Kypärät

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Mankipottana toimii Shoein Z-One Iridium visiirillä. Kuvassa ei ole iridium visiiriä.

Kuva

Ja krossipottana Lazerin MX-7 Scotin Voltage -laseilla.

Kuva
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Huliganez
Viestit: 45
Liittynyt: 15.02.2008 17:12

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Huliganez »

Ratakaksviis kypäräks tuli hommattua tommonen HJC FG-15, joka toimii myös monki käytössä.

Kuva

Kuva

Visiiri tosin menee vaihtoon, koska mami kerkes jo pyöritellä sitä hiekassa..
Monkey Z110J
Kiinni: 107cc, 20mm Dell'Orto AS, 16-38, OORacing Alu Oval
Tomi
Viestit: 279
Liittynyt: 18.03.2006 01:27
Paikkakunta: Keitele

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Itekkki tuli keskiviikkona uus kypärä ostettua kevarilla ajuun...
Kuva
Suomyn defender peilivisiirillä.
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
Holappis
Viestit: 540
Liittynyt: 06.11.2007 20:31
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Holappis »

Tomi, tosia hieno kypärä, visiiri on hieno :P
Itellä toimii kypäränä IXS:än joku kromikypärä ( Ainaki se on kromin värine ).
Ahdin määrää tahdin
joobe
Viestit: 244
Liittynyt: 09.04.2007 12:38
Paikkakunta: vammala

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja joobe »

Tällänen kypärä ja lasit meikällä:
pyörät
Elämä on, manki ei.
Monkisti
Viestit: 242
Liittynyt: 21.12.2007 15:58
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Monkisti »

jellona- kirjoitti:Ittelläni on Arc A-701 -> http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15051

Vaikka onkin "halpis" potta, niin pirun mukava päässä, vaimentaa melua hyvin ja ennen kaikkea suojaa hyvin päätä! Ihan kivan näkönenkin se on :)
Niin muuten, tilasin justiin uuden samanlaisen, kun vanha meni kolarissa ihan naarmuille ja lippa halkes pikkasen :P

Mulla samanlaine + punanen irokeesi ja scotin lasit <33 :D
-BMW E30 "316i"
-BMW E30 316 1.8 talvilintta
sorrow
Viestit: 51
Liittynyt: 13.12.2007 16:43
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja sorrow »

uusi shark merkkinen umpi kypärä... ostan KBC crossi kypärän ku on rahaa :)

E: ostinkin HJC CLMX crossikypärän värinä on punainen ja laseina smithit
Viimeksi muokannut sorrow, 28.07.2008 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
honda monkey 1997: 50cc, um-kansi, 14-39
huiput n.45km/h :D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
Marde
Viestit: 104
Liittynyt: 29.01.2008 23:19
Paikkakunta: Toijala city

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Marde »

Tulipa eilein ostettua ensimmäinen kunnon kypärä paikallisesta kaupasta.

Eli Hjc-fg 15 tarttui mukaan, kun siinä on irroitettava sisusta ja tuntui päähän parhaalta kypärältä mikä kaupasta löytyi. Hintaa kypärälle kertyi 200€. :wink:

Kuva
Kuva kypärästä.
Kakkånen
Viestit: 103
Liittynyt: 12.07.2008 16:04
Paikkakunta: Ristiina

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Kakkånen »

Mulla on Agv rc-5 pro, kypärä istuu hyvin mun päässä ainakin
sitten oon suunitellut ostaa smithin lasit
japsiraaseri
Vip-käyttäjä
Viestit: 180
Liittynyt: 02.12.2006 18:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja japsiraaseri »

Itellä tuli nyt keväällä ostettua myös ensimmäinen kunnon kypärä kun piikkikin tuli taloon. Kypärä siis Shoein XR-1000 Fab TC-5 -kuvioinnilla. Ihan uskomaton mukavuus kun oli sitä ennen vuoden pärräillyt joku robbarin krossipotta päässä. :mrgreen: Kelpaa kyllä ajella, ei voi minkään.
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
malossi
Viestit: 63
Liittynyt: 20.02.2008 17:09
Paikkakunta: onkkari

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja malossi »

toissa päivänä kävin hakemassa läheisestä moottoripyörä/mopo liikkeesta ixs:sän krossi potan,on muuten helvetin hyvä päähän verrattuna vanhaan honghongin krossi kypärään. eikä hintakaan ollut mikään kova vain 130€ ja eilen tilasin scatterilta scott:in ajolasit,jotka ovat varmaan huomenna postissa odottamassa :wink:
ramppa
Viestit: 33
Liittynyt: 25.11.2007 14:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja ramppa »

MDS:n punamusta kypärä mistä revitty hihnat irti.:D sain kaverilta 15€ ja sitte spraylla tummensin visiirin:D
Dirtti
Viestit: 227
Liittynyt: 10.03.2006 22:35
Paikkakunta: Espoo

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

Turvallisuus ennen kaikkea (Y)
1337
Viestit: 214
Liittynyt: 14.03.2007 18:14

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja 1337 »

Sama kuin ajaisit ilman. :roll:
Zapperslam
Viestit: 348
Liittynyt: 21.09.2005 07:29

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

se onkin vaan poliiseja varten :)
145.3cc, 28mm mikuni yms...
C63
Viestit: 20
Liittynyt: 14.06.2008 00:05

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja C63 »

HJC Crossikypärä ja smithin lasit kanssa.. Jos pelkkä Monkey kuski olisin niin varmaan olisi tullut joku mattamusta umpikypärä valittua, kun sopisi paremmin alkuperäiseen tyyliin. :roll:
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja kurri »

1337 kirjoitti:Sama kuin ajaisit ilman. :roll:
Niinpä, taitaa olla mopoilijoiden suurin kuolinsyy kolareissa se että kypärä lähtee päästä. Väitän että täälläkin ainakin 80% pitää liian löysällä kypärän remmiä / käyttää epäsopivaa kypärää. (mukaanlukien itseni)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
[allu]
Viestit: 21
Liittynyt: 07.11.2007 17:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja [allu] »

Tänään tuli vanhan hjc:n tilalle uusi hjc ac-x2e :)
QLX
Viestit: 157
Liittynyt: 16.07.2008 17:09
Paikkakunta: Vammala

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja QLX »

Kypärä on KBC Stealth Black ja ajolasit Scott 83 X, mustat
Paavo
Viestit: 1
Liittynyt: 09.05.2008 07:47

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Paavo »

131cc
Viestit: 106
Liittynyt: 22.11.2007 18:52

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja 131cc »

Mulla on Max merkkinen kypärä makso 30€ joskus kauan sitte :D ei oo koskaan muuten ollu muuta kypärää :D ja scot peili linssi lasit 100€ :mrgreen:
KuuSiTo
Viestit: 101
Liittynyt: 03.09.2008 19:18

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

Mulla on Grex R1 merkkinen kypärä. Sillon kun ostettiin niin makso n. 100€. Hyvä kypärä mut tuuli viuhuu jos ajaa visiiri auki. Ja sitten yli 100km/h vauhdeissa alkaa pitää hirveetä mekkalaa. :lol:

Musta/hopee väritys, takana valmiiksi muotoiltu pieni evä/siiveke ja musta visiiri.
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Astar »

Arc:in krossipotta feat.Smithin ja Progripin lasit : )
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

KBC:n motodesign crossipotta ja UVEX:in laskettelulasit toistaiseksi. :mrgreen: Scottin lasit pitäs hankkia kun on rahaa.

Potta väritykseltään valkoinen jossa pari mustaa tekstiä ja punasta tähteä.
Dainese
Viestit: 39
Liittynyt: 07.10.2007 17:26
Paikkakunta: tuusula

Re: Kypärät

Viesti Kirjoittaja Dainese »

Arain chaser umpikypärä ja hjc:n krossikypärä on tällä hetkellä.
Vastaa Viestiin