Tarina number 2. : Ajelimme 2 kaverini kanssa (toisella lähes vakiomanki ja toisella 010 vakio dt)
lossille päin, koska tarkoituksenamme oli ylittää järvi sillä. Noh eiköhän mp-kyttä ajanut vastaan ja lähtenyt ajamaan vierellemme( ajamme 45 km/h tuon laiskan dt:n ansiosta) Sitten se Pysäyttää meidät bussipysäkille, ja paikalle ilmestyy myös sivaripartio.

Sitten ne katsovat kortit ja paperit läpi kaikilta ja kierrättävät kaverin mankia jossa on vapaavirtaus putki ja ohitin. ''Jooo ei täs oo ainakaa mitään'', sanoo poliisi. Dt:tä ne eivät huomioineet laisinkaan vaan kävivät mankini kimppuun. Poliisi kierrätti sitä ja pyysi minulta kypärän päähänsä, annoin kypärän ja poliisi lähti ajamaan. Jotenkin se nauratti kun poliisi kiihdytti mankilla 3.vaihteelle asti keula pystyssä

Lenkin aikana toinen poliisi hiillosti minua ja kysyi mitä olen tehnyt mankilleni. Vastasin että ''putken olen vaihtanut'' Sitten testaava poliisi ajaa tutkaan ja tulee hymy persiissä takaisin. ''täähän on ihan mainio peli'' ja tiputtaa airohin puolesta metristä asvaltille

''paljonkos tää kulki?'' se kysy toiselta posliinilta. se vastas, että 58. Yks mulkku oli jo vähän ottamassa jo kilpiä pois, kunnes se nuorempi poliisi(varmasti älys että oli viritetty vehje)
sanoi että ''ei kai tosta tarvii kilpiä ottaa'' Selvisin tälläkin kertaa säikähdyksellä

Ja 1. tarinassa kyyddissä ollut mankipoika sai 20e sakon etujarruvaijerin puuttumisesta xD ja kyllä sitä vitutti kun minä en saanu mitään.
Tarina 3. Olin kuopion miitissä mukana, ja sinnehhän sitten paikalle tuli paskalakit: ensin tulee yks mp-kyttä ja kaikki luulee että se tulee häätämään porukan sietä pois, sitten tulee toinen mp ja vielä paikalle kaartaa yks sivarimaija joka oli täynnä poliiseja. Ne keräs kaikilta talteen kortit ja paperit(ettei kukaan voi lähtee karkuun) ja kävivät tutkimaan kaikki mopot, piikit sun muut pärrät yksitellen läpi ja siirsivät sitämyöten mopoja ''testausriviin'' noh mankikin sinne tietysti joutui

kun kaikki oli käyty läpi, poliisit alkoivat testaamaan mopoja. kunnes tuli mankin vuoro poliisi sanoi '' minun raajat ei kyllä enää veny tuon mopon ajamiseen, taijan sanoo tolle kaverille että ajaa sen kun on mua notkeempi''

Noh sitten ne testasivat sen ja poliisi tuli hymyissä suin takasin eikä sanonut mitään muuta kuin ''kaikki toimii moitteetta''. tälläkin kertaa selvisin ilman mitään suurempia sanktioita, ja siinä miitissä lähti varmaan 10-15 moposta kilvet

Siinä sitten stooria tälle kertaa, toivottovasti piditte lukemastanne, eikä teksti ollut hirveää luettavaa