Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
patentoin venttiilinvarrenkumin kiinnityskuppia
nyt luulis pysyvän paikallaan..
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Hitsasin koulussa vakioputken kunnolliseksi, laitoin sen paikalleen (tehari oli aiemmin), vaihdoin 16mm Dellorton vakio-Keihiniin ja otin ohittimen pois. Pitkästä aikaa mukavat vakioäänet
Ja kyllä on laiskempi nyt, nelosvaihteen keulinta on erittäin vaikeaa 
Välityksiä en vaihtanut, 16/38 pysyy, onpahan nyt pienempi kulutus.
Välityksiä en vaihtanut, 16/38 pysyy, onpahan nyt pienempi kulutus.
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
uutta putkee rupesin tossa väsämään. Hyvällä säkällä jo huommenna pääsee kokeileen 
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Mieki vaihdoin tänää takakumin ku tuli noi osat englannista.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Kaasarin kanssa hiukan pelleilin ja heitin tarakan takaisin kiinaan
tulevan kekeraudan tieltä.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Pesin mopon ja sen jälkeen vaidoin kanteen hieman tiivisteitä, kun öljyä vuosi.
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Purkasin osiin. Ensi viikolla olis tarkoitus käydä vähän maalailemaan yms.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
sorvasin, prässäsin, hitsasin uuden emäputken hopperin keulaan.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Kohta laittaamaan maalatut osat takaisin kiinni.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
imukaulaa tässä tiistaista asti tehnyt. vielä pitäis leikata laipat muotoonsa, porata niiden reiät 15millisiksi ja hitsata osat kiinni.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Tarkistin venttiilien välykset, vaihdoin öljyt 10w-40 -> 20w-50
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Ostin hetki sitten 125cc myllyn toiseen manaan, mutta se ei ole vielä läheskään valmis, niin ajattelin testata sitä vähäsen tuossa toisessa mankissani.
Tänään sain kiinni. Kyllä vääntää ja kiihtyy, keulii ainakin mukavasti kaasusta joka vaihteella.. Ylemmillä kierroksilla alkaa paukkumaan, täytyy katsella vielä illemmalla sitä..
Tänään sain kiinni. Kyllä vääntää ja kiihtyy, keulii ainakin mukavasti kaasusta joka vaihteella.. Ylemmillä kierroksilla alkaa paukkumaan, täytyy katsella vielä illemmalla sitä..
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Sovelsin Solifer Exportin penkin mankiin.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
kuvaa?
tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...
tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Otin sen jo pois koska oli paska istua.HPT kirjoitti:kuvaa?
tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...
Laitan myöhemmin kiinni uudestaan, sitten kun on saanut uuden päällisen ja sisustan.
Pesinkin sen äsken.
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
tein tossa ajankuluksi imukaulan 20mm PHBG varten ja maalasin ohjaustangon.
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
tein takahaarukan +8cm, palkkirungosta
krominen
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
sain vihdoin etulätkän kopan auki. Kiinalaiset olivat viisaasti laittaneet sen niin että sitä ei saa kunnolla pois vaan runko on tiellä. Samalla pesin ja rasvasin ketjut ja etulätkän.
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Tässä nämä viimepäivät olen väsäillyt huggerlokaria mankiin ja ainakin omasta mielestä ihan hieno tulossa. Kiinnikkeet on tosin vielä hiukan keskeneräset...
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
mistä etulätkästä puhut?tmpi kirjoitti:sain vihdoin etulätkän kopan auki. Kiinalaiset olivat viisaasti laittaneet sen niin että sitä ei saa kunnolla pois vaan runko on tiellä. Samalla pesin ja rasvasin ketjut ja etulätkän.
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Siis etumainen vetoratas.Risee kirjoitti: mistä etulätkästä puhut?
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
oli kyllä hyvin selitetty
mut kyllä se heiluu vaikka on kiinni..
mut kyllä se heiluu vaikka on kiinni..
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Hioin runkoa, poistin maalia osista yms. paskaa.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
kaasari tuli putsattua.