Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
ukkoperkele
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Skyttari kirjoitti:
ukkoperkele kirjoitti:Uskoo ken tahtoo, mutta mitä vittua te luulette kasvattavanne veepeetä sillä että kirjotatte kaikkien 13v teksteihin: En usko?

Ja aiheeseen liittyen, poliiseita kiehnaa tääläkin päin joka päivä, ei vaan pysäytä 110 jinkkua :D
vai kenties eivät saa kiinni :think:
En oo kertaaka karkuun ees ajanu :D Vaikka laiton se on ku mikä, sais ottaa kilvet varmaan jo ulkopuolisten asioiden takia.
jojjo kirjoitti:
ukkoperkele kirjoitti:
Ja aiheeseen liittyen, poliiseita kiehnaa tääläkin päin joka päivä, ei vaan pysäytä 110 jinkkua :D

En usko.

Ilmaisin vain mielipiteeni.
Bannia tälle pellelle.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Jesse95

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Ulkopuolisten juttujen mukaan ne multakin repi kilvet poies. :( Ei oikeen huvittais katsastella,mut pakko se o,mäxä ollu tallissa tyhjänpanttina jo kauan. :D
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

Jutut eivät pysy aiheessa, joten topic lukkoon.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

Topic auki, jos keskustelu pysyis nyt taas aiheessa...

Jos sinulla ei ole mitään asiaa, älä kerro sitä.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
ukkoperkele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Poliisit kävi miitissä. Testasivat yhtä saatanan vakio jinkkua :D Ei meinannu saada edes vaihteita pesään kun luuli että vaihteet menee 1N234 :D
Perhanasti siellä olis ollu mopoja mistä verotkin olis saanu :lol:
Gas, grass or ass. No one rides for free
lokitekki
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Tuosa viimmeviikolla näin yhen karkuuajon joka näytti kyllä helpolta.
Tuli mopo vastaan ja saman tien poliisi käänty kaupan pihasta perään, mopo vissiin meni pikku kortteli lenkin täysiä ja lähti sit pienemmälle tielle. Oli poliisit aika kujalla ku tuli vastaan pari min tuon jälkee :D
Tai sitten se oli joku vehe misä oli tehoja, mistä nuita tietää.

Tuoki vaan on että jos esim minä olisin mankilla tehny nuin nii poliisin tarvii kahtua eka sivu mototin galleriasta.. :D
ariilari

Viesti Kirjoittaja ariilari »

Tänään näin prätkäpoliisin passissa, pysähdyin kohdalle ja kysyin ajo-ohjeita :D
Jincheng Monkey 2008
Skyteam Monkey A1 2009
Skyteam Monkey 2014
Jesse95

Poliisit tulivat pirkka-torin pihalle,kahtomaan meiän mopoja,pihassa oli : monkey,mun monkey,125cc honda cbr,derbi,kymco,kymco...

En tajua miksi,mutta heti aluksi ne kävi mun mankin kimppuun,kaverilla täsmälleen samanlaiset virit,ja mulla on vakio ilmanputsari ja kaverilla piperi,ja puuttuu kromi suoja kaverilta ,että se mun mielestä enempi näyttää poliisi magneetilta sen manki,mutta ei.... Valittelivat mun kilvestä ja kaasarin koosta,vaikka kaverilla täysin samat viat,ja eivät sanoneet mitään sille! Uhkailivat käydä jopa testaamassa,sanoin että "ei" sitten ne sano "tuotko meille viikon päästä testattavaksi" Sit sanoin et: "en" Ja sitten mutisivat ja alkoivat valittelemaan cebarin kilven kulmasta.

Loppujen lopuksi selvis,että miksi vitussa mun mopo oli se eka mitä piti alkaa tutkia ja haukkua.

Tuossa on syyt: Sen poliisin apulainen mikä ei puhunut mitään joka oli vaan autossa möllöttämässä ,oli se joka multa kilvet vei. Myös keskustassa pysäytteli kolme kertaa,ja vei kaverilta kortin. :lol:

Kaikkein huippu oli se että: Siinä mun mankin vieressä oli derbi joka menee liki 80km/h ja siinä on kaikki vitun kultaset tuning kahvat,tk:n änkkä,koropala,kilpi väärässä kulmassa,fättis,muutenki niin viritetyn näkönen..jne. Ja eivät jumalauta edes kahtoneet sitä derbiä,kävelivät vaan ohi. Ihanku ei ois mitään ikinä ollutkaan. (N)
Tokzz

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

Poliisit on vittumaisia (N) . Toissapäivänä olin mankia testaamassa maalauksen jälkee, mondeo ajaa mun edellä , käännyin sitte sellaselle pienemmälle tielle josta pääsee helposti karkuu, jumalauta se polliisi lähti perää! . Ei ollu väliaikanen kortti enää voimassa nii lähin karkuu. Eihän se poliisiisetä kauaa pysyny perässä :D
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Naxuli

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Mulla ei ainakaan oo yhtää huonoa kokemusta poliiseihin liittyen (vielä?) : D Vuoden ollu kortti ja ei vielä kertaakaan pysäytetty tai puhallutettu. Nyt mankis 72cc ja kansi, 18mm Jing Ke, pörinä-putki jne. (menee 70km/h 14/40 väleillä ja HUUTAAA)
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
ConneX

Viesti Kirjoittaja ConneX »

Sain äske ilmasen 48e sakkolapun. Ajoin punasii päi kävelytiel ja sivari oli ajanu takana,kyysäsin myös kaverii ja sil ei ollu kypärää. Yhtäkkii kurvaa vaa joku sivari etee :D Olin viel sillo paukuis vähä. :smoke:
hondaZ50

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Meikäläiselle tuli tänään 40e pikavoittoa kun pysäköin vahingossa maksulliselle paikalle -.-
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Veitsi

Viesti Kirjoittaja Veitsi »

Huhhuh. Tuli tänään pahimmat kuumotukset ikinä.. Kertoilen siitä kohta, jos vain jaksatte lukea.. Melkoinen novelli tuli, mutta onpahan ainakin tarkasti kuvailtu. ;)

"Olin mankillani (INFO:Piikkimanki; 125cc Lifan, Thumpstarin USD keula, ei etujarrua, sakkokumi takana, ei etuvaloa/etuvilkkuja, kisasähköt=ei akkua/valoja...) läheisellä Nesteen 'liikennekeitaalla' viettämässä aikaani ja lähdin sitten heittämään pienoisen lenkin. Nesteen piha-alueelta pikku kiihdytys risteykseen, josta kaasu auki ympyrään. Ajelin pikku lenkin ja aloin palailla samaa reittiä takaisin. Ensin kuudenkympin rajoituksella olevan asvalttipätkän ajoin niin lujaa kuin mopedi kulkee 14/24 väleillä. Ajoin ympyrän melko nopeaan läpi ja kiihdytin Nesteen risteykseen. Oikaisin parin ajokaistan ylitse, kun ei jaksanut 90 asteen mutkaa heittää ja kurvasin ns. "Häijään Äijän"('kauppakeskus') oville. Sitten katsoin taakseni. POLIISIHAN se siellä oli maijan kanssa ajellut takanani. Perkeleen TNT:n peilistä en ollut heitä huomannut, se kun näyttää aivan minne sattuu. Tulivat kuulemma aika vauhdilla ja olivat ajaneet melko pitkään perässäni.
Otin kypärän pois päästäni ja löin sen peilin päälle ja kävelin maijaa kohden. Poliisit tulivat ulos, vanhempi ja nuorempi. Vanhempi poliisi sanoi heti; 'Ajelit sitten vähän ronskin puoleisesti' ja sitten he rupesivat tivaamaan kuinka lujaa olin ajanut. Yritin siinä soperrella ajaneeni 'aika liki rajotusten mukaan'. Vanhempi poliisi kysyi sitten tiedänkö mikä rajoitus ympyrältä Nesteen risteykselle on. En tiennyt. Veikkasin kuuttakymppiä. Se oli 40. Myönsin jopa ajaneeni n. 60 nopeutta (mittariahan minulla ei ole, en voinut tietää..). Sitten he alkoivat luetella rikkeitäni: Ylinopeus ympyrässä (siinä saa ajaa vain 40 km/h), ylinopeutta taisi olla sillä parinsadan metrin pätkällä ennen Nesteen risteystä, olin oikonut risteyksessä, ajanut parkkipaikkojen ylitse..
Alkoi vähän kylmän hiki valua. He halusivat nähdä 'vähän papereita'. Kädet vähän tärisivät, kun kaivoin ajokortin enkä meinannut edes löytää rekisteriotetta. Taisin vähän kirota ennenkuin sain oikeat paperit käteeni ja ojensin poliiseille. Nuorempi törkkäsi alkomameetterin suuhuni, mutta en tietenkään ollut mitään hörppinyt. Hetken aikaa vanhempi poliisi silmäili rekisteriotetta ja totesi sitten: "Joo täähän on moottoripyörä". Pyörä tosin oli parkissa perä maijaan päin, joten luulisi sen metri x metri kilven jo viestivän jotain.
Sitten he totesivat, että takavaloni ei toimi. Myönsin sen ja sanoin akun olevan tyhjä (Sitä ei edes ollut). Vilkut kuulemma sentään toimivat! (Eihän niitä edes ollut edessä, eikä takaata oltu kytketty mihinkään. Onneksi etupää ei näkynyt siihen missä poliisit seisoivat.) Myötäilin poliisia ja koitin keksiä hyviä tekosyitä. Lopulta vanhempi poliisi kysyi missä asun. Sanoin asuvani pari sataa metriä kaupalta. Tämä kelpasi poliiseille. Vanhempi vain käski viemään pyörän kotiin ja laittamaan valot kuntoon. Nuorempi vielä käveli pyörän eteen ja totesi, ettei tässä ole edes etuvaloa. Vastailin jotain: "Joo ei ookkaan", ja koitin näyttää viattomalta.
Kysyin nopeasti, että pitääkö taluttaa pyörä kotiin, mutta sain kuitenkin luvan ajaa sen sinne. Poliisit lähtivät ja kädet täristen koitin vetää hermosauhuja!"

Tarinan opetus: Ei ne kaikki poliisit ole 'kusipäitä'. Ja itse tajusin sen, että menen huomenna kouluun linja-autolla ja pistän sähköt kasaan ennenkuin pyörä liikkuu pitkälle tallista!
Viimeksi muokannut Veitsi, 14.08.2010 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sic semper tyrannis!
hondaZ50

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Tota mää kutsun tuuriks :)
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
NosSami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NosSami »

Oli todella hyvä tuuri Veitsi:lla :D

Minäkin ajelin omalla piikkimankilla kaupungilla yhtä tietä jossa oli poliisit parkissa, ajoin tien päähän liikenneympyrään josta lähin ajaan takaisinpäin, siinä sitten poliisi kävelee tielle ja käskee ajaa tien reunaan, ajoin siihen maijan taakse ja otin kypärän pois.

P: Päivää!
M: Päivää päivää.
P: Katsottiin tossa että minkä ihmeen kilven olet laittanut mopoos?
M: Tämähän on kevytmoottoripyörä.
P: Aijaa, oot kyllä pienen pärrän hankkinu (naureskelee)
M: Juu :mrgreen:
P: Kuinkas lujaa tämä kulkee sitten?
M: Olen ajanut satasta ja vielä on varaa vääntää kaasua.
P: Hurja peli (naureskelee), näytäppä vielä paperit ja puhallutetaan sinut, niin saat jatkaa matkaasi.
M: Joo.
P: Paperit on kunnossa ja vielä pitkä puhallus.
M: *Puhaltaa*
P: Nollaa se näyttää, hyvää päivänjatkoa
M: Kiitos samoin.

Poliisit vielä jäivät katsomaan pitkään perään kun lähin siitä :mrgreen:
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
jerspanderi

Viesti Kirjoittaja jerspanderi »

juu eli ei tullu mankilla ajettua tätä tarinaa mutta kerrotaan kumminki.

Koulu alkoi itselläni yhdeksältä ja isäukko kun palasi heittämästä pikkusiskoa kouluun niin varoitteli mp-kytästä joka kyylää pienellä metsäpolulla stopristeystä. tähän kohtaan mainittakoon että derbissäni oli tällöin kiinnni tecnigas e-nox ja pipercross suodatin, 14-53 väleillä 93km/h huiput :smoke: no koulureitillä tuli jo kaupan pihasta siviilikyttä vastaan, katto päin, ei muuta. puolen minuutin päästä saavun stopristeykseen ja siellähän se mp-poliisi vartioi. pysähdyttiin oikeen hienosti, katsottiin monta kertaa kaikkiin suuntiin ja kakkosella liikkeelle :) risteyksen yli päästyäni vastaan tuli toinen sivari, ei sekään kiinnostunut. tässä vaiheessa syke oli varmaan toista sataa ja kun ajattelin kääntyä pienelle sivutielle niin tottakai siellä on kulmassa kyttä auto tutkan kanssa. pakko jatkaa isolla tiellä. 500 metrin päässä oli taas tieliittymässä poliisiauto joka olikin jo pysäyttänyt kaverin 60cc läppis PV:n ja siellä sitä kokeiltiin. 200 metriä koulun seinä jo näkyy ja käännyn mopoparkille NIIN KATOS PERKELE!! siellä on maija keskellä parkkia kuvaamassa mopoja ja ottamassa rekkareita paperille. helvetti äkkiä uukkari takas tielle ja tupakkapaikalle mopo piiloon. myöhemmin kuulin että parilta oli lähtenyt kilvet mutta edellä mainittu PV oli selvinnyt sakoilla laittomasta kumista jne. tämä kävi viime kevään tehovalvontaviikolla ja kyllä edelleen naurattaa miten hyvä tuuri oli ollut :)
"roidit ja horkat on paskaa, sekoita maitojauhetta maitoon"
Naxuli

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Tänää kävi kyllä tuuri =D

Olin kylällä ja keulin yhtä pientä mäkeä ylös ja heti keulan laskettua käännyn vasemmalle kylän raitille ja maijahan sieltä posahtaa perään.. Ajan pintakaasul kymmenisen metriä ja käännyn K-Kaupan pihaan ja maija se seuraa. Sitten katon peilii, punanen valo VITTU! Pysähyn sitten ja ajattelen että voi vittu älkää testatko... Ajokorttia ja rek.otettahan ne oli vailla ja pilliä tarjosivat suuhun. Kysyi vielä, että toimiiko mopo hyvin? Vastasin siihen, että kyllä toimii nyt onki rempattu ku oli vähän rikki. Hyvät illanjatkot sitten toivoteltii molempiin suuntii :_D Jos oisin 20sek myöhemmi keulinu niin ois tullu busted.
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Sane

Viesti Kirjoittaja Sane »

Itekki pääsin tekemisiin kyttien kanssa. Oltiin kaverin kanssa menossa grilliltä niille, nii eiköhän ku autotielle käännyttiin ni tuu mp sieltä tieltä ja just aateltiin että ei sieltä mitää kyttiä voi tähä aikaa tulla. No kyttä sitte ajo vieree ja käski pysähtymään. Kaverilla ei ollu muute kypärää. Keskustelu meni sunnilleen näin:

P: Eikö tuo kaveris jaksa kävellä
K: En jaksa
P: Lähehä laputtammaan siitä ettei tarvi sakkoja jaella
Kaveri sitte lähtee kävelemään
P: Näytähä ajokortti
M: Tässä
P: Joo o
P: Onkos kypärän hihna tiukalla, (kokeillee) eihä se oo ollenkaan
M: Oho unohtu
P: eikai oo tullu juotua, puhallappa... vähä siinä vaiheessa alko pelottamaan jos näkkyy vielä pari, jotka olin juonu aikasemmin
P: Tässä ois kyllä nii paljon asioita josta tulis sakkoa mutta lähehä nyt menemään
M: Selevä
No kyttä lähtee sitte ajamaan ja ite ajan vähän matkaa kaverin luo ja otan kyytiin. Olipa asiallinen polliisi (Y)
JuPeYli

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Ite tuli huomattua et tornion nesteellä pyörii aika paljon poliiseja, no torstaina kun mun manki lahos, no työnsin sen sinne nesteelle ja ootin siellä jonku 30min et isäntä tulee hakeen, niin näin 4 K1, 1 LP ja MP pollan tuona ainaka :D
Honda Z50J -90
niijoo

Viesti Kirjoittaja niijoo »

Itse joskus sain Derbillä autoveron, kilpi ja kortti pois, kulki 69km/h 120kg moottoripyörä poliisin alla ja se ajo 5 vaihteella kun 6 vaihde oli sillee viallinen et sen sai vaan kikkailemalla päälle.Tästä on jo ainakin 8 vuotta aikaa.
Jesse95

Tänään olin shellissä pelittelemässä,ja sitten tulin ulos,ja huomasin että mun mankin viereen oli pysäköity mp poliisin moottoripyörä,ja maija siinä sivussa. Nooh,kattelin sisälle,että ne on syömässä,joten lähdin rivakasti poies sieltä,joten siitä päästiin nopeesti pälkähästä.

Myöhemmin menin pirkkatorille kavereittenkaa missä tumpekin mut bongas joskus,niin laitoin oman mankin sillee pusikon taakse,ja kaveri laitto siihen viereen ja yks kaveri laitto sen peeveen mikä menee 72km/h silleen,että pirkkatorille päin näkyy tehari. No ei kauaan menny kun poliisit kyttäs noin 50m päässä meiän mopoja eniten peeveen putkea,vähän siinä jännitys tiivistys,et kuinka kauan jaksavat odottee ennenku tulevat kyselemään omistajan perään,nooh.

Onneksi sitten mika245 tuli just sopivasti siihen viereen usd hirmu monkinkaa ja peeveen putkea ei enään näkynyt,ja poliisit eivät jaksaneet enään odotella,joten lähtivät abc:lle ratsailemaan. :|

Kuulemma aamusen shellin poliisit olivat sitten salon meriniityllä olleet ratsaamassa porukkaa koko päivän. :lol:
Jonssoni

Viesti Kirjoittaja Jonssoni »

Poliisit on alkanu vissii pyörimään tääläkipäin. Itteltä lähti kortti keulimisesta+karkuun ajamisesta.
jokuka

Viesti Kirjoittaja jokuka »

Jonssoni kirjoitti:Poliisit on alkanu vissii pyörimään tääläkipäin. Itteltä lähti kortti keulimisesta+karkuun ajamisesta.
Kertosikko vähä lisää. Miten pitkän matkaa ajoit karkuun ja tuliko mitään muuta kun kortti pois
UniFilter

Viesti Kirjoittaja UniFilter »

Tässä muutama juttu mitä mulle on tapahtunut, ota mukava lukuasento(tässä voi vierähtää tovi):

Poliisien kanssa tekemisissä tarina number 1: Olimme kaverin kanssa välitunnilla paikallisessa s-marketissa. Kyyditsin kaverin sieltä mankilla takaisin koululle.(kaverilla ei kypärää ja noin 50 m matka) Noh, siinä sitten tultiin koulun pihaan ja laskin kaverin pois kyydistä, kunnes huomasin että koulun pihalla oli poliisiauto parkissa... Säikähdin pirusti ja lähdin karkuun :arrow: poliisit eivät edes lähteneet perään, koska eräs toinen kaverini oli siellä kyydissä poliisin kuulustelussa koska oli tehnyt jonkun pienen ajovirheen riejullaan. Noh minä paukutin mankillani(72cc ja muut kivat hilut) tuhatta ja sataa parhaaksi katsomaani piilopaikkaan. Syke oli varmasti joku 180, kunnes eräs poika soittaa koulun pihasta ja sanoo että poliisisedät kaipaavat sinua täällä, ja sinun nimi on jo niillä tiedossa. hetken aikaa mietittyäni ruuvasin moposportin säädettävän ohittimen pois päältä ja ajoin rauhallisesti koulun pihaan :oops: . Poliisi tuli heti tutkimaan mankiani ja kyseli miksi lähdin karkuun . Ja totesi että tuommosesta kulmasta rekisterikilpeä ei voi havaita millään(ja että peili puuttuu) . Sitten hän pyysi minut autoon... :roll:
Poliisi kyseli edelleen miksi lähdin karkuun. vastasin :''se oli semmonen hetken mielijohde, kun tajusin tehneeni hölmön rikkeen kyydittäessäni kaveriani.'' Naispoliisi vielä lisäsi siihen läpällä: ''Niin ja toi mopos kulkee varmaan kaheksaakymppiä'' :D Uhkasivat vielä lähtee testiajolle mutta sanoin että ei sillä yli 50 km/h pääse, ja sehän on täysin totta kun ohitin ei ollut kytketty päälle... Siinä sitten kirjoittivat minulle 50e sakko lappusen kun olin kyydittänyt kaveria ja sivupeili puuttui ja kilpi oli laittomassa kulmassa (ja kaverini joka oli kyydissä sai 36e sakon) Sen tapahtuman jälkeen kaverini on saanut kävellä sen 50 metrin matkan aina :)
UniFilter

Viesti Kirjoittaja UniFilter »

Tarina number 2. : Ajelimme 2 kaverini kanssa (toisella lähes vakiomanki ja toisella 010 vakio dt)
lossille päin, koska tarkoituksenamme oli ylittää järvi sillä. Noh eiköhän mp-kyttä ajanut vastaan ja lähtenyt ajamaan vierellemme( ajamme 45 km/h tuon laiskan dt:n ansiosta) Sitten se Pysäyttää meidät bussipysäkille, ja paikalle ilmestyy myös sivaripartio. :cry: Sitten ne katsovat kortit ja paperit läpi kaikilta ja kierrättävät kaverin mankia jossa on vapaavirtaus putki ja ohitin. ''Jooo ei täs oo ainakaa mitään'', sanoo poliisi. Dt:tä ne eivät huomioineet laisinkaan vaan kävivät mankini kimppuun. Poliisi kierrätti sitä ja pyysi minulta kypärän päähänsä, annoin kypärän ja poliisi lähti ajamaan. Jotenkin se nauratti kun poliisi kiihdytti mankilla 3.vaihteelle asti keula pystyssä :lol: Lenkin aikana toinen poliisi hiillosti minua ja kysyi mitä olen tehnyt mankilleni. Vastasin että ''putken olen vaihtanut'' Sitten testaava poliisi ajaa tutkaan ja tulee hymy persiissä takaisin. ''täähän on ihan mainio peli'' ja tiputtaa airohin puolesta metristä asvaltille :x ''paljonkos tää kulki?'' se kysy toiselta posliinilta. se vastas, että 58. Yks mulkku oli jo vähän ottamassa jo kilpiä pois, kunnes se nuorempi poliisi(varmasti älys että oli viritetty vehje)
sanoi että ''ei kai tosta tarvii kilpiä ottaa'' Selvisin tälläkin kertaa säikähdyksellä :smoke: Ja 1. tarinassa kyyddissä ollut mankipoika sai 20e sakon etujarruvaijerin puuttumisesta xD ja kyllä sitä vitutti kun minä en saanu mitään.

Tarina 3. Olin kuopion miitissä mukana, ja sinnehhän sitten paikalle tuli paskalakit: ensin tulee yks mp-kyttä ja kaikki luulee että se tulee häätämään porukan sietä pois, sitten tulee toinen mp ja vielä paikalle kaartaa yks sivarimaija joka oli täynnä poliiseja. Ne keräs kaikilta talteen kortit ja paperit(ettei kukaan voi lähtee karkuun) ja kävivät tutkimaan kaikki mopot, piikit sun muut pärrät yksitellen läpi ja siirsivät sitämyöten mopoja ''testausriviin'' noh mankikin sinne tietysti joutui :lol: kun kaikki oli käyty läpi, poliisit alkoivat testaamaan mopoja. kunnes tuli mankin vuoro poliisi sanoi '' minun raajat ei kyllä enää veny tuon mopon ajamiseen, taijan sanoo tolle kaverille että ajaa sen kun on mua notkeempi'' :D Noh sitten ne testasivat sen ja poliisi tuli hymyissä suin takasin eikä sanonut mitään muuta kuin ''kaikki toimii moitteetta''. tälläkin kertaa selvisin ilman mitään suurempia sanktioita, ja siinä miitissä lähti varmaan 10-15 moposta kilvet :shock: Siinä sitten stooria tälle kertaa, toivottovasti piditte lukemastanne, eikä teksti ollut hirveää luettavaa :lol:
Vastaa Viestiin