Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Risee
Viestit: 94
Liittynyt: 07.04.2008 23:12
Paikkakunta: Kitee

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Risee »

patentoin venttiilinvarrenkumin kiinnityskuppia ;) nyt luulis pysyvän paikallaan..
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Apes
Viestit: 320
Liittynyt: 14.09.2006 17:50

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Apes »

Hitsasin koulussa vakioputken kunnolliseksi, laitoin sen paikalleen (tehari oli aiemmin), vaihdoin 16mm Dellorton vakio-Keihiniin ja otin ohittimen pois. Pitkästä aikaa mukavat vakioäänet :) Ja kyllä on laiskempi nyt, nelosvaihteen keulinta on erittäin vaikeaa :D
Välityksiä en vaihtanut, 16/38 pysyy, onpahan nyt pienempi kulutus. :P
JÄBIKKÄ
Viestit: 41
Liittynyt: 11.12.2007 17:38
Paikkakunta: Hakojärvi

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja JÄBIKKÄ »

uutta putkee rupesin tossa väsämään. Hyvällä säkällä jo huommenna pääsee kokeileen (Y)
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Kaasua!
Viestit: 270
Liittynyt: 30.12.2006 17:44
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

Mieki vaihdoin tänää takakumin ku tuli noi osat englannista.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
zemz
Viestit: 101
Liittynyt: 25.03.2008 19:24

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja zemz »

Kaasarin kanssa hiukan pelleilin ja heitin tarakan takaisin kiinaan :lol: tulevan kekeraudan tieltä.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Bati
Viestit: 122
Liittynyt: 26.08.2006 10:36

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Bati »

Pesin mopon ja sen jälkeen vaidoin kanteen hieman tiivisteitä, kun öljyä vuosi.
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477
Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

Purkasin osiin. Ensi viikolla olis tarkoitus käydä vähän maalailemaan yms.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Kaasua!
Viestit: 270
Liittynyt: 30.12.2006 17:44
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

sorvasin, prässäsin, hitsasin uuden emäputken hopperin keulaan.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
zemz
Viestit: 101
Liittynyt: 25.03.2008 19:24

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja zemz »

Kohta laittaamaan maalatut osat takaisin kiinni.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja HPT »

imukaulaa tässä tiistaista asti tehnyt. vielä pitäis leikata laipat muotoonsa, porata niiden reiät 15millisiksi ja hitsata osat kiinni.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Bati
Viestit: 122
Liittynyt: 26.08.2006 10:36

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Bati »

Tarkistin venttiilien välykset, vaihdoin öljyt 10w-40 -> 20w-50
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Ostin hetki sitten 125cc myllyn toiseen manaan, mutta se ei ole vielä läheskään valmis, niin ajattelin testata sitä vähäsen tuossa toisessa mankissani.
Tänään sain kiinni. Kyllä vääntää ja kiihtyy, keulii ainakin mukavasti kaasusta joka vaihteella.. Ylemmillä kierroksilla alkaa paukkumaan, täytyy katsella vielä illemmalla sitä.. :roll:
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Sovelsin Solifer Exportin penkin mankiin.
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja HPT »

kuvaa?

tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Kikles »

HPT kirjoitti:kuvaa?

tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...
Otin sen jo pois koska oli paska istua.
Laitan myöhemmin kiinni uudestaan, sitten kun on saanut uuden päällisen ja sisustan.
Pesinkin sen äsken.
JÄBIKKÄ
Viestit: 41
Liittynyt: 11.12.2007 17:38
Paikkakunta: Hakojärvi

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja JÄBIKKÄ »

tein tossa ajankuluksi imukaulan 20mm PHBG varten ja maalasin ohjaustangon.
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Risee
Viestit: 94
Liittynyt: 07.04.2008 23:12
Paikkakunta: Kitee

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Risee »

tein takahaarukan +8cm, palkkirungosta :) krominen
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
tmpi
Viestit: 52
Liittynyt: 30.05.2008 16:16
Paikkakunta: torneå

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja tmpi »

sain vihdoin etulätkän kopan auki. Kiinalaiset olivat viisaasti laittaneet sen niin että sitä ei saa kunnolla pois vaan runko on tiellä. Samalla pesin ja rasvasin ketjut ja etulätkän.
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?
zemz
Viestit: 101
Liittynyt: 25.03.2008 19:24

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja zemz »

Tässä nämä viimepäivät olen väsäillyt huggerlokaria mankiin ja ainakin omasta mielestä ihan hieno tulossa. Kiinnikkeet on tosin vielä hiukan keskeneräset...
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Risee
Viestit: 94
Liittynyt: 07.04.2008 23:12
Paikkakunta: Kitee

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Risee »

tmpi kirjoitti:sain vihdoin etulätkän kopan auki. Kiinalaiset olivat viisaasti laittaneet sen niin että sitä ei saa kunnolla pois vaan runko on tiellä. Samalla pesin ja rasvasin ketjut ja etulätkän.
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?
mistä etulätkästä puhut? :shock:
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
tmpi
Viestit: 52
Liittynyt: 30.05.2008 16:16
Paikkakunta: torneå

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja tmpi »

Risee kirjoitti: mistä etulätkästä puhut? :shock:
Siis etumainen vetoratas.
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

oli kyllä hyvin selitetty :D
mut kyllä se heiluu vaikka on kiinni..
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477
Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

Hioin runkoa, poistin maalia osista yms. paskaa.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Velho
Moderaattori
Viestit: 408
Liittynyt: 05.06.2008 12:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Viesti Kirjoittaja Velho »

kaasari tuli putsattua.
Vastaa Viestiin