Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
ku mulla toi uni filtter nii se on kaks osanen nii riittääkö jos öljyy sen punasen päällys osan vaa ku siitä toisesta osasta on vaikee puristaa ne öljyt pois ku se on kiintee ja siel on joku ihme rauta tuki juttu sisällä
Olis hyvä öljytä molemmat osat. Jos öljy on riittävän juoksevaa, eli ohutta, niin ylimääräinen kyllä valuu pois. Ja saa sitä vähän kuivemmaksi kun sormilla suodatinta painelee.
Kun vaihtaa manan vakion putsarin ja pistää power filsun(siinä on vaahtomuovi tötsä ettei ime kaikkia paskaa sisälle) niin imuäänet muuttuu tietenkin mutta onko mitää tehoja havaittavissa?
Nyt en tiedä sitä, että rajoittaako vakiosuodatin ilman saantia. Jos rajoittaa, niin paremmin hengittävän suodattimen vaihto lisää tehoa, mutta vain yhdessä isomman suuttimen kanssa.
mielestäni lähes kaikkiin edellisen kaltaisiin kysymyksiin on yksi todella hyvä vastaus: Pipercross.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
laita siihen sellasta pipercros suodattimiin tarkotettuu öljyy se on hyvää vaikka maksaakin vähän enemmän ku pelkkä suodatin mulla ainakin toiminu hyvin
ite en öljynny, on nimittäin sen verran hyvin piilossa tankin ja rungon takana... enkä pahemmin sadekelillä pebaria käytä.
Niin siis tossa piikkimankissa se kaasari tulee sen verran sivulle että vesi lentää ilmanputsariin ja alkaa pätkiminen. Toi pipercrossi on viel semmonen älytön sukka joka imee kaiken veden itteensä, ajon jälkeen siitä voi puristaa vettä
Kaikkia vammoja ei voi korjata. Asennevamman voi. Käytä turvavyötä.
syyllinen.fi
Turbo-Saabin ratissa kelpaa hymyillä!
Eikös ois hyvä tehä siihen joku pikku patentti, että ei tulis sillee "ulos" sieltä. Vaikka jotain kumiputkea, semmosta taipusaa, pitää silleen että se kääntyykin toiseen suuntaan. Jollainhan tais olla siinä jotain sen tyylistä, en muista kuka oli...
Saisko tosta mun selityksestä mitään selvää...