ei taia kyllä olla ensimmäinen vika mistä poliisit valittas
12v sähköt
Re: 12v sähköt
mulla ei töötti toimi vaikka manki käynnissä. kuuluu vaan pieni ääni
olisko se rikki vaan?
mulla on ihan normi sähköt mut piti tosta töötistä kans sanoo
se nimittäin ei toimi mitenkään muuten kun ajaessa ja pienestä äänestä suurenee aina kaasun mukaan, eli kun käännän kaasua ääni voimistuu ja kun löysään kaasun kokonaan niin se loppuu
ja jos kaasun vetää aivan täysille niin töötti hiljenee.
ja sitteku keskikaasulla niin piiiiiiiiiiip 
jeah. jossen sitä laita ja saan joskus ton katsastukseen ja valittaa ni sanon et toimii vaa ajaes 
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=7785
Meneenkö mankiin? Jos ei, niin voisko joku pistää linkin, et mikä tuolta scatterilta sopis mankiin?
Meneenkö mankiin? Jos ei, niin voisko joku pistää linkin, et mikä tuolta scatterilta sopis mankiin?
Mulla taitaa olla tommonen (en ole täysin varma) ja hyvin on pelannut. Menee suoraan mankin vakiopistokkeeseen.
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3671
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3671
Voisko joku sanoo varmasti, pitäs varmaanki huomenna tilata, ja ois kiva saada oikea. 
Tuo jonken lähettämä käy mankiin
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
Mulla on ainakin erehdyttävästi samannäköinen ellei sama tasaaja, emc:ltä aikanaan ostettu. 12V vaihtovirtaa sillä saa aikaiseksi, eli akusta pitää luopua. Eikä sovi suoraan töpseliinkään, ei tietty ole vaikea laittaa sopimaan, pari liitintä ja se oli siinä.Pwee kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=7785
Mutta tietysti tuo Jonken oma on kaikin puolin parempi kun kerta sopii, itse ostaisin sen jos olisi vielä tasaajalle tarvetta
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Ihan 100% varmasitkko käy toi mihin Jonke pisti linkin? Jos sitä ostais itekki.
sehän sano että se menee. ainaki motorpowerin 12v on just saman näkönen 
Voittehan te pyytää kuvaa tuosta liitinpuolesta. Ite tosiaan ostin Peugeotteja huoltavasta liikkeestä purkuosista tommosen tasaajan ja suoraanhan se passas mankiin. Eli 90% todennäköisyydellä itselläni on tommonen Speed Fightin tasaaja.
Tämä sopii ihan suoraan ja ei ole kalliskaan. Itekkin ostin mankiin scatterin purkumoposta(juuri samanlainen panthera) jännitteensäätimen. 
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
Voiskohan ton regun muute tehdä itse?
Osat tulis todennäkösesti maksamaan enemmän kun tuon 10 e. Tai vaikka osat saisikin halvalla niin kyllä siinä saa aika paljon vaivaa nähdä jos toimivan tasaajan meinaa värkätä itse. Ja siinä riskeeraa sähköjärjestelmän kokonaisuudessaan samalla, mikä sitten taas tulee tosi kalliiksi.
Tasasuuntaimen tekemiseen on/oli ohjeet monkeyfeverissä, mutta noissa kaikissa mankin töpseliin sopivissa tasaajissa on sekin kyllä valmiina...
En suosittele tekemään tasaajaa itse, sanotaan vaikka näin
Tasasuuntaimen tekemiseen on/oli ohjeet monkeyfeverissä, mutta noissa kaikissa mankin töpseliin sopivissa tasaajissa on sekin kyllä valmiina...
En suosittele tekemään tasaajaa itse, sanotaan vaikka näin
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Jännitteentasaajan saa tehtyä itse asiassa hyvinkin helposti, Tyristorilla katotaan vaihesyöttöä.
Eli tyristorin hilalle ohjataan virta 14.4V zenerdiodin kautta. Luultavasti alle 10e ei noita osia saa mutta eipä kyllä kalliimpiakaan ole. Jos valmiina ostaa jää paitsi rakentelun viehätyksestä
Eli tyristorin hilalle ohjataan virta 14.4V zenerdiodin kautta. Luultavasti alle 10e ei noita osia saa mutta eipä kyllä kalliimpiakaan ole. Jos valmiina ostaa jää paitsi rakentelun viehätyksestä
Valmiin osan ostamalla jää paitsi rakentelun viehätyksestä, mutta toisaalta pääsee huomattavasti helpommalla! (4 stroke 4 ever)
Tämä ei välttämättä aivan tänne kuulu, mutta onkohan kenellekään tietoa, että missä järjestyksessä johdot kytkentään regulaattoriin? Ja tiedän sen, että voisin itsekkin katsoa missä järjestyksessä ne kytketään, mutta ongelmana onkin se, ettei minulla regulaattoria ole ennen ollut, ja nyt sitä olen kytkemässä.
Mulla kerran sama ongelma.No sillä siitä selvis ku laitto johot johonki ja testas
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
Ostakaa multa tommonen scatterin 12v regulaattori!
Karppaq kirjoitti:Tämä ei välttämättä aivan tänne kuulu, mutta onkohan kenellekään tietoa, että missä järjestyksessä johdot kytkentään regulaattoriin? Ja tiedän sen, että voisin itsekkin katsoa missä järjestyksessä ne kytketään, mutta ongelmana onkin se, ettei minulla regulaattoria ole ennen ollut, ja nyt sitä olen kytkemässä.
Millasta tasaajaa oot kytkemässä?
Valmiin osan ostamalla jää paitsi rakentelun viehätyksestä, mutta toisaalta pääsee huomattavasti helpommalla! (4 stroke 4 ever)
Minulla on vanhanmallin mankiin odottamassa moottorikelkan 12v yksjohtonen tasaaja ja johot teen kans uudet 2,5mm ja 4mm johosta,ei ainakaan luulis ahistavan 
no ei varmastikkaan,ku omakotitalojen sähköasennuksis käytetään yleensä 1,5 neliömillimetristä 10 ampeerin sulakkeelle ja 2,5 neliömillimetristä 16 ampeerin sulakkeelle 
HONDA Manki-91
kulkee:n.60 km/h
Regsu 50
huiput lievässä alamäessä 67,5 km/h
kulkee:n.60 km/h
Regsu 50
huiput lievässä alamäessä 67,5 km/h
Varman päälle teen oman mankin
Minkähän kokonen sulake ois sopiva noille 12v sähköille?
Minkähän kokonen sulake ois sopiva noille 12v sähköille?
vakiohan siinä pelaa