No mulla siitä ei tulis yhtään mitää.. Ostan nyt kuiteski filsunBomb3r kirjoitti:Älkää ostako mitään powerfilsua.. Tehkää mieluummin vaikka ite vaahtarista pustari. Halvempi ja parempi (riippu kyl kans miten tehty)
ilmanpuhdistimet
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
-
MrVonMankeli
Re: ilmanpuhdistimet
-
Zapperslam
miks et hommaa piperiä. Pari euro kalliimpi, mutta ihan vitusti parempi...
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Mutta kun ei ole, osta mielummin piperi, tai joku valmis vaahtomuovi putsari esim. unifilter. LaatukamaaMrVonMankeli kirjoitti:No mulla siitä ei tulis yhtään mitää.. Ostan nyt kuiteski filsunBomb3r kirjoitti:Älkää ostako mitään powerfilsua.. Tehkää mieluummin vaikka ite vaahtarista pustari. Halvempi ja parempi (riippu kyl kans miten tehty)
Ja jos ne filsut öljyää tarpeeks usein, kuten on todettu, niin ne voivat olla hyviä..
Ahdin määrää tahdin
Mitäs mieltä ootte Piper Cross ilmanpuhdistimesta?
Mulla oli tossa Power Filteri mutta se ei auttanut yhtään jos ajoi hiekkatiellä, heti ihan paskassa. Olisikohan tuollainen Piper Cross parempi? Ja paljonkohan maksaa?
Mulla oli tossa Power Filteri mutta se ei auttanut yhtään jos ajoi hiekkatiellä, heti ihan paskassa. Olisikohan tuollainen Piper Cross parempi? Ja paljonkohan maksaa?
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
On se kuulemma parempi. Ja maksaa Mc-Scatterilla 16,50€.
Siis filsut on jotain rautalangan tapasta verkkoa -> ei toimi päästää pölyn herkästi läpi...
'
Piperi on 3 kerroksista vaahtomuovia joka toimii öljyttynä erittäin hyvin ja siihen voi melkeempä kaataa hiekkaa pääle eikä se mene todellakaan herkästi läpi!
ite oon käyttäny piperissä ihan multi oilia öljyämiseen.
'
Piperi on 3 kerroksista vaahtomuovia joka toimii öljyttynä erittäin hyvin ja siihen voi melkeempä kaataa hiekkaa pääle eikä se mene todellakaan herkästi läpi!
ite oon käyttäny piperissä ihan multi oilia öljyämiseen.
ku ei kule nii pakko kiillottaa
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
nusnus, mutta kyllä powerfilsuissa yms. on paperi tai kangas kahden verkon välissä yleensä, niissä huohotinfilsuissa ei taida olla, ja jos on joku mikroniluokan teräsverkko niin se on taas suodatukseltaan varmasti parempi kuin piperi.
Sillä että käyttääkö jotain perusöljyä vai ihan ilmansuodatinöljyä on aika iso ero, ilmansuodatinöljy on tosi tahmeeta kamaa ja siihen jää pöly tosi hyvin kiinni verrattuna esim moottoriöljyyn.. Sen lisäksi ilmansuodatinöljyt on värjättyjä että huomaa helposti missä kohtaa on öljyä ja missä ei
Muovipussi on muuten hyvä apu vaahtomuovisuodatinta öljytessä, sillä saa helposti rutisteltua öljyn joka paikkaan eikä tarvi sutata käsiä
Sillä että käyttääkö jotain perusöljyä vai ihan ilmansuodatinöljyä on aika iso ero, ilmansuodatinöljy on tosi tahmeeta kamaa ja siihen jää pöly tosi hyvin kiinni verrattuna esim moottoriöljyyn.. Sen lisäksi ilmansuodatinöljyt on värjättyjä että huomaa helposti missä kohtaa on öljyä ja missä ei
Muovipussi on muuten hyvä apu vaahtomuovisuodatinta öljytessä, sillä saa helposti rutisteltua öljyn joka paikkaan eikä tarvi sutata käsiä
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Kumpi putsari on parempi ku tarttis saada tuohon projektiin joku??
Moposopista
http://www.moposoppi.fi/Revopunainen.jpg
vai
tmi jani kaasalaiselta
http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=3478
Moposopista
http://www.moposoppi.fi/Revopunainen.jpg
vai
tmi jani kaasalaiselta
http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=3478
itse hommaisin tuon kaasalaisen putsarin koska on nätimpi 
Juu ja noi Revot on aika hanurista 
Saako tämän kiinni honleihin? http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=3875
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Powerfilter on ihan huippu putsari = on on on ... Ensin repes kumikurkku pellistä irti, sitten lähti suodatinosa pellistä irti ja kun hiekkaa löytyi myös uudesta 72cc sylinteristä niin powerfilsu lens pois...
Onko kiskontaa, kun maksaa paikkallisella mp-liikkellä 2 piper rossii = 38e..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Ei mun mielestä, ite ostin just sen paketin kaverin kanssa puoliks niin ei sillon ainakaan paha ollut!juQ kirjoitti:Onko kiskontaa, kun maksaa paikkallisella mp-liikkellä 2 piper rossii = 38e..
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
Pipercrossia on tullu käytettyä, mutta nyt on kiinni joku tnt-filtteri. Orava-katiskan meinasin ostaa, mutta hautasin ne ajatukset.
Jump or die
Mistä sais jonkuu eksoottisen putsarin 42mm kiinnityksellä?
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
power filtterii, malossii ja UNI filtterii oon käyttäny.. UNI on tällä hetkellä kiinni ja on kyl hienoin ja paras noist mitä oon käyttäny
honda monkey 1997: 50cc, um-kansi, 14-39
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
-
komentaja6666
Minkä kokoisen ilman putsarin tarvitsee 16 mm dellortoon?
34mm.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Itsellä 18mm dellortossa kiinni malossin ilmanputsari ja hyvin pelittää.
Powerfiltteriä en enää ikinä laita kiinni. Kerran avasin niin sisällä oli hiekkaa ja pölyä aivan jumalattomasti. en suosittele
Powerfiltteriä en enää ikinä laita kiinni. Kerran avasin niin sisällä oli hiekkaa ja pölyä aivan jumalattomasti. en suosittele
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Mulla on semmonen kuvullinen powerfiltteri ollu nyt 1,5 vuotta ja hyvin on puhtaana pysyny, vaikka kaikki vastaan tulevat hiekat ja multakasat on käyty läpi.
Eli suodatin pysyy puhtaana, koska päästää pölyn moottoriin?
Eipä silti, noita "powerfilttereitäkin" on eri laatuisia. K&N voisi ainakin kovan hintansa vuoksi olla hyväkin, mutta mistä sen tietää varmaksi. Vaahtomuovi ja siinä suodatinöljy taitaa olla se tehokkain suoja moottorille.
Eipä silti, noita "powerfilttereitäkin" on eri laatuisia. K&N voisi ainakin kovan hintansa vuoksi olla hyväkin, mutta mistä sen tietää varmaksi. Vaahtomuovi ja siinä suodatinöljy taitaa olla se tehokkain suoja moottorille.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
juu, ja nimenomaan suodatinöljy, paljon tahmeampaa tavaraa kuin joku tavallinen moottoriöljy.
Ainakin bmc:n ja K&N:n filtterit on kyllä ihan eri laatua kuin nuo powerit, kangas on ihan erilaista ja paksumpaa, tuosta mun powerista näkee ainakin läpi aurinkoa vasten ihan kepeesti.
Taidan jossain vaiheessa antaa sille vähän kaasutohoo ja pistää px:n päälle
Ainakin bmc:n ja K&N:n filtterit on kyllä ihan eri laatua kuin nuo powerit, kangas on ihan erilaista ja paksumpaa, tuosta mun powerista näkee ainakin läpi aurinkoa vasten ihan kepeesti.
Taidan jossain vaiheessa antaa sille vähän kaasutohoo ja pistää px:n päälle
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Eilen laitoin Biltemasta ostamaani power filteriin ilmanpuhdistinöljyä, ja annoin yön kuivua. Sille putsarille ilmansuodatinöljy ei ainakaan sopinut tippaakaan, meni ihan tukkoon koko putsari. Piti sitten puhdistusaineessa putsaria liottaa öljyt pois, ja toimi taas kuin unelma. Eli en itse ainakaan tästä lähin mene power filsuja öljyämään.