Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
ZJ90 kirjoitti:Tottahan se on, että jos virittää meinaa niin ei kannata pitää kilpiä. Pienemmillä sanktioilla pääsee. Ennemmin pitäs sakottaa mopoilijoita juurikin valojen puuttumisesta eikä siitä että kulkee vähän liian kovaa.
Ei se sen halvemmaksi tuu jos ei vakuutuksia lasketa? Jos poliisi osaa asiansa niin se kyllä antaa verot vaikka ei kilpiä olisi. Ja nimenomaan kun onnettomuus tapahtuu eikä ole vakuutuksissa niin hyvin käy.
Kuis monta johtoo outerista kuuluis tulla, kun omasta tulee 4 johtoo, kun normaalista tulee 5 johtoa?
Mikä se yks johto mikä on jätetty pois, vai kuulusko sieltäkin tulla 5 johtoa?
Nyk. Husqvarna 125 SM/WRE White Dream *Klick*
Ex. Gas Gas EC50 Rookie
Ex. Honda Monkey -90 @Daytona T-Rex 150CC, Keihin PE28mm* -->*Klick*
Se riippuu magneetosta, joistaki lähtee 6 johtoa jopa, outer-rotorissa ei oo ku tarpeelliset johdot, sytytys, valot. Uusi cdi tulee kyllä käsittääkseni mukana. Eli tuuppaat vaa romut kiinni ja ajelua.
Hmm, luulis olevan outterissa valoile johdot, kun sitävarten se periaattessa on, muutenha ois sama ostaa vaa inneri. Itellä ei oo ikää ollu outteria mut kavereilla on niitä ollu ja niissä on käsittäkseni just valot. Innerissä taas ei oo valoja, pelkästää sytytys, maa ja sammutus johto.
Kaikissa outtereissa ei oo valoja. Ja joskus on oorilla ollut valopuolallisia innereitä, eivät vissiin olleet kovin hyviä kun ei enää myydä.
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
Tossa hommasin leipovarman käytetyn 110 koneen joka oli ollu 3 vuotta tallin pohjalla. Asensin mankiin ja polkasin käyntiin. Hyvin kävi sen hetken ja ekalla lähti. Sitte vähän ku siinä kaasutteli ni sammutin ja taas ajan päästä polkasin ni kilahti pakoventtiili männän ja kannen väliin. nyt se on sitte siinä jumissa enkä osaa oikeen irrottaa kantta kun se nokkapyörä ei lähe irti siitä kolostaan. Eli joku nero vois kertoo mitä tässä vaiheessa teen
http://puu.sh/kJYnL/a2c02d9688.png Miten tästä lähtee toi nokkapyörä irti?!? Kun sen vetää tuolta ulospäin ni ei mahu liukumaan tonne sisään koska ketju osuu tuohon reunaan. Eli meneekö toi keskikohdan tappi tuonne sisään vai mitä?
Varmasti tyhmä kysymys , mutta kysyvä ei tieltä eksy.. eli onko nuo skyteamin. Keulan pumput ja t-palat alumiinia? Ajattelin kiillottaa ne , mutta tuli sittwn mieleen että lähteekö ruostumaan vai onko alumiinia?
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
LeipuriHiiva kirjoitti:http://puu.sh/kJYnL/a2c02d9688.png Miten tästä lähtee toi nokkapyörä irti?!? Kun sen vetää tuolta ulospäin ni ei mahu liukumaan tonne sisään koska ketju osuu tuohon reunaan. Eli meneekö toi keskikohdan tappi tuonne sisään vai mitä?
1. Ota tuo ruuvi pois
2. Vedä tai paina tuota ratasta niin että se tulee pois tuon pykälän päältä
3. Irrota kansi
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
LeipuriHiiva kirjoitti:http://puu.sh/kJYnL/a2c02d9688.png Miten tästä lähtee toi nokkapyörä irti?!? Kun sen vetää tuolta ulospäin ni ei mahu liukumaan tonne sisään koska ketju osuu tuohon reunaan. Eli meneekö toi keskikohdan tappi tuonne sisään vai mitä?
1. Ota tuo ruuvi pois
2. Vedä tai paina tuota ratasta niin että se tulee pois tuon pykälän päältä
3. Irrota kansi
Muuten joo mutta se osuu tuohon reunaan jollon se ei liu'u tuonne sisään. Voimalla menis mutta sillon paikkoja hajoaa
Jessepoika kirjoitti:Varmasti tyhmä kysymys , mutta kysyvä ei tieltä eksy.. eli onko nuo skyteamin. Keulan pumput ja t-palat alumiinia? Ajattelin kiillottaa ne , mutta tuli sittwn mieleen että lähteekö ruostumaan vai onko alumiinia?
Jessepoika kirjoitti:Varmasti tyhmä kysymys , mutta kysyvä ei tieltä eksy.. eli onko nuo skyteamin. Keulan pumput ja t-palat alumiinia? Ajattelin kiillottaa ne , mutta tuli sittwn mieleen että lähteekö ruostumaan vai onko alumiinia?
Pumput on, t-palat ei.
Magneetilla on hyvä varmistaa materiaali, magneetti ottaa kiinni teräkseen mutta kupariin / alumiiniin taas ei.
Ajattelin tehdä vähän mankin kunnostusta kun rahea on.Samalla meinasin uusia nuo ketjut ja tässä kysymys.Moni lenkkinen ketju on hyvä tuolle vakio swingille ja 15:40 väleille? kun mbf oli tuo 90 loppu ja 140 tuntuu jo aika isolta? Ja saako tuollasia iha jostain moto liikkeistä?
Mitenkä porukka on laittanu alemman keulanlaakerin paikkaan.. on nii piukassa et ei painamalla eikä vasaraa näyttämällä mennyt paikkaansa... apuja kaipailtais
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex