Asia hoidossa.Jeesusteippi kirjoitti:Venttiilien irrotuksesta vois tehdä artikkelin
Palaute- ja toive topic
Re: Palaute- ja toive topic
Koko koneen purkamisesta vois tehä artikkelia.
Ei riemulla rajaa, kun mankilla ajaa.
Koneen purkaminen tuskin lienee ongelma, mutta kasaaminen saattaa olla.
Mulla on yks kone joka tarttis kasata.(osia odotelen jne.) Voisin siitä tehdä artikkelin jahka saan tarvittavat osat koneen kasaamiseksi.
Saattaa siinä kyllä vierähtää ~2vko.
Mulla on yks kone joka tarttis kasata.(osia odotelen jne.) Voisin siitä tehdä artikkelin jahka saan tarvittavat osat koneen kasaamiseksi.
Saattaa siinä kyllä vierähtää ~2vko.
ite kans pitäs piakkoin purkaa 110cc minicrossin kone,ku tiputtaa öljyä lohkojen välistä
et sen purkamis/kasaamisoppaan vois tehdä,vaikka saattaa kyllä onnistua ilmankin 
HONDA Manki-91
kulkee:n.60 km/h
Regsu 50
huiput lievässä alamäessä 67,5 km/h
kulkee:n.60 km/h
Regsu 50
huiput lievässä alamäessä 67,5 km/h
Täytyy kahtoa, kun pitäis yks kone avata, että pystyiskö siitä tekemään. Kun ei tiedä vielä, että kuinka syvälle pitää avata..
Tarvis mankin koneen räjäytyskuvia ja sitte aukasu ja kokoamis ohjeita jne. Pitäs koneremppaa tehä 
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
joku semmonen "vika" topic olis hyvä. että kerrotaan esim mikä vikana jos ei käy kunnolla sammuilee, jotain sivu ääniä ja muuta sellasta
hyvä foorumi
Ylläpito kohta on sitä varten.
Tänne vois joku väsätä tosta hopperin keulan asennuksesta, eli niinku vaihe vaiheelta. Et kaikki ymmärtäis, kun kaikki ei EHKÄ ymmärräkkään ( esim. minä
). Ois ihan hyödyllinen
Ahdin määrää tahdin
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Alakerran purQ-ohjeet olis kivat, ku pitäs vaihtaa vaihdeakseliratasmikälie.
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Agree! Munki pitäs ihan tarkistaa et kaikki on kunnossa.kkjezze kirjoitti:Alakerran purQ-ohjeet olis kivat, ku pitäs vaihtaa vaihdeakseliratasmikälie.
Ei helgetti! Mikä siinä alakerran purkamisessa voi olla niin vaikeeta?! Pultit auki ja lohkot erilleen? Muistaa vaa osien paikat, ja laittaa ne samoihin paikkoihin takaisin, so simple? Helpompaa kuin ohjeiden lukeminen.
Sitäpaitsi, täältä löytyy kaikki purkuohjeet tuohon asti, että on enää vain lohkot irroitettava, niin on se vaikeeta.
E: Anteex
Sitäpaitsi, täältä löytyy kaikki purkuohjeet tuohon asti, että on enää vain lohkot irroitettava, niin on se vaikeeta.
E: Anteex
Viimeksi muokannut Wiibo, 12.01.2008 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Ois ton ystävällisemminki voinu sanoa 
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Ja vinkkinä, täältä on tulossa jonkunlaista opasta tohon moottorin purkuun
Jonke muuten, saako noita sun kuvia mm. tuolta kytkinpuolen purkamisesta käyttää tuossa oppaassa?
Jonke muuten, saako noita sun kuvia mm. tuolta kytkinpuolen purkamisesta käyttää tuossa oppaassa?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Anna mennä.
Jos jostain saisi kytkentäkaavion sähköistä, niin olisin kiitollinen. 
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
tuolta löytyy -> http://cs.joensuu.fi/~tkortela/monkey/
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
jotkut keulan purku ohjeet olisivat kivat, kun oikeanpuoleisessa pumpussa vähän klappia
Niihin ei mtn ohjeita tarvita. Kai sen oma järkikin kehittelee miten vaihdat niihin pumppuihin holkit?
Pultit vaan auki ja lukkoprikat pois ja wólá, se on bueno.
E; Räjäytyskuva
Pultit vaan auki ja lukkoprikat pois ja wólá, se on bueno.
E; Räjäytyskuva
pyörät
Elämä on, manki ei.
Elämä on, manki ei.
http://www.tunetalli.urli.net/ <- tuola on ihan hyvät ohjeet sen asentamiseen
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Mulla ois kuvattuna ruosteen poisto tankista sitruunahapolla.. jos joku viittis avata topikin niin kirjottelen. Kohteena marden manki ja mun kemisteilyt.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.