Miksi juuri Monkey?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Miksi juuri Monkey?
Huoh, ymmärrä jo, ei tässä topicissa. Lue vielä 5x ensimmäinen postaus.
Lisää edelliseen omaan viestiini joka löytyy jostain tuolta tästä topikista
Eli nyt kun sain oikein kunnon Honda Mankin, niin huomasin, että rajoittamattomana manki kiertää hyvin ja vääntö 50cc nelarille melko hyvä, kyllähän se hienosti keulii nelosellakin ensin pienen opettelun jälkeen. Kolmosella ja nelosella keuliessani vauhtia on noin 25-35km/h ja silti vielä pystyisi kiihdyttämään vauhtia. Erittäin hyvä siis kikkailuun ja keulintaan ja jos 40km/h riittää matkakeulintanopeudeksi niin suosittelen. Onhan niitä muitakin hyviä puolia, kuten: hiljainen ääni, vie vähän bensaa, melko hyvä vääntö ja kiihtyvyys rajoittamattomana, ei kamalaa hajua eikä ole mikään poliisimagneetti. Tulipas taas runoiltua.... 
-
herrayontimo
Leiju vaan sill derbill!131cc kirjoitti:Ite vaihtoin mankin Derbiin ja heti tilasin ja laitoin teharin siihen ja sillä on 1000 kertaa parempi ajjaa kesällä taikka TALVELLA !
Tulisit tänne sill derbin köttyräll nii meen sun ohitte 100/0 mun riejulla!Ja puolella vähemmällä bensalla!
JeB Jeb!
^nii. Kannattaako maksaa ~3000e jostain Derbistä ku mankilla saa ajaa samaa vauhtia kuitenki. Ja kyllä monkin äänet hakkaa derbin räpätyksen satanolla, eika tarvi jokaisen pikkukämmin jälkeen tutkia katteita suurennuslasilla... Ja Derbit painaa lähemmäs 100kg nii vaikee niitä on nostaa ojasta ym. (vaikka harvemmin ojaan ajetaan mut silti...)
nii ja apesia jatkaakseni niin eipä oikeen vitutuskaan ole suurempi kuin jos mälläisit derbin ku mana. 
Herra yöntimo ei se rieju taija paljo sen kummempi olla
Ja Apes oot melko veijari jos et jaksa 100kg mopua ojasta nostaa
Eipä mun mielestä niillä äänilläkään niin suurta merkitystä ole
Eipä nuo Derbin katteen ihan heti hajalleen mee, mutta mankilla sai tankin melko helposti lommolle 
131cc; Niitä on VAIKEAMPI nostaa ojasta kuin mankia.Apes kirjoitti:^nii. Kannattaako maksaa ~3000e jostain Derbistä ku mankilla saa ajaa samaa vauhtia kuitenki. Ja kyllä monkin äänet hakkaa derbin räpätyksen satanolla, eika tarvi jokaisen pikkukämmin jälkeen tutkia katteita suurennuslasilla... Ja Derbit painaa lähemmäs 100kg nii vaikee niitä on nostaa ojasta ym. (vaikka harvemmin ojaan ajetaan mut silti...)
Ajappa Derbilläs samanlaista rallia kuin mankilla, niin alkaa katteet hajoamaan.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
No eiköhän tuolla ajetekki
Ja mulla on hyvät renkaatki (on niisä joskus nappulaa ollu
) Jos ois ylimäärästä niin ostaisin uuet nappulat ku tosiaan ei oo yhtään pintaa.
Kyllä Derbillä pystyy paljo paremmin rällään rallia ku mitä mankilla
Manki puskee ja on koko ajan kaatumasa ja Derbillä ei mittään ongelmaa jalat tappeílla voi vettää vaikka kui paljo ja se on vähä hankalampaa mankilla 
Kyllä Derbillä pystyy paljo paremmin rällään rallia ku mitä mankilla
Tai sitte tangon takana on joku tohelo. 
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
herrayontimo
Onse rieju paree^^131cc kirjoitti:Herra yöntimo ei se rieju taija paljo sen kummempi ollaJa Apes oot melko veijari jos et jaksa 100kg mopua ojasta nostaa
Eipä mun mielestä niillä äänilläkään niin suurta merkitystä ole
Eipä nuo Derbin katteen ihan heti hajalleen mee, mutta mankilla sai tankin melko helposti lommolle
MUTTA MANKI JYRÄÄÄÄ
JeB Jeb!
Miettikääpäs vähän mitä kirjoittelette... Lähinnä huvittavaa luettavaa "mun rieju vie sun derpii 100-0"
Takaisin aiheeseen!
Takaisin aiheeseen!
Eli niinkuin otsikosta ilmenee, tämän aiheen kysymys kuuluu "Miksi juuri Monkey?"
4-tahti
ja muutenki näppärä peli ja kiipee mistä vaan..
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅_̅_̅_̅()ڪ
-
herrayontimo
Offarii..waltt kirjoitti:Miettikääpäs vähän mitä kirjoittelette... Lähinnä huvittavaa luettavaa "mun rieju vie sun derpii 100-0"
Takaisin aiheeseen!Eli niinkuin otsikosta ilmenee, tämän aiheen kysymys kuuluu "Miksi juuri Monkey?"
Toi oli lähinä verranto ku toi tulee selittää derbeistä ett ne o 100kertaa parempia
JeB Jeb!
-
Zapperslam
jos osaa ajaa nii ei manki puske sun muuta sköndee ja kyl mä manal uskaltaiin lujempaa ajaa mettäs ku se o väh pienempi ja ketterämpi
ja tommosia terbejä on liian helppo virittää tehari kii nii menee 80+, manas joutuu sentään virittää et menee 80+
ja tommosia terbejä on liian helppo virittää tehari kii nii menee 80+, manas joutuu sentään virittää et menee 80+
145.3cc, 28mm mikuni yms...
nii mitä sitä sitte enää tekis ku olis jo tehari kiinni ym, mankin kanssa ei tekemine lopu 
En oikein tiennyt minkä mopon ostan kun armoton mopokuume iski. Kokemuksia oli Manasta ja PV:stä tosin huonoja molemmat 8vuotiaana ajoin kavereitten mankin suoraan alas jyrkkää ojan penkkaa. ja peeveellä kaaduin ja poltin jalkani sylinteriin (josta on arvet vieläkin!
) näistä traumaattisista kokemuksista valitsin Mankin. Pystyn perustelemaan vasta nyt kun olen ½ vuotta mankin omistanut tuunannut ja keulinut.
syyt: Nelari, hyvä kikkailla,paljon osia saatavilla,paljon tuunaamista+virittämistä, ei öljyräpellystä.
syyt: Nelari, hyvä kikkailla,paljon osia saatavilla,paljon tuunaamista+virittämistä, ei öljyräpellystä.
Oh Sh*t, its working
Mulla nyt ei oo mitään listaa mut varmaan tämmönen tarina riittää:
Kaikki alkoi eräänä aurinkoisena kesäpäivänä, kun lähdin bilistämään kavereitten kanssa kylille. Alla oli Derbi DRD LE jossa ei ollut ikinä pienintäkään vikaa, rullas kun enkeli ja se tosissaan tuntu parhaalta mopolta mitä rahalla sai (varmaan olikin).
Noh, toisella kaverilla (Huliganez) oli manki mallia räjähdyksen jäljiltä, joka piti sellasta meteliä että korvat särky ja silleen. Jossain vaiheessa aateltiin kokeilla toistemme mopoja ja aattelin kokeilla sitte sitä mankia. Melekonen kokemus se oliki ja jostain kumman syystä kyseinen mankeli kaikessa sätösmäisyydessään sai minut lähes orgasmin partaalle...
No ehkä ei ihan mutta kyllä sen jälkeen oli vaan pakko ostaa itelleenkin samanlainen. 
Kaikki alkoi eräänä aurinkoisena kesäpäivänä, kun lähdin bilistämään kavereitten kanssa kylille. Alla oli Derbi DRD LE jossa ei ollut ikinä pienintäkään vikaa, rullas kun enkeli ja se tosissaan tuntu parhaalta mopolta mitä rahalla sai (varmaan olikin).
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze."
Noo, ostin joskus PV:n, ajelin jonku aikaa sillä sitten tossa pihalla / pellolla, veljen kanssa omistin PV:n puoliksi, myin PV:n osuuden veljelle, sain rahaa ja ostin Monkeyn, puolari se oli, sitten maalailin, ostin uutta osaa jne. Kunnes möin, sitten ostettiin DT ja alkoi kaduttamaan Edellisen mankin myynti, sitten tuli ikävä mankia ja ostin uuden ja nyt tuunailen sitä, kauhee himo kun myy pois ja netistä kattelee projekti topikkeja ni kyl tulee tuuning taas etusijalle 
Hyviä seikkoja on koko koska sillä pystyy vähän pienikokoisempikin ajamaan ja muutenkin laadukas mopo on.
Manki ei vie bensaa kun tekee itse putken tulee mukavat äänet ja hauska tehdä pikku tuuninkia ja kestää, kun olen 155cm niin sillä on todella mukava ajaa
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Manki on ollu meijän perheesä jo 10v niin se jäi sit isoveljeltä mulle ku se ei sitä enää tarvinnu
ja oli kyllä semmosa kunnosa ettei uskos, on varmaan yli 1000€ menny koneen remontteihi ja vähä muunki remontointii.
(+ nyt tulee menee tuon tuunaukseen samat 1000€
)
Mut muuten ihan huippu mopo, vaikka joskus vähä jotain murheita onki ollu..
Mut muuten ihan huippu mopo, vaikka joskus vähä jotain murheita onki ollu..
Nelitahti, luotettavampi, syö vähemmän bensaa...
manki tuli otettuu sen takii ku oli halpa ja piti saada pikkuveljille joululahjaks joku pieni mopo 
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Kyllä sanoisin nyt OT:na että vaikka manki onkin pieni, sen painojakauma ja maavara on aivan perseestä maastoajossa. Ja viritetyllä manalla painojakauma vasta koituukin ongelmaksi kun keula nousee pienessäkin töyssyssä vähällä kaasulla.Zapperslam kirjoitti:jos osaa ajaa nii ei manki puske sun muuta sköndee ja kyl mä manal uskaltaiin lujempaa ajaa mettäs ku se o väh pienempi ja ketterämpi
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E