Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Mannekyyri
Viestit: 197
Liittynyt: 18.11.2008 18:22
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Mannekyyri »

n. 600€ kun laitettiin se motti kii...
klausssi
Viestit: 244
Liittynyt: 29.07.2008 23:37

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja klausssi »

Ekalla mankilla tein n. 400e tilit ;) ostin sen 370e pistin joku 250e~ ja möin 1000e 8) Ja nyt on 2 monkia projuvaiheessa ja niihin yhteensä menny vähä vajaa 900.
Monse on masiina!
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Astar »

mopo makso 700€ sitten kaikki osat nii sellanen 500€ (Y)
sneili
Viestit: 7
Liittynyt: 31.01.2009 19:01

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja sneili »

Hrrr, pelottaa edes ajatella kuinka paljon. Ainakin nelinumeroinen summa on ja nousee koko ajan. :?
hondalife
Viestit: 27
Liittynyt: 24.02.2009 16:30
Paikkakunta: japani

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja hondalife »

joku 300e :oops:. eikä mankit mitää talvi renkaita tarvi.
satasta kulkeva manki aiheuttaa traumoja pv ajajille.
KuuSiTo
Viestit: 101
Liittynyt: 03.09.2008 19:18

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

~700€ se sillon maksoi. Tais olla vuotta 2002?

Ja kulutusosiin mennyt varmaan jotain pari sataa, jos sitäkään.

Kuva
Holappis
Viestit: 540
Liittynyt: 06.11.2007 20:31
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Holappis »

Projektiin mennyt ihan liikaa suoraan sanoen, 2000e :oops: :roll:
Ahdin määrää tahdin
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Holappis kirjoitti:Projektiin mennyt ihan liikaa suoraan sanoen, 2000e :oops: :roll:

voi jumankauta! :D Mä en ymmärrä miten oot saanu 2000e mankiis.::D


itselläni no mennyt noin 700e ja mnaki maksoi 350e ja sain sen takia niin halvalla kun myyjä oli mun siskon kummimies..:D
zaku
Vip-käyttäjä
Viestit: 375
Liittynyt: 12.08.2007 12:49
Paikkakunta: Äetsä

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja zaku »

Omaan projuun menny kans n. 2000e :roll:
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Nt tähän asti on mennyt vähän yli 300, mutta heti ku rahaa ni uusia tilauksia tekemään (Y)
Gas, grass or ass. No one rides for free
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

Huh,ite en uskalla edes laskea. :mrgreen:
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
komentaja6666
Viestit: 186
Liittynyt: 14.07.2008 20:30

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja komentaja6666 »

Ihan turhan paljon siihen on uponnut. Itse mopo maksoi 600e. Mopo-osasta tuli 60e tilaus, moposopista 40e ja muualta ostettuja juttuja on tarpeellisia 95e. Sitten on vielä tarpeettomana kamaa 210e eestä joista pitäs päästä eroon. Ja huollossa meni kerran 80e.

Eli yhteensä 875e jos ylimäärästä kamaa ei lasketa. Pikkasen liikaa on menny kun käy ikkunasta kattelemassa pihalla olevaa lopputulosta. :think:
jojjo
Viestit: 476
Liittynyt: 10.11.2008 16:32

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja jojjo »

liikaa... :D
Osmo_
Moderaattori
Viestit: 1478
Liittynyt: 29.03.2009 18:08
Paikkakunta: Huittinen/Ilmajoki

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Liikaa... Mopo ilmaiseksi iskän työkaverilta vuonna 2000,
2002: 1500mk
2004: 500€ (Sillon meni melkein koko kytkinpuoli :roll: )
2006: 130€ (Kilvityshuolto)
2007: 350€ (Viriosia)
2008: 150€ (Rattaita, iskarit ja tulppia :P )
2009: 390€ (Fude 110cc, sivukoppa, rattaita, maalia)
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Miten sait 500e tuhlattua pelkkään kytkinpuoleen?
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

Kytkimen on täytynyt lentää jo jonkun verran rajummin kun mulla. :D viewtopic.php?f=4&t=2134&start=80
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
jjeppee
Viestit: 89
Liittynyt: 28.12.2008 22:06
Paikkakunta: Huittinen

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja jjeppee »

Tosta devilist ei tie puhuuko totta tost kytkin puolest :roll: Veikkaan että puhuu palturia
Tomppp4
Viestit: 250
Liittynyt: 01.02.2009 11:22
Paikkakunta: Kotka

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Tomppp4 »

Rahaa on menny "abaut" 500e
Made In Japan<3
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

liikaa :roll:
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Pekko
Viestit: 517
Liittynyt: 13.06.2007 12:18
Paikkakunta: Lohja

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Pekko »

Tällä hetkellä ~1000€.
HM90
Viestit: 22
Liittynyt: 06.11.2007 17:25
Viesti:

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja HM90 »

hondaZ50 kirjoitti:liikaa :roll:
Samaa mieltä kanssasi... Ja samalla linjalla jatketaan kun nyt aloitin kunnostuksen...
Manki -90
-72cc
-18mm dellorto
-Gianellin tehoputki
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

En edes viitti muistella miten paljon mut veikkaisin jotai lähemmäs ~1000€ mukaan lukien mopo uutena 8) Ja lisää tulee varmasti vielä menemään :?
Monkeyt.net vanki numero 1005
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja HPT »

Persarvio pebarissa olis 1000e ostettu ja osaa laitettu ehkä 400e...

Plus sakot+verot 603.39e...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Goofyz
Viestit: 77
Liittynyt: 01.04.2008 16:25
Paikkakunta: Sastamala

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Goofyz »

eka manki makso 1200€ ihana orkkis mistä erehdyin luopumaan ja nykynen 800€, niihin ostettu jotain pientä niin ehk 2200€ :think:
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Onpas paljon mennyt toisten melkeenpä orkkiksiin vehkeisiin :shock: Ite koittanu tehdä suht paljon ite osia tuohon projektiin, niin suht vähällä päässyt.
-> Sen 1000e mennyt kans.
Vastaa Viestiin