva

Kuuhun lähdössä. Rakettina toimi 110cc kone. Jännä keulia tolla +13 takahaarukal ja 60cm keulal, perse meinaa hieman korkeella :lol:
Honda monkey -80, -82, -84x2, -87x3, -89x2, -90, -92 EX: 82,82,88roth,89roth
Honda Dax ST70 -73,-73 & -74 Candy Ruby Red + -73 sapphire blue
Honda CB350 -72
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Tosi siisti kuva, tosiaan ihankun kuuhun menossa :lol:
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
seppo96
Viestit: 189
Liittynyt: 15.04.2009 17:52
Paikkakunta: lahti

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja seppo96 »

Paras topic 8) Mull ei oo ku yks kuva laittaa tänne :?
Kuva
Jossai vaihees vois ottaa vähä parempaa :think:
Kääkkä
Vip-käyttäjä
Viestit: 1470
Liittynyt: 22.05.2010 23:48
Paikkakunta: LPR

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Kääkkä »

seppo96 kirjoitti:Paras topic 8) Mull ei oo ku yks kuva laittaa tänne :?
Joo!! itelläni ei ole vielä yhtään keke kuvaa missään :lol: Nooh, enskesänä sitten :D
Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis M. Maliniemi
Kuvia: http://www.flickr.com/photos/kaakka/
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Eipähän multa löydy kewlkuvia med manki, mutta tänään saatiin muutama aksöön-foto med krossi:

Kuva

Kuva

Kameramies kusi nuo kuvat, joten ylempi kuva on napattu videolta, sen takia täynnä rakeita. Alempi kuva on otettu niin perkeleen kaukaa, ettei siitäkään saa selvää. Ja myös semmoinen seikka, että enhän mä oikeasti osaa keulia, mutta nää kuvat on tän päivän treenisessioista.

Jos olen nyt ollut tuhma ja laittanut sopimatonta sisältöä (= krossimopetia mankipuolelle) niin arvoisat sääntölakien valvojat saavat poistaa.

Onhan siinä sentään tuo mankikone ja runko perustuu kanssa samaan rakenteeseen, että jos pilkkua viilataan...

E: Onhan se vähän bugisen näköinen, ku tuo pilotti on ulkopuolelta todella tumman sininen ja sisäpuolelta räikeän oranssi.
Viimeksi muokannut MB93, 06.03.2011 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kääkkä
Vip-käyttäjä
Viestit: 1470
Liittynyt: 22.05.2010 23:48
Paikkakunta: LPR

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Kääkkä »

Ja nokka nousee 8) Katoin ekana, et siulla on hirveesti jotain kasseja tossa matkassa, mut taitaakin olla vaan takki auki :lol:
Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis M. Maliniemi
Kuvia: http://www.flickr.com/photos/kaakka/
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Mää taas repesin kääkän kommentille. :mrgreen:
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Mää itteasias katoin samaa aluks :D
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Kuva
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja Jakke »

perkele että toi monkibomber ossaa olla kyl häjyn näköne! (Y)
tru bombar
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Action- kuvat

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Hiljaa siellä. Väkisinkin näyttää typerältä ku näin iso jätkä istuu pienen menopelin päällä.

Ja mikä pomperi? Enhän mä osaa ees keulia, toisin ku vaikka toi Topppsu tosa ylempänä.
Vastaa Viestiin