Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pikkukysymykset
Sopiiko Hondaan? Kiitos vastauksesta etukäteen
http://mbfmoto.com/sahko/392-cdi-race.html
http://mbfmoto.com/sahko/392-cdi-race.html
-88 Monkey
EX Tuttifrutti -91
EX Tuttifrutti -91
-
bomberpower99
Ei mee Hondan liittimelle suoraan.
Honda Monkey 89
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
Mikä vikana kun mankista sellasen 100-200km ajon jälkeen on imuventtiilin välys kadonnut kokonaan? Eli lähtee huonosti käymään, ei pysy tyhjäkäynnillä, ja vasta lämmettyä toimii jotenkin. Vituttaa jo hieman ku saanu sitä välystä säätää koko ajan
Skyteam monkey kyseessä!
Skyteam monkey kyseessä!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Nii, joko säätöruuvi pyörii, venttiili venyy tai painuu kanteen. Huonoja lukkomuttereita on ollu joissain kiinalaisissa.
Jos kyseessä on uusi kansi niin todennäköisesti venttiili ja seeti vaan sisäänajautuu ja välyksen pieneneminen vähenee kohta. Jätä vähän reilumpi välys vaihteeks.
Jos kyseessä on uusi kansi niin todennäköisesti venttiili ja seeti vaan sisäänajautuu ja välyksen pieneneminen vähenee kohta. Jätä vähän reilumpi välys vaihteeks.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Musta tuntuu et se kiristysmutteri on yleensä ollut aikas tiukalla, mutta sitten kun koittaa välystä niin on ihan jumissa. Mopo ostettu uutena koneesta ei ole vaihdettu mitään ja 5000km rullattu.
-
kurri
No... tuossa tapauksessa voi olla että kansi tai venttiili on menossa paskaks. Avaisin ja tarkastaisin.
Tietääkö mikä mankissa on vikana kun kaasarista tulee bensaa putsarimeen? Pääsuutin on 71 ja koittanu vääntää kohonkiinnikettä mutta ei auttanu sekä kokeillu toisella kannella... Pitäskö olla pienempi suutin? Vireinä 72cc pytty, 110cc kansi + virinokka, 19pz kaasari.
Nelari ei kummiskaan helari.
-
kurri
vuotaako imuventtiili? se aiheuttais puhalluksen väärään suuntaan...
Ei sen pitäs? Koska tekee toisellakin kannella samaa, pitää varmaan kattoo se imuvena..
Osaisko joku sanoa mikä tuli, kun avasin yläkertaa senverran että vaihoin sylinterin ylä ja alatiivisteet ja kannen lätkien tiivisteet. Lähti tämän jälkeen hyvin käyntiin ja toimi muutaman minuutin mutta sitten alkoi kuulua kalkatus. Katoin venttiilien välykset ja pyörittelin konetta ja katoin siitä nokkarattaan luukusta mutta en huomannut mitään mistä ääni voisi johtua. Semmoinen tasainen kalina ..
Vaikuttaa siltä, että jotain on irti. Kuuluuko edes koneesta? Vai joku rungon osa irti?
-
kurri
otapa kannen sivulätkä irti, ettei se vaan ota kii nokan pultteihin.
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=4035 .kertokaa vähän tästä cdistä käykö suoraan skyteam mankiin? Paljon mahtaa olla ooraichingilta postikulut?
Kyllä käy. Mulla oli 25 puntaa, tosin tilasin samalla pari muutakin osaa..
Olen tossun päällä, en alla.
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
-
kurri
Siinä on voinut olla vaihdenäyttö. Se tuo heti monta johtoa lisää. Magneeton kopan alla eturattaasta hieman etu-yläviistoon on kumitulppa. Meneekö siihen johtoja?anttipaja kirjoitti:Mulla lähtee moottorista yht. 10 johtoa (5per nippu) niin minne nuo toiset 5 menee? Sähkökaavioita katsoin ja sen mukaan mosalta lähtee 4 johtoa? Tarkoitus on tehdä tämän kaavion mukaan.
Moottori on peräisin kinroadista
Vika löytyi, nokkarattaan pultit oli jääny löysälleoykka kirjoitti:Osaisko joku sanoa mikä tuli, kun avasin yläkertaa senverran että vaihoin sylinterin ylä ja alatiivisteet ja kannen lätkien tiivisteet. Lähti tämän jälkeen hyvin käyntiin ja toimi muutaman minuutin mutta sitten alkoi kuulua kalkatus. Katoin venttiilien välykset ja pyörittelin konetta ja katoin siitä nokkarattaan luukusta mutta en huomannut mitään mistä ääni voisi johtua. Semmoinen tasainen kalina ..
Mistä halpa öljylauhari yx koneelle?
http://www.mc-scatter.com/ajovarusteet- ... -8823.html Käykös tuollaset 22mm tangolle? (Timeless Alu PitBike) Lukee että 22/25mm
-Honda Monkey -86 projektointi käynnissä
Uskoisin et toi 22/25mm tarkoittaa tangonpaksuus/kaasukapulanhalkaisija eli kävis perus 22mm tangolle.Topzuh kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/ajovarusteet- ... -8823.html Käykös tuollaset 22mm tangolle? (Timeless Alu PitBike) Lukee että 22/25mm
Honda Z50J -90
Miten leveä vanne menee suoraan OORacingin +6cm palkkiswingiin?
110cc Skyteam Manki
Vaihoin venttiilin mutta ei auttanu? Mikä avuks??kurri kirjoitti:vuotaako imuventtiili? se aiheuttais puhalluksen väärään suuntaan...
Vuotaako se uudella venttiilillä? Uudetkin venat pitäisi "läpätä"= Laitetaan venttiilinhiomatahnaa venttiiliin ja pistetään paikalleen. Sitten vaan esim sopiva bensaletku venttiilin varresta ja vaikka porakoneella pyörittelee.
-
honkleibomba
Kannattaa nyt aluksi kahtua ees että vuotaako se ja pistää vettä kanavaan ja kahtoa tuleeko venttiilin välistä. Pikku vuodolla ei oo mitää vaikutusta.
ja puhallappa joka reikää ilmaa kompuralla siinä kaasarissa varmaa joku roska jossai tai jotain.
ja puhallappa joka reikää ilmaa kompuralla siinä kaasarissa varmaa joku roska jossai tai jotain.