Oon moottoria jonka hommasin paripäivää sitte nii alkanu korjaamaan vaikka siinä ei pitänyt olla vikaa kun myyjä sano että paikalle vaan ja ajamaan..
No sitte se tuli ja avasin sen kattoakseni että kaikki on kunnossa..
Sitten kun olin saanut kytkimen kopan irti niin eiköhän siellä ollu jotai hammasrattaan palasia.
avasin koko koneen ja niin oli 1 vaihteen ratas hajalla ja magneeton puolimmainen lohko halennu sieltä käynnistyspolkimen alta.
Onneks mulla oli varastossa yks mankin kopio kone osina joten sain siitä sen rattaan ja pienellä säätämisellä se onnistu hyvin. Oon sen verran kummiski aukonu noita mankin koneita että tunnen ne kyllä.
Pohjamaaleissa olevat osat vien luultavasti tuntemalleni maalaajalle myöhemmin.
Tilattuja osia pitäis tulla ensviikon aikana joista laitan myös kuvia sitten.
E: Aloitusviesti päivitetty
E: Aloitusviesti päivitetty
E: Aloitusviesti päivitetty
E: Aloitusviesti päivitetty
E: Aloitusviesti päivitetty