Elikkäs kaikki tietää mankin jo ennestään, mutta manki on tällä hetkella projektina.
Väreistä tule perus alkuperäiset väriset.
Speksi:
OOR:n tupit,
Levy-keula,
Venttiilin hatut,
Katu-renkaat(Mitroc)
Virit:
Tyhjä vakio-putki, Kuriton kaasari ja
Välit.
Kommenttia!
[Modet voi poistaa jos näkee tarpeelliseksi.]
Kuvia ennen projektia: viewtopic.php?f=2&t=2410
Viimeksi muokannut Jesse96, 21.10.2008 20:34. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
sotarotta kirjoitti: "Ei mitään paskasta 2-tahtia, ne haisee, et saa naista ja susta tulee homo".
Iskareiden kiinnitysmuttereita jos hän on tilannut, niin niitä ei saa mistään rautakaupoista, eikä pultteihin tai muttereihinkaan erikoistuneista liikkeistä. Itsellänikin oli hakusessa nuo mutterit, eikä mistään muualta löytynyt kun Hondan varaosia myyvästä kaupasta Hondan alkuperäisenä. Kierteet sen verran erilaiset, että mikä tahansa mutteri ei sovi.
En tiedä puhutteko samasta mutterista kun minä, mutta siinä on ihan eri kierteet kun "normaaleissa" muttereissa. Ettei pojat vaan olo laittanut väärää mutteria...
Wiibo kirjoitti:Aika kehno rautakauppa jos ei niitä löytynyt, meiltä öytyy paikallisesta Robin-Hoodistakin
Rojekti näyttää tähän mennessä ihan maukkaalta
kiitos, ja en itse ainakaan löytänyt
niin ja Wiikkis jos tarkoitat iskarien kiinnitys pulttia niin ainakin halusin laittaa vakiot ettei kierteitä tarvitse pilata.
sotarotta kirjoitti: "Ei mitään paskasta 2-tahtia, ne haisee, et saa naista ja susta tulee homo".
Et tainnut oikeen ymmärtää viestejäni? Olin nimittäin nimenomaan samalla kannalla sun kanssa, että ehdottomasti ne alkuperäiset, eikä mitään muita pilaamaan kierteitä. No, enivei.
Iskarin kiinnityspulttihan on vain vähän hienompikierteinen kuin "tavallinen" M10 pultti. Ei se mikään harvinaisuus ole. Mut joo, meinaa mennä vähän OT mun osalta. Lopetan sen tähän.
Itellä ainaki meni helposti tommonen työkalupakin tavallinen mutteri iskareitten kiinnityskohtaan.Ei todellakaan mikään harvinaisuus.
Ja muuten ihan hieno orkkis tulossa.
Elikkäs projekti on edennyt nyt sen varran, että vanteet/keskiöt/ ja takaswingi maalattu
kuvia tulee huomenna, varmaan ens viikolla mankin runkoa putsaamaan, jos on kuivaa.
Viimeksi muokannut Jesse96, 29.03.2008 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.