sivu 348-351
Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Re: Pikkukysymykset
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
kuinka paljon 110cc kantta tohtii laskea ettei tule ongelmia? ja kansi tulee 110cc pytyn kaveriks
vai onko tommosta edes järkeä laskea jos sen kummiski laittaa 110cc pytyn kans? tuleeko mitään muuta kun puristuksia lisää?
Vääntöjähän siinä pitäs tulla?
Mutta sekään ei oo varmaa.
Joskus kysyin joltain täältä olevalta joka on pelautunut näihin niin 1,5mm on ihan max. Itse en kyllä milliä enempää ottas vaikka varaa oiski.
Mutta sekään ei oo varmaa.
Joskus kysyin joltain täältä olevalta joka on pelautunut näihin niin 1,5mm on ihan max. Itse en kyllä milliä enempää ottas vaikka varaa oiski.
~Stuntriding is not a crime~
Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. 
Manki ikä koko ikä!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Helpointa saada oikeaa muotoa on hankkia kiinamankin uusi penkki ja ottaa siitä tyyny. Uusia päällisiä myydään, mutta sitä ei ole vaikea itsekään ommella. Sitten vaan pingotetaan kasaan ja penkinrungon piikkeihin kangas kiinni. Kuminauhakiinnitystä ei kannata käyttää, se vetää vaahtomuovin kasaan.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Elikkä tilanne on se että mopo sammuu pätkien n.2 km ajon jälkeen ja lähtee käyntiin n.10 sekuntin päästä ja sen jälkeen pystyy ajaa n.500 m. Mopo saa bensaa ja venttiilin väljysten pitäisin olla iha hyvät. Eli missä voisi olla vika? Ylikuumeneeko sähköt jostain? puola? tai toimiiko cdi huonosti? Fiksummat kertokaa !! Mopo on Skyteam Monkey.
Kato ettei tulpan johto tai mikään muu johto ota putkeen kiinni.
"Ei se millä, vaan miten!"
"Kierteet paskaks ja kierros auki"
"Tyhmä saa olla, muttei metallimiäs"
Onko puolan maadoituspultin mutteri löystynyt? Eli se jolla on myös jännitteensäädin kiinni
Onkos 110cc isovena hyvä 85cc:lle? Vai mitä ehotatte ja meneekö se 110cc venttiilikansi bolttina, ettei tarvihte nokkaketjuu tai yms muuttaa?
Miten Jinkun etupään liukuputken saa irti? Yritän etupumpun pohjasta avata sitä kuusiokolopulttia, mutta pyörii tyhjää. 
E: Ja paljonko kuulia menee yhteensä jinkun etupäähän?
E: Ja paljonko kuulia menee yhteensä jinkun etupäähän?
Mitäs ootte tehny ku vauhoin tuossa skytari mankii 305mm takaiskarit vakiotakahaarukalle ja nyt ketjut sahaa tuota eturattaankopan alareunaa.. Kannattaisko hommata jonkunlaine ketjulaahari vai yksinkertasesti rälläköidä vähän sitä kopan alaosaa? Nopeita vastauksia kiitos! 
-Honda Monkey -86 projektointi käynnissä
Jp55 kirjoitti:Miten Jinkun etupään liukuputken saa irti? Yritän etupumpun pohjasta avata sitä kuusiokolopulttia, mutta pyörii tyhjää.
Pistät jonkun rätin mutkaan liukuputken, viilapenkkiin kiinni ja käsket kaverinn painaa pumppua sisään ja ite veivaat auki.
-
maukaskurpitsa
Tivoli ja punamusta.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Paljonkos on Välimallin nokka akselissa nostoja?

Paljonkos on se saa olla kulunu?

Paljonkos on se saa olla kulunu?
Honda Monkey -90
Paljonko Jinkun etupäähän tulee kuulia?
Jos laittas 72ccn kanssa hondan cdin, niin saisko kulkemaan jotain 55kmh ilman että huutaa kamalasti? Vai ottaako se cdi vasta liian kovilla kierroksilla?
-
ZombiPanda
Tietääkö kukaan minkä kokoinen on 72cc sylinterinkannen pakoventtiili?
Voitteko linkata jonku nettisivun mistä sais takakäsijarrun mankkin?
Manki ikä koko ikä!
Eekös tuo wandamotorin nappirajotin sovi mankiin?
http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin- ... uhh599a2t7
http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin- ... uhh599a2t7
Kuinka paljon kuuli täytyy olla Jinkun etupäässä? Itsellä on tallessa 34kpl, mutta en oo varma onko osa hukkunut.
Miltä mahtas näyttää 4" tuuman vanteessa 130/50-8 rengas vai istuuko kunnolla lainkaan? Kellään omassa mankissa kiinni?
"Ei se millä, vaan miten!"
yleensä 19mmZombiPanda kirjoitti:Tietääkö kukaan minkä kokoinen on 72cc sylinterinkannen pakoventtiili?
Hyvältä näyttää, yleisin paketti mitä mankiin saa.vilkku kirjoitti:Miltä mahtas näyttää 4" tuuman vanteessa 130/50-8 rengas vai istuuko kunnolla lainkaan? Kellään omassa mankissa kiinni?
Tietääkö kukaa tekeekö niitä mankin "tehokilpiä" joku uusia taikka onkoo kellään myydä hyväkuntosta
?