Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Ettii varmaan sellasta katkaisiaa on/off rajotin. Sellaistahan ei saisi olla. Hyi teitä!
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Juurikin näin, muotolin vähän huonosti tekstin.Zapperslam kirjoitti: vai et ne etti sen ohittajaa et kulkis lujempaa?
kyl ne on mullakin lähteny muutaman kerran perään, mut kun ajelee liikenne rajoitusten mukaan, niin eivät oo välittäneet sen enempää,tai sit vaan kattovat että iso mies ajaa mankilla ja naureskelevat partaansa vaikka varmaan näkyy kauas tehoputki, motorpowerin alakautta tuleva
SE SE OLIKIN !
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Joo tääl Jalasjärvelläki ihan kiitettävästi nuota motoristia menee:D ja poliisejaki kyllä..
Poliisit tulee paikalle ja puolet joukosta lähtee pakoon, leikkikenttä täynnä rikottuja pulloja, tölkkejä ja roskaa.
M = minä, P= poliisit. J= joku toinen. (kaikilla viritetty mopo, ja niillä jotka eivät aja, reppu täynnä juomia.
)
P: Jahas, mitäs täällä tehdään, ja miksi nuo toiset juoksivat pakoon.
M: Vietetään iltaa.
P: Taidetaan olla seurakunnan miehiä kun tässä kirkon leikkikentällä ollaan.
J: Tottakai!
P: Aha, no se on kuitenkin sen verran vaarallista touhua tuo lasipullojen heittely, että lapset voivat satuttaa itsensä.
....
M: Niin, no ei me olla roskattu.
P: No, huonompi teille kun ette lähtenyt juoksemaan, siivotkaas tuo kenttä.
---------------- siinä sitten siivottiin. Ja poliisit löys jonkun kypärän ja vei sen pois. Kun ei omistaja suostunut hakemaan ku oli kännissä ja pelkäsi poliiseja.
Kyllä se auttaa kun rennosti jää niitten kanssa asiallisesti puhumaan, ei meinaan tarkistanut reppua.
M = minä, P= poliisit. J= joku toinen. (kaikilla viritetty mopo, ja niillä jotka eivät aja, reppu täynnä juomia.
P: Jahas, mitäs täällä tehdään, ja miksi nuo toiset juoksivat pakoon.
M: Vietetään iltaa.
P: Taidetaan olla seurakunnan miehiä kun tässä kirkon leikkikentällä ollaan.
J: Tottakai!
P: Aha, no se on kuitenkin sen verran vaarallista touhua tuo lasipullojen heittely, että lapset voivat satuttaa itsensä.
....
M: Niin, no ei me olla roskattu.
P: No, huonompi teille kun ette lähtenyt juoksemaan, siivotkaas tuo kenttä.
---------------- siinä sitten siivottiin. Ja poliisit löys jonkun kypärän ja vei sen pois. Kun ei omistaja suostunut hakemaan ku oli kännissä ja pelkäsi poliiseja.
Kyllä se auttaa kun rennosti jää niitten kanssa asiallisesti puhumaan, ei meinaan tarkistanut reppua.
totta,kannattaa olla asiallinen niitten kans.. tääläki pyöri aika paljo poliisia 
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Nimenomaan, asiallisuus on puoli helpotusta. Sitä vaan ite meni sillon poliisien kanssa puoliks jotenkin 'shokkiin' ja yritti ensin valehdella jotain pientä että pääsis mahdollisimman nopeasti pois tilanteesta. Ja sitten vielä jotkut pällit sanoo että miksi en lähtenyt karkuun, siis tottakai on hyvät mahdollisuudet lähteä karkuun kun motikka on 5m päässä, itellä ei kypärä kunnolla päässä ja mopo sammuksissa...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Tämän kylän juoppo 17v lopettanut lukion. Tuli laitakariin päin ihan pommilla derbillä, mikään siinä ei toimi, kakkos vaihde ainoastaa, valot pimeenä. Hän oli hörppinyt 16 kaljaa ennen sitä kun lähti tulemaan. Matkalla sattui valkoinen maija vastaan, joten tuuri oli hänen luonaan. Itselle ei mitään kontaktia poliisin kanssa, kun en ollut mopolla 
-
Mannekyyri
täällä kylällä en oo ite nähny poliiseja varmaan 3kuukauteen
kun aina ajetaan täysin laillisesti
koskaan ei kaverin kaa ainakaan asfalttiteitä ajella mankeilla (kaverilla 125cc ja joskus sillä ilman kypäriä 2pääl yms.) 
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Sama juttu mökillä, saa huoletta ajella kavereiden kans kilvettömillä virivehkeillä 
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Mulla noita poliiseja tulee harvase päivä vastaan, kun työ matkaa ajelen, viimeksi toissa päivänä tulin tuomarinkylän abc:lta kohti malmia ni eiköhän valoissa pitänyt olla maija, hiljaa maijan perään ja hiljaa liikkeelle lähtö ja maija perkele käänty tietenkin bussi pysäkille, ajelin edelleen vaki mankin vauhtia, kun käännyin mäkkärille päin ja kattelin taustapeiliin, ei tuu perässä ja hanaa enemmän ja nokka kohti helsingin pitäjän kylää ja sieltä pyörätielle. Kyllähän kyttä varmaan putken näki, mut kun ajeli rauhallisesti niin viittas kinttaalla 
mut ne ainaki onnistu säikyttämään aika perkeleesti taas.
olin tossa toissapäivänä tulossa töistä, sato kaatamalla ja kylmi.. siinä ajoin rauhassa yhellä sillalla ihan 45 kun tiesin että tehovalvontaviikkohan se viahteeks on käynnissä.. ni siitä sillalta sitten pysähdyin valoihin joissa sitten tulikin jonkin aikaa siinä valoissa istuttua. siinä ootellessa vähän kädellä puhdistelen mopoo ja nollailen sigman tietoja. sitten yhtäkkiä siitä takaa rupee pillit soimaan, säikähin iha sikana jo siinä vaiheessa jo siks kun en ollu tajunnu mitään hälytysajoneuvoa siinä lähellä ja ne yhtäkkiä vaan laitto siinä ihan mun takana pillit päälle.. sit siinä ihmettelen et mitä vi*tua tapahtuu ja katoinkin siinä ihmeissäni oikeelle sihen pyörätielle niin maijahan se siihen pomppas mun viereen pillit päällä. no siinä jo ajattelin että voi perkules eiku mopo sammuksiin ja korttia esille. mutta ei.
onneks eivät minun perässäni olleet. siinä vaan jalkakäytävällä vähän aikaa tuijottivat mun moppea ja jatkovat matkaa kovasti kiiihdytäen.
sitten siinä aamulla vielä kaks boksia tuli vastaan samalla tiellä viiden minsan väliin, onneks ajelin ihan rauhassa laillisia nopeuksia. aina mulle sattuu näitä läheltäpiti/ turhia säikähystapauksia, mikseivät vaan suoraan voi pysäytää kunnolla
sitten siinä aamulla vielä kaks boksia tuli vastaan samalla tiellä viiden minsan väliin, onneks ajelin ihan rauhassa laillisia nopeuksia. aina mulle sattuu näitä läheltäpiti/ turhia säikähystapauksia, mikseivät vaan suoraan voi pysäytää kunnolla
Lapsi on terve kun se leikkii,jopa vähän isoimmilakin leluilla..
hiekkalaatikko vain kasvaa ja lelut tulevat suuremmiksi,kalliimmaksi ja vähän vaarallisemmiksi..
Vireinä: 17mm keihin,imukaulan kuri pois,16/40 välit ja homemade tehari..
hiekkalaatikko vain kasvaa ja lelut tulevat suuremmiksi,kalliimmaksi ja vähän vaarallisemmiksi..
Vireinä: 17mm keihin,imukaulan kuri pois,16/40 välit ja homemade tehari..
Jeps kans joskus ajoin aivan rauhassa yleistä tietä ja takana tulee sivariskoda ja laittaa pillit päälle
Ajoin jo tien sivuun mutta eihän ne ny mua ollu pysäyttämäs 
kun mullakin kulukee hyvällä kelillä 70 lue melekein tyyni keli ni ei aina viitti pyörätietä pommittaa, jos on mahollisuus ajella yleisiä teitä, vertahan siinä vaan kerää, mut on se kummiskin sen väärti 
Tänää vedettii kaverijätkän kans kakspääl mun mankil, molemmat ilman kypärii ja laittomal tiellä. Siinä sitte mittaris jotai jiihaaa 55km/h ku yhtäkkii kaartaa sinipukuisten arvostettu auto etee tielle. Meitsi sitte siinä tönii kaverin kyydistä ja pysäyttää semmosel "noni, nyt tässä mennää" -ilmeellä. Kytät ajo vieree ja avas ikkunan ja totes "kaks vaihtoehtoo, toinen teistä kävelee tai sit toi talutetaa kotii. Illanjatkot.." ja lähti vetää. Pikkase naurettii ku just ennen sitä tokasin itsevarmana "tuskin nyt kukaa tulee". Ja siis oli iha yleinen tie, ei mikää mettäpolku tai pieni kylätie.
Oli kyllä asiallinen kyttä, saa kiittää!
Oli kyllä asiallinen kyttä, saa kiittää!
Toiset on luotuja kulkemaan, kun taas toiset on liikkeellä luonnostaan !!
Honda Monkey '89 • JA-620 <3
KTM EXC '08 • WP-801 <3
(Jingcheng puolautomaatti dimmdimm vm?)
http://www.nettimoto.com/ktm/exc/1073721
KTM EXC '08 • WP-801 <3
Päätä nyt jo, oliko se laiton vai yleinen tie 
edt: Hah :d noh itse ainakin käsitin, että autotiellä mennään, odotellessa totuutta...
edt: Hah :d noh itse ainakin käsitin, että autotiellä mennään, odotellessa totuutta...
Viimeksi muokannut orgu, 09.06.2009 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
500 viestiä silkkaa paskaa
Yleinen- ja laiton tie on ihan eriasia. Jos Yama on ollut vaikka kevyenliikenteen väylällä, joka on yleinen mutta laiton mopoilijoille jos siinä ei ole sallittu mopoille lisäkylttiä. Jos tota Orgu meinasit.
Ja nyt vielä tähän loppuun, että ei ihan OT.n puolelle mene, niin tosi rentoja poliiseja olivat
Ja nyt vielä tähän loppuun, että ei ihan OT.n puolelle mene, niin tosi rentoja poliiseja olivat
Kuvia menopeleistä
haha, mä aina kirjotan nii selvästi :DD siis just tolleen tarkotin, et kevyeenliinkenteen väylä muttei mopoille sallittu. Eli siinä mielessä se oli laiton, mut taas yleisellä tarkotin et se tie meni iha ison tien vieressä, et ei mikää pieni mettäpolku missä kerran vuodessa ajaa yks auto. KAto tällee se on ku käyttää sanoja väärin, pahoittelenanapoolis kirjoitti:Yleinen- ja laiton tie on ihan eriasia. Jos Yama on ollut vaikka kevyenliikenteen väylällä, joka on yleinen mutta laiton mopoilijoille jos siinä ei ole sallittu mopoille lisäkylttiä. Jos tota Orgu meinasit.
Toiset on luotuja kulkemaan, kun taas toiset on liikkeellä luonnostaan !!
KTM EXC '08 • WP-801 <3
KTM EXC '08 • WP-801 <3
Eipä ole tullut poliiseit kyseleen mitään vaikka olenkin vasta 14 ja ajelen missä sattuu yleisellä tiellä. Kerran tulin kyliltä ( 15 km ) meiltä niin tulin kotio päin ja kuinka sit satuinkin jäämään perunamaalle risteukseen ja polisit ei huomannu mutta kun pääsin liikkeelle ne tuli jo takasin mutta ei pysäyttäny
Kyllä ne poliisit ainakin täällä pysäyttelee mopoja
Kerran jo kävivät meillä tutustumassa mankiin 
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Eilen kello 1-2 aikaan yöllä meni ohi, oltiin siinä bussipysäkillä mopot startattuina.. Ihmettelin kyllä miksei pysähtynyt ;P
Noh noh.. Kerran sattu sillai et kolme kaveriani ajo 3 päällä ilman kypäriä mönkijällä ympäri järvenpäätä. Sitten ku oli just tulossa takas, niin vika risteys ja kytät tuli siihen
noh, poliisi oli sitten aika virka intonen ja sano suurin piirtein näin: Ota avaimet pois kulkuneuvon virtalukosta, nouse pois ajoneuvon selästä, anna avaimet minulle, menkää poliisi autoon.. Kaverit tietenkin totteli niitä ja meni sinne autoon, mönkijän kuljettaja sai sakkoa 50e ja toinen kyydissä olija 35e, kolmas ei saanut mitään koska oli viel 14.
Ajelin eilen siskon skootterilla kahdeksaa kymppiä ja kyttä oli auton päässä takana.
Eikä mulla ole vielläkään korttia.