Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
Mannekyyri
- Viestit: 197
- Liittynyt: 18.11.2008 18:22
- Paikkakunta: Saarijärvi
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
n. 600€ kun laitettiin se motti kii...
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Ekalla mankilla tein n. 400e tilit
ostin sen 370e pistin joku 250e~ ja möin 1000e
Ja nyt on 2 monkia projuvaiheessa ja niihin yhteensä menny vähä vajaa 900.
Monse on masiina!
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
mopo makso 700€ sitten kaikki osat nii sellanen 500€ 
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Hrrr, pelottaa edes ajatella kuinka paljon. Ainakin nelinumeroinen summa on ja nousee koko ajan. 
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
joku 300e
. eikä mankit mitää talvi renkaita tarvi.
satasta kulkeva manki aiheuttaa traumoja pv ajajille.
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
~700€ se sillon maksoi. Tais olla vuotta 2002?
Ja kulutusosiin mennyt varmaan jotain pari sataa, jos sitäkään.

Ja kulutusosiin mennyt varmaan jotain pari sataa, jos sitäkään.

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Projektiin mennyt ihan liikaa suoraan sanoen, 2000e

Ahdin määrää tahdin
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Holappis kirjoitti:Projektiin mennyt ihan liikaa suoraan sanoen, 2000e![]()
voi jumankauta!
itselläni no mennyt noin 700e ja mnaki maksoi 350e ja sain sen takia niin halvalla kun myyjä oli mun siskon kummimies..
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Omaan projuun menny kans n. 2000e 
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Nt tähän asti on mennyt vähän yli 300, mutta heti ku rahaa ni uusia tilauksia tekemään 
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Huh,ite en uskalla edes laskea. 
-
komentaja6666
- Viestit: 186
- Liittynyt: 14.07.2008 20:30
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Ihan turhan paljon siihen on uponnut. Itse mopo maksoi 600e. Mopo-osasta tuli 60e tilaus, moposopista 40e ja muualta ostettuja juttuja on tarpeellisia 95e. Sitten on vielä tarpeettomana kamaa 210e eestä joista pitäs päästä eroon. Ja huollossa meni kerran 80e.
Eli yhteensä 875e jos ylimäärästä kamaa ei lasketa. Pikkasen liikaa on menny kun käy ikkunasta kattelemassa pihalla olevaa lopputulosta.
Eli yhteensä 875e jos ylimäärästä kamaa ei lasketa. Pikkasen liikaa on menny kun käy ikkunasta kattelemassa pihalla olevaa lopputulosta.
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Liikaa... Mopo ilmaiseksi iskän työkaverilta vuonna 2000,
2002: 1500mk
2004: 500€ (Sillon meni melkein koko kytkinpuoli
)
2006: 130€ (Kilvityshuolto)
2007: 350€ (Viriosia)
2008: 150€ (Rattaita, iskarit ja tulppia
)
2009: 390€ (Fude 110cc, sivukoppa, rattaita, maalia)
2002: 1500mk
2004: 500€ (Sillon meni melkein koko kytkinpuoli
2006: 130€ (Kilvityshuolto)
2007: 350€ (Viriosia)
2008: 150€ (Rattaita, iskarit ja tulppia
2009: 390€ (Fude 110cc, sivukoppa, rattaita, maalia)
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Miten sait 500e tuhlattua pelkkään kytkinpuoleen?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Kytkimen on täytynyt lentää jo jonkun verran rajummin kun mulla.
viewtopic.php?f=4&t=2134&start=80
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Tosta devilist ei tie puhuuko totta tost kytkin puolest
Veikkaan että puhuu palturia
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Tällä hetkellä ~1000€.
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Samaa mieltä kanssasi... Ja samalla linjalla jatketaan kun nyt aloitin kunnostuksen...hondaZ50 kirjoitti:liikaa
Manki -90
-72cc
-18mm dellorto
-Gianellin tehoputki
-72cc
-18mm dellorto
-Gianellin tehoputki
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
En edes viitti muistella miten paljon mut veikkaisin jotai lähemmäs ~1000€ mukaan lukien mopo uutena
Ja lisää tulee varmasti vielä menemään 
Monkeyt.net vanki numero 1005
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Persarvio pebarissa olis 1000e ostettu ja osaa laitettu ehkä 400e...
Plus sakot+verot 603.39e...
Plus sakot+verot 603.39e...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
eka manki makso 1200€ ihana orkkis mistä erehdyin luopumaan ja nykynen 800€, niihin ostettu jotain pientä niin ehk 2200€ 
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Onpas paljon mennyt toisten melkeenpä orkkiksiin vehkeisiin
Ite koittanu tehdä suht paljon ite osia tuohon projektiin, niin suht vähällä päässyt.
-> Sen 1000e mennyt kans.
-> Sen 1000e mennyt kans.