Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Dirtti

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

ja mä keulin suomen ympäri ilman käsiä eikä poliisit sanonu niinQ mtn!?!??! oeneonoenoenoee
kkjezze

Viesti Kirjoittaja kkjezze »

Dirtti kirjoitti:ja mä keulin suomen ympäri ilman käsiä eikä poliisit sanonu niinQ mtn!?!??! oeneonoenoenoee
Kuva
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Fantaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fantaaja »

noni pysäyttihän ne mutkin.. olin tulossa sellatteista bileistä ja kävin kotona hakee vaatetta lisää ja tulin sit semmosta suoraa mikä käänty loivasti oikeelle ja poliisithan ne siellä penkassa väijy.. kerkesin huomata että poliisi luki katolla ja samalla välähti valot.. menin siihe viereen ja otin kypärän poies. poliisisedät sano et ei noin kovaa saa ajaa mopolla, siihen jtn vastasin et joo. sitte ne kysy et oonko sinne pippaloihin menossa (josta olin just tullu) vastasin et kotiin olin menossa. pikkasen löi sydän kurkkuun ku selvinpäin en ihan ollut ja vauhtia oli vähä päälle 60 km/h
Wiibo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Ja mitäs sitte tapahtu? ^^
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Fantaaja
Viesti:

lähin kotiin
nicki877

Viesti Kirjoittaja nicki877 »

Jaaha nää on taas näitä juttuja.. :lol:
Mana -99: 72cc, 16mm dellu (isompaa tulossa), 16/35, tehari.
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
Wiibo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Fantaaja kirjoitti:noni pysäyttihän ne mutkin.. olin tulossa sellatteista bileistä ja kävin kotona hakee vaatetta lisää ja tulin sit semmosta suoraa mikä käänty loivasti oikeelle ja poliisithan ne siellä penkassa väijy.. kerkesin huomata että poliisi luki katolla ja samalla välähti valot.. menin siihe viereen ja otin kypärän poies. poliisisedät sano et ei noin kovaa saa ajaa mopolla, siihen jtn vastasin et joo. sitte ne kysy et oonko sinne pippaloihin menossa (josta olin just tullu) vastasin et kotiin olin menossa. pikkasen löi sydän kurkkuun ku selvinpäin en ihan ollut ja vauhtia oli vähä päälle 60 km/h
Hetkinen... Olit tulossa bileistä ja kävit kotona hakemassa lisää vaatetta... Sit olit just tullu bileistä... ja sit olit menos kotia...
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Fantaaja
Viesti:

joo siis selvennykses olin hakenut äiten kämpästä vaatteita ja isälle päin siis olin menossa.. jos joku nyt ymmärtäis.. :D
pate135

Viesti Kirjoittaja pate135 »

Fantaaja kirjoitti:joo siis selvennykses olin hakenut äiten kämpästä vaatteita ja isälle päin siis olin menossa.. jos joku nyt ymmärtäis.. :D
missä päin sut pysäytetiin?
Myrtsis liikuin lauantain nii siel oli kyttii ihan mukavasti mut ei ne jaksanu pysäyttää.
ku ei kule nii pakko kiillottaa
Fantaaja
Viesti:

tampereella lentsussa.. tänää tuli poliisit vastaan ku vein tyttöö ilman kypärää.. :evil: ei onneks kai huomannu
Apila

Viesti Kirjoittaja Apila »

Katoin äsken paskareissu -nimisen ohjelman subilta ja siinä lopussa joku ajo mankilla poliisit perässä :D pääs karkuun viel... Kuka mahto olla? Joku täältä?

E:Tossa vielä linkki kyseiseen jaksoon, jos joku vaikka tunnistaa itsensä :) http://www.subtv.fi/netti-tv/index.shtm ... ssu?129829
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

wanha. tosin hauska :D

"Te ette saa jumalauta pientä prätkäjätkää kiinni?!" :DDD
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
kkjezze

Viesti Kirjoittaja kkjezze »

Kaveri keuli punasta vastaan ja kytät oli perässä.. Tuli vaan suullinen varoitus, munkki jätkä. (tää ei siis huomannu että pollarit oli perässä, ja ei ne kai huomannu että se keuli)
(Tämä siis porvoosa)
Viimeksi muokannut kkjezze, 27.04.2008 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
Rikke93

Viesti Kirjoittaja Rikke93 »

Joo itekki aattelin pistää linkin toho videoon mut joku ehti eka. Itse repesin totaalisesti, ku Paska meni vielä aukoo poliiseille.

BTW, Paskareissun mainoskatkolla tuli mäkkärin mainos, jossa joku porvari söin hampparia upouudes Audissa. Viereen tuli joku köyhä mopolla, ja oli ihan ihmeissään et mite mäkkärin hamppari on nii halpaa. Arvaatteko millä mopolla kaveri oli liikenteessä? No tietenki suzuki pv:llä! pisti sekin hymyilyttään...
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Vähän ot mutta kuiteski :D:D

Viime yönä näin sellasta unta että poliisit pysäytti ja takavarikoi mun manan ja kortti siirty 2 vuodeks eteenpäin :D
Ja manasta lähti kilvet :lol:
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
wurdulak

Viesti Kirjoittaja wurdulak »

Mää näin joskus vähän samallaista. Olin tosa nakkilan ärränkulmalla ja sitte tuli kytät perään ja lähin karkuun. Sitte ko oli sata vauhtia, ni kattoin taakseni, että näkyykö niitä kyttiä. Sitte kattoin taas eteenpäin ja metrin päässä oli katutolppa suoraan edessä. Sitte juuri kun mun eturengas koski siihen ja pää osui siihen tolppaan ni mää heräsin. Sydän hakkas aivan täysiä ja armoton tuskahiki päällä. Piti vähänaikaa valvoo että taas pysty jatkaa nukkumista :lol:
125cc jincheng
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
FeraDo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FeraDo »

Eilinen all rightin miitti :roll: kyllä polliiseja riitti iha tarpeeksi. Eipä itseäni kylläkään pysäytetty
|> Monkey & Kuvia <|
Tomppeli

Viesti Kirjoittaja Tomppeli »

Täälä on varmaan joku tehostettu valvonta nyt. Eilen oli mm. 1 mp-kyttä, Normi maija, sivari, normi ooppeli. Oli ollu kuulemma enemmänkin mutta itse en ole nähnyt.
....
iVille

Viesti Kirjoittaja iVille »

Nyt tuntuu poliiseja olevan liikkellä. Eilen lähettiin Turkumiittiin ja ekan riisteykseen päästiin kun meidän pihassa kokoonnuttin ja lähettiin, eikös maija aja ohi ja kattoo tarkkaan, sit ajeltii tehari mopoilla alakierroksilla hetki ja taas mentiin. 13 mopoa 4 kevaria.
Honda is the best
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Honda is the best »

Tehovalvontaa, sietääkin pitää sellaista :wink:
_E_Z_

Viesti Kirjoittaja _E_Z_ »

Se on tämä kutuaika. Tänään täälläkin päin oli kaksi mp-poliisia.
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
-monkey-

Viesti Kirjoittaja -monkey- »

Kajaanissa alkaa vapun tiennoilla tehoratsiat, kolme liikkuvaa poliisia ja mp kytät :S btw: Niillä on semmonen uusi Yamaha r1, eli mana taitaa pysyä tallissa :D
Smoogeli

Viesti Kirjoittaja Smoogeli »

No voi saatana.. Oliko se viime viikolla liikenteen tehoratsia ja nytten on paljon poliiseja liikkeellä kun on vappu ja koittavat tehokkaammin saaha alaikäset humalaiset kiinni mitä viime vuonna. Poliisit nytten oikein panostanu siihen alaikästen vahtaamiseen, tai jotain tämmöstä olin kymppiuutisista kuulevani..
Tomppeli

Viesti Kirjoittaja Tomppeli »

Eilen lähti kaksi kertaa poliisi "seuraamaan", mutta ei pysäyttänyt? Oli muuten helevatusti poliiseja Tampere-Pirkkala alueella.
....
Fantaaja
Viesti:

itse ajelin koko päivän enkä nähnyt kuin yhden poliisin :roll: siis tampereen alueella^^
Vastaa Viestiin